- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
November 30, 2016 at 12:58 am #36245Simeon GenovMember
http://www.ecars.bg/blogs/parts-1/730-kabel-zarehzdane-elektromobil-type-2
На първата картинка за тип 2 на тази страница е показан кабел (като моя) и куплунг в зарядна станция. В Германия нямаше “куплунги” на станцията, а просто кабел, който завършваше като куплунга от снимката. Когато свържех двата кабела, те влизаха толкова хлабаво един в друг, че с лекота се изваждаха един от друг. Затова реших, че просто не съм на правилното място. Но спирах на 10 места и навсякъде излизаха директно различни типове кабели от станциите. Куплунги (да си включа моя кабел в тях) нямаше.
И още един въпрос – Амперата може ли да се зарежда някъде “бързо”? В смисъл за 20-30 мин то 80% или нещо подобно?
November 30, 2016 at 12:58 am #36248Simeon GenovMemberhttp://www.ecars.bg/blogs/parts-1/730-kabel-zarehzdane-elektromobil-type-2
На първата картинка за тип 2 на тази страница е показан кабел (като моя) и куплунг в зарядна станция. В Германия нямаше “куплунги” на станцията, а просто кабел, който завършваше като куплунга от снимката. Когато свържех двата кабела, те влизаха толкова хлабаво един в друг, че с лекота се изваждаха един от друг. Затова реших, че просто не съм на правилното място. Но спирах на 10 места и навсякъде излизаха директно различни типове кабели от станциите. Куплунги (да си включа моя кабел в тях) нямаше.
И още един въпрос – Амперата може ли да се зарежда някъде “бързо”? В смисъл за 20-30 мин то 80% или нещо подобно?
November 30, 2016 at 12:59 am #36243Иван ДобревMemberДолните два пина ги няма при 16 А кабел. Има ги само при 32 А кабел. Просто вкарваш и толкова. Амперата е със 16 А кабел. Твоят щепсел тип 2 е мъжки на кабела.
Ти си попаднал на зарядни със кабели на тях(thethered) завършващи със женски щепсел който се свързва директно с контакта на колата. Зарядните с кабели са направени да се свързват направо с колата без да ползваш своите кабели. Но тъй като твоят контакт е тип 1 , не може да ползваш зарядна с кабел тип 2. Тия два щепсела мъжки и женски не са направени да се вързват един с друг, ами са направени да се свържат със съответният контакт за тях.
Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. Бързото зареждане е само за чистите електро-автомобили. И то само на така наречените бързи зарядни станции.November 30, 2016 at 12:59 am #36247Иван ДобревMemberДолните два пина ги няма при 16 А кабел. Има ги само при 32 А кабел. Просто вкарваш и толкова. Амперата е със 16 А кабел. Твоят щепсел тип 2 е мъжки на кабела.
Ти си попаднал на зарядни със кабели на тях(thethered) завършващи със женски щепсел който се свързва директно с контакта на колата. Зарядните с кабели са направени да се свързват направо с колата без да ползваш своите кабели. Но тъй като твоят контакт е тип 1 , не може да ползваш зарядна с кабел тип 2. Тия два щепсела мъжки и женски не са направени да се вързват един с друг, ами са направени да се свържат със съответният контакт за тях.
Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. Бързото зареждане е само за чистите електро-автомобили. И то само на така наречените бързи зарядни станции.November 30, 2016 at 12:59 am #36251Иван ДобревMemberДолните два пина ги няма при 16 А кабел. Има ги само при 32 А кабел. Просто вкарваш и толкова. Амперата е със 16 А кабел. Твоят щепсел тип 2 е мъжки на кабела.
Ти си попаднал на зарядни със кабели на тях(thethered) завършващи със женски щепсел който се свързва директно с контакта на колата. Зарядните с кабели са направени да се свързват направо с колата без да ползваш своите кабели. Но тъй като твоят контакт е тип 1 , не може да ползваш зарядна с кабел тип 2. Тия два щепсела мъжки и женски не са направени да се вързват един с друг, ами са направени да се свържат със съответният контакт за тях.
Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. Бързото зареждане е само за чистите електро-автомобили. И то само на така наречените бързи зарядни станции.November 30, 2016 at 6:21 pm #36252Петър СтойчевMember[quote=”ivand911″ post=2736]…
Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. .. станции.[/quote]10А за шуко кабела с контролера, 16А когато се ползва тип 2 кабел към зарядна станция.
(2.2 кв/ч = 4.5 часа или 3.5 кв/ч = 3 часа)November 30, 2016 at 6:21 pm #36258Петър СтойчевMember[quote=”ivand911″ post=2736]…
Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. .. станции.[/quote]10А за шуко кабела с контролера, 16А когато се ползва тип 2 кабел към зарядна станция.
(2.2 кв/ч = 4.5 часа или 3.5 кв/ч = 3 часа)November 30, 2016 at 6:21 pm #36261Петър СтойчевMember[quote=”ivand911″ post=2736]…
Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. .. станции.[/quote]10А за шуко кабела с контролера, 16А когато се ползва тип 2 кабел към зарядна станция.
(2.2 кв/ч = 4.5 часа или 3.5 кв/ч = 3 часа)December 1, 2016 at 4:44 pm #36271Simeon GenovMemberПооо-БЕ-ДА! Поо-БЕ-ДА!
Днес е хубав ден за българската демокрация. За мое огромно удивление, отидох в Общината, показах извадка от книжката на автомобила, където пише че бензиновия мотор е 63 kW, а електрическия 111 kW, след което много учтивата служителка ме накара да напиша Декларация и… О! ЧУДО! – Платих данък 6 лв!!! (което е част от полагащия ми се около 40 лв годишен данък). Освен това, ми каза, че за следващата година данъка ще ми е 20!!!! лева.
Не мога да повярвам, че това ми се случва в България (или както повечето от вас я познават като Абсурдистан).
p.s. Казах, че в КАТ са объркали и са писали електромотора, вместо бензиновия и не могат да го коригират 🙂
December 1, 2016 at 4:44 pm #36278Simeon GenovMemberПооо-БЕ-ДА! Поо-БЕ-ДА!
Днес е хубав ден за българската демокрация. За мое огромно удивление, отидох в Общината, показах извадка от книжката на автомобила, където пише че бензиновия мотор е 63 kW, а електрическия 111 kW, след което много учтивата служителка ме накара да напиша Декларация и… О! ЧУДО! – Платих данък 6 лв!!! (което е част от полагащия ми се около 40 лв годишен данък). Освен това, ми каза, че за следващата година данъка ще ми е 20!!!! лева.
Не мога да повярвам, че това ми се случва в България (или както повечето от вас я познават като Абсурдистан).
p.s. Казах, че в КАТ са объркали и са писали електромотора, вместо бензиновия и не могат да го коригират 🙂
December 1, 2016 at 4:44 pm #36282Simeon GenovMemberПооо-БЕ-ДА! Поо-БЕ-ДА!
Днес е хубав ден за българската демокрация. За мое огромно удивление, отидох в Общината, показах извадка от книжката на автомобила, където пише че бензиновия мотор е 63 kW, а електрическия 111 kW, след което много учтивата служителка ме накара да напиша Декларация и… О! ЧУДО! – Платих данък 6 лв!!! (което е част от полагащия ми се около 40 лв годишен данък). Освен това, ми каза, че за следващата година данъка ще ми е 20!!!! лева.
Не мога да повярвам, че това ми се случва в България (или както повечето от вас я познават като Абсурдистан).
p.s. Казах, че в КАТ са объркали и са писали електромотора, вместо бензиновия и не могат да го коригират 🙂
December 1, 2016 at 5:16 pm #36277Иван ДобревMemberАми честито, нека колегите последват примера ти и да си оправят данъка в общината.
December 1, 2016 at 5:16 pm #36284Иван ДобревMemberАми честито, нека колегите последват примера ти и да си оправят данъка в общината.
December 1, 2016 at 5:16 pm #36287Иван ДобревMemberАми честито, нека колегите последват примера ти и да си оправят данъка в общината.
December 1, 2016 at 6:40 pm #36280Петър СтойчевMemberЧудесно.
Може да се ползва за прецедент..
Аз въпреки това поисках писмо от ГМ, че колата с моето шаси има 63 кв двигател с вътрешно горене.. Да видим дали ще дадат.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.