• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 354 total)
  • Author
    Posts
  • #36288

    Чудесно.

    Може да се ползва за прецедент..

    Аз въпреки това поисках писмо от ГМ, че колата с моето шаси има 63 кв двигател с вътрешно горене.. Да видим дали ще дадат.

    #36291

    Чудесно.

    Може да се ползва за прецедент..

    Аз въпреки това поисках писмо от ГМ, че колата с моето шаси има 63 кв двигател с вътрешно горене.. Да видим дали ще дадат.

    #36283

    Щом го пише в книжката на колата , си мисля че е достатъчно. Няма нужда да се усложнява процедурата. По достоверно от книжката на колата няма. А и твоята книжка е на български нали? Всеки може да прочете данните.

    #36292

    Щом го пише в книжката на колата , си мисля че е достатъчно. Няма нужда да се усложнява процедурата. По достоверно от книжката на колата няма. А и твоята книжка е на български нали? Всеки може да прочете данните.

    #36295

    Щом го пише в книжката на колата , си мисля че е достатъчно. Няма нужда да се усложнява процедурата. По достоверно от книжката на колата няма. А и твоята книжка е на български нали? Всеки може да прочете данните.

    #36286

    Ами очевидно в случая както много неща в БГ всяка община и всяка служителка ще е частен случай със субективно мнение..
    Затова си мисля да съм по-подготвен… за всеки случай. Ако ми пуснат такова писмо от ГМ – толкова по-добре.
    Все пак 4 години докато беше лизингова плащах 454 лв данък..

    #36294

    Ами очевидно в случая както много неща в БГ всяка община и всяка служителка ще е частен случай със субективно мнение..
    Затова си мисля да съм по-подготвен… за всеки случай. Ако ми пуснат такова писмо от ГМ – толкова по-добре.
    Все пак 4 години докато беше лизингова плащах 454 лв данък..

    #36297

    Ами очевидно в случая както много неща в БГ всяка община и всяка служителка ще е частен случай със субективно мнение..
    Затова си мисля да съм по-подготвен… за всеки случай. Ако ми пуснат такова писмо от ГМ – толкова по-добре.
    Все пак 4 години докато беше лизингова плащах 454 лв данък..

    #36510

    Здравейте, колеги. От София съм и освен, че вярвам в бъдещето на електромобилите, ме е грижа и за околната среда, та… направо по въпросите (иначе изчетох всичко във форума).

    1. искам да си взема Ампера от Германия, но се притеснявам, какво ще стане след като колата стане да речем на 10 години. В момента тези от 2012-а стават на 5, и се чудя примерно на 10, ако ще се сменя батерия, да не е примерно 5-10 000 лв. Все пак си представям как в един хубав ден я продавам и си взимам примерно новата ампера… Просто на тази тема нямам никакви познания….

    2. На нормален ток от вкъщи нали се зарежда нормално?

    3. Аз съм в апартамент и при мен това е основният проблем, че се чудя дали някой няма да ми открадне кабела, докато я зареждам…?

    Иначе колата виждам, че е супер и ще ми трябва да разкарвам лапетата и да върша задачи за около 50-80 км на ден и би ми вършила перфектна работа.

    #36517

    Здравейте, колеги. От София съм и освен, че вярвам в бъдещето на електромобилите, ме е грижа и за околната среда, та… направо по въпросите (иначе изчетох всичко във форума).

    1. искам да си взема Ампера от Германия, но се притеснявам, какво ще стане след като колата стане да речем на 10 години. В момента тези от 2012-а стават на 5, и се чудя примерно на 10, ако ще се сменя батерия, да не е примерно 5-10 000 лв. Все пак си представям как в един хубав ден я продавам и си взимам примерно новата ампера… Просто на тази тема нямам никакви познания….

    2. На нормален ток от вкъщи нали се зарежда нормално?

    3. Аз съм в апартамент и при мен това е основният проблем, че се чудя дали някой няма да ми открадне кабела, докато я зареждам…?

    Иначе колата виждам, че е супер и ще ми трябва да разкарвам лапетата и да върша задачи за около 50-80 км на ден и би ми вършила перфектна работа.

    #36518

    Здравейте, колеги. От София съм и освен, че вярвам в бъдещето на електромобилите, ме е грижа и за околната среда, та… направо по въпросите (иначе изчетох всичко във форума).

    1. искам да си взема Ампера от Германия, но се притеснявам, какво ще стане след като колата стане да речем на 10 години. В момента тези от 2012-а стават на 5, и се чудя примерно на 10, ако ще се сменя батерия, да не е примерно 5-10 000 лв. Все пак си представям как в един хубав ден я продавам и си взимам примерно новата ампера… Просто на тази тема нямам никакви познания….

    2. На нормален ток от вкъщи нали се зарежда нормално?

    3. Аз съм в апартамент и при мен това е основният проблем, че се чудя дали някой няма да ми открадне кабела, докато я зареждам…?

    Иначе колата виждам, че е супер и ще ми трябва да разкарвам лапетата и да върша задачи за около 50-80 км на ден и би ми вършила перфектна работа.

    #36523
    Петър
    Member

    Аз карам Шевролет Волт в София и мога да ти отговоря:

    1. Аз не бих се притеснявал за толкова далечното бъдеще. Шевролет са тествали батерията на Волт (Ампера) с над 200 000 симулирани мили и са уверени, че до 10та година почти няма да има деградация, заради огромния буфер който са оставили. А и реално ползвал ли си кола 10 години. Аз моята я сменям на 2-3. Работеща батерия за Волт в момента струва $3000 от америка. От ампера мн трудно се намират, но тази от Волта трябва да става.

    2. От обикновен контакт се захранва, стига да е заземен. Става и просто земята да е вързана за нулата. Зареждането отнема 4-5 часа. Мощността на зарядното е 10А или ~2.2Кв и може да се намаля ръчно до около ~1.5Кв

    3. От апартамента нз как ще закараш кабел до улицата. Иначе страха от кражба е реален. Аз често зареждам по моловете и все се притеснявам. Четох, че някои хора настъпват кабела с гумата на колата и го правех няколко пъти, но по едно време взе да прекъсва зареждането така и спрях. Ако кабела бъде откачен, докато е заключена колата се включва алармата, но това няма да ти спаси кабела ако някой е решил да го краде.

    #36533
    Петър
    Member

    Аз карам Шевролет Волт в София и мога да ти отговоря:

    1. Аз не бих се притеснявал за толкова далечното бъдеще. Шевролет са тествали батерията на Волт (Ампера) с над 200 000 симулирани мили и са уверени, че до 10та година почти няма да има деградация, заради огромния буфер който са оставили. А и реално ползвал ли си кола 10 години. Аз моята я сменям на 2-3. Работеща батерия за Волт в момента струва $3000 от америка. От ампера мн трудно се намират, но тази от Волта трябва да става.

    2. От обикновен контакт се захранва, стига да е заземен. Става и просто земята да е вързана за нулата. Зареждането отнема 4-5 часа. Мощността на зарядното е 10А или ~2.2Кв и може да се намаля ръчно до около ~1.5Кв

    3. От апартамента нз как ще закараш кабел до улицата. Иначе страха от кражба е реален. Аз често зареждам по моловете и все се притеснявам. Четох, че някои хора настъпват кабела с гумата на колата и го правех няколко пъти, но по едно време взе да прекъсва зареждането така и спрях. Ако кабела бъде откачен, докато е заключена колата се включва алармата, но това няма да ти спаси кабела ако някой е решил да го краде.

    #36534
    Петър
    Member

    Аз карам Шевролет Волт в София и мога да ти отговоря:

    1. Аз не бих се притеснявал за толкова далечното бъдеще. Шевролет са тествали батерията на Волт (Ампера) с над 200 000 симулирани мили и са уверени, че до 10та година почти няма да има деградация, заради огромния буфер който са оставили. А и реално ползвал ли си кола 10 години. Аз моята я сменям на 2-3. Работеща батерия за Волт в момента струва $3000 от америка. От ампера мн трудно се намират, но тази от Волта трябва да става.

    2. От обикновен контакт се захранва, стига да е заземен. Става и просто земята да е вързана за нулата. Зареждането отнема 4-5 часа. Мощността на зарядното е 10А или ~2.2Кв и може да се намаля ръчно до около ~1.5Кв

    3. От апартамента нз как ще закараш кабел до улицата. Иначе страха от кражба е реален. Аз често зареждам по моловете и все се притеснявам. Четох, че някои хора настъпват кабела с гумата на колата и го правех няколко пъти, но по едно време взе да прекъсва зареждането така и спрях. Ако кабела бъде откачен, докато е заключена колата се включва алармата, но това няма да ти спаси кабела ако някой е решил да го краде.

    #36528

    Колегата е отговорил изчерпателно.
    Единственото за което се сещам като съвет е да провериш в някой паркинг близо до блока ти. Независимо дали е открит или закрит, може да се разбереш да си пуснеш един контакт с подотчетен електромер от тях.
    Аз като съм живял в Сф, винаги съм си взимал абонамент за паркинг, дори като съм бил в блок..

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 354 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.