- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
December 1, 2016 at 6:40 pm #36288Петър СтойчевMember
Чудесно.
Може да се ползва за прецедент..
Аз въпреки това поисках писмо от ГМ, че колата с моето шаси има 63 кв двигател с вътрешно горене.. Да видим дали ще дадат.
December 1, 2016 at 6:40 pm #36291Петър СтойчевMemberЧудесно.
Може да се ползва за прецедент..
Аз въпреки това поисках писмо от ГМ, че колата с моето шаси има 63 кв двигател с вътрешно горене.. Да видим дали ще дадат.
December 1, 2016 at 7:14 pm #36283Иван ДобревMemberЩом го пише в книжката на колата , си мисля че е достатъчно. Няма нужда да се усложнява процедурата. По достоверно от книжката на колата няма. А и твоята книжка е на български нали? Всеки може да прочете данните.
December 1, 2016 at 7:14 pm #36292Иван ДобревMemberЩом го пише в книжката на колата , си мисля че е достатъчно. Няма нужда да се усложнява процедурата. По достоверно от книжката на колата няма. А и твоята книжка е на български нали? Всеки може да прочете данните.
December 1, 2016 at 7:14 pm #36295Иван ДобревMemberЩом го пише в книжката на колата , си мисля че е достатъчно. Няма нужда да се усложнява процедурата. По достоверно от книжката на колата няма. А и твоята книжка е на български нали? Всеки може да прочете данните.
December 1, 2016 at 7:24 pm #36286Петър СтойчевMemberАми очевидно в случая както много неща в БГ всяка община и всяка служителка ще е частен случай със субективно мнение..
Затова си мисля да съм по-подготвен… за всеки случай. Ако ми пуснат такова писмо от ГМ – толкова по-добре.
Все пак 4 години докато беше лизингова плащах 454 лв данък..December 1, 2016 at 7:24 pm #36294Петър СтойчевMemberАми очевидно в случая както много неща в БГ всяка община и всяка служителка ще е частен случай със субективно мнение..
Затова си мисля да съм по-подготвен… за всеки случай. Ако ми пуснат такова писмо от ГМ – толкова по-добре.
Все пак 4 години докато беше лизингова плащах 454 лв данък..December 1, 2016 at 7:24 pm #36297Петър СтойчевMemberАми очевидно в случая както много неща в БГ всяка община и всяка служителка ще е частен случай със субективно мнение..
Затова си мисля да съм по-подготвен… за всеки случай. Ако ми пуснат такова писмо от ГМ – толкова по-добре.
Все пак 4 години докато беше лизингова плащах 454 лв данък..December 22, 2016 at 2:14 am #36510Милен ГермановMemberЗдравейте, колеги. От София съм и освен, че вярвам в бъдещето на електромобилите, ме е грижа и за околната среда, та… направо по въпросите (иначе изчетох всичко във форума).
1. искам да си взема Ампера от Германия, но се притеснявам, какво ще стане след като колата стане да речем на 10 години. В момента тези от 2012-а стават на 5, и се чудя примерно на 10, ако ще се сменя батерия, да не е примерно 5-10 000 лв. Все пак си представям как в един хубав ден я продавам и си взимам примерно новата ампера… Просто на тази тема нямам никакви познания….
2. На нормален ток от вкъщи нали се зарежда нормално?
3. Аз съм в апартамент и при мен това е основният проблем, че се чудя дали някой няма да ми открадне кабела, докато я зареждам…?
Иначе колата виждам, че е супер и ще ми трябва да разкарвам лапетата и да върша задачи за около 50-80 км на ден и би ми вършила перфектна работа.
December 22, 2016 at 2:14 am #36517Милен ГермановMemberЗдравейте, колеги. От София съм и освен, че вярвам в бъдещето на електромобилите, ме е грижа и за околната среда, та… направо по въпросите (иначе изчетох всичко във форума).
1. искам да си взема Ампера от Германия, но се притеснявам, какво ще стане след като колата стане да речем на 10 години. В момента тези от 2012-а стават на 5, и се чудя примерно на 10, ако ще се сменя батерия, да не е примерно 5-10 000 лв. Все пак си представям как в един хубав ден я продавам и си взимам примерно новата ампера… Просто на тази тема нямам никакви познания….
2. На нормален ток от вкъщи нали се зарежда нормално?
3. Аз съм в апартамент и при мен това е основният проблем, че се чудя дали някой няма да ми открадне кабела, докато я зареждам…?
Иначе колата виждам, че е супер и ще ми трябва да разкарвам лапетата и да върша задачи за около 50-80 км на ден и би ми вършила перфектна работа.
December 22, 2016 at 2:14 am #36518Милен ГермановMemberЗдравейте, колеги. От София съм и освен, че вярвам в бъдещето на електромобилите, ме е грижа и за околната среда, та… направо по въпросите (иначе изчетох всичко във форума).
1. искам да си взема Ампера от Германия, но се притеснявам, какво ще стане след като колата стане да речем на 10 години. В момента тези от 2012-а стават на 5, и се чудя примерно на 10, ако ще се сменя батерия, да не е примерно 5-10 000 лв. Все пак си представям как в един хубав ден я продавам и си взимам примерно новата ампера… Просто на тази тема нямам никакви познания….
2. На нормален ток от вкъщи нали се зарежда нормално?
3. Аз съм в апартамент и при мен това е основният проблем, че се чудя дали някой няма да ми открадне кабела, докато я зареждам…?
Иначе колата виждам, че е супер и ще ми трябва да разкарвам лапетата и да върша задачи за около 50-80 км на ден и би ми вършила перфектна работа.
December 22, 2016 at 5:19 pm #36523ПетърMemberАз карам Шевролет Волт в София и мога да ти отговоря:
1. Аз не бих се притеснявал за толкова далечното бъдеще. Шевролет са тествали батерията на Волт (Ампера) с над 200 000 симулирани мили и са уверени, че до 10та година почти няма да има деградация, заради огромния буфер който са оставили. А и реално ползвал ли си кола 10 години. Аз моята я сменям на 2-3. Работеща батерия за Волт в момента струва $3000 от америка. От ампера мн трудно се намират, но тази от Волта трябва да става.
2. От обикновен контакт се захранва, стига да е заземен. Става и просто земята да е вързана за нулата. Зареждането отнема 4-5 часа. Мощността на зарядното е 10А или ~2.2Кв и може да се намаля ръчно до около ~1.5Кв
3. От апартамента нз как ще закараш кабел до улицата. Иначе страха от кражба е реален. Аз често зареждам по моловете и все се притеснявам. Четох, че някои хора настъпват кабела с гумата на колата и го правех няколко пъти, но по едно време взе да прекъсва зареждането така и спрях. Ако кабела бъде откачен, докато е заключена колата се включва алармата, но това няма да ти спаси кабела ако някой е решил да го краде.
December 22, 2016 at 5:19 pm #36533ПетърMemberАз карам Шевролет Волт в София и мога да ти отговоря:
1. Аз не бих се притеснявал за толкова далечното бъдеще. Шевролет са тествали батерията на Волт (Ампера) с над 200 000 симулирани мили и са уверени, че до 10та година почти няма да има деградация, заради огромния буфер който са оставили. А и реално ползвал ли си кола 10 години. Аз моята я сменям на 2-3. Работеща батерия за Волт в момента струва $3000 от америка. От ампера мн трудно се намират, но тази от Волта трябва да става.
2. От обикновен контакт се захранва, стига да е заземен. Става и просто земята да е вързана за нулата. Зареждането отнема 4-5 часа. Мощността на зарядното е 10А или ~2.2Кв и може да се намаля ръчно до около ~1.5Кв
3. От апартамента нз как ще закараш кабел до улицата. Иначе страха от кражба е реален. Аз често зареждам по моловете и все се притеснявам. Четох, че някои хора настъпват кабела с гумата на колата и го правех няколко пъти, но по едно време взе да прекъсва зареждането така и спрях. Ако кабела бъде откачен, докато е заключена колата се включва алармата, но това няма да ти спаси кабела ако някой е решил да го краде.
December 22, 2016 at 5:19 pm #36534ПетърMemberАз карам Шевролет Волт в София и мога да ти отговоря:
1. Аз не бих се притеснявал за толкова далечното бъдеще. Шевролет са тествали батерията на Волт (Ампера) с над 200 000 симулирани мили и са уверени, че до 10та година почти няма да има деградация, заради огромния буфер който са оставили. А и реално ползвал ли си кола 10 години. Аз моята я сменям на 2-3. Работеща батерия за Волт в момента струва $3000 от америка. От ампера мн трудно се намират, но тази от Волта трябва да става.
2. От обикновен контакт се захранва, стига да е заземен. Става и просто земята да е вързана за нулата. Зареждането отнема 4-5 часа. Мощността на зарядното е 10А или ~2.2Кв и може да се намаля ръчно до около ~1.5Кв
3. От апартамента нз как ще закараш кабел до улицата. Иначе страха от кражба е реален. Аз често зареждам по моловете и все се притеснявам. Четох, че някои хора настъпват кабела с гумата на колата и го правех няколко пъти, но по едно време взе да прекъсва зареждането така и спрях. Ако кабела бъде откачен, докато е заключена колата се включва алармата, но това няма да ти спаси кабела ако някой е решил да го краде.
December 22, 2016 at 7:04 pm #36528Петър СтойчевMemberКолегата е отговорил изчерпателно.
Единственото за което се сещам като съвет е да провериш в някой паркинг близо до блока ти. Независимо дали е открит или закрит, може да се разбереш да си пуснеш един контакт с подотчетен електромер от тях.
Аз като съм живял в Сф, винаги съм си взимал абонамент за паркинг, дори като съм бил в блок.. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.