- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
December 22, 2016 at 7:04 pm #36535Петър СтойчевMember
Колегата е отговорил изчерпателно.
Единственото за което се сещам като съвет е да провериш в някой паркинг близо до блока ти. Независимо дали е открит или закрит, може да се разбереш да си пуснеш един контакт с подотчетен електромер от тях.
Аз като съм живял в Сф, винаги съм си взимал абонамент за паркинг, дори като съм бил в блок..December 22, 2016 at 7:04 pm #36537Петър СтойчевMemberКолегата е отговорил изчерпателно.
Единственото за което се сещам като съвет е да провериш в някой паркинг близо до блока ти. Независимо дали е открит или закрит, може да се разбереш да си пуснеш един контакт с подотчетен електромер от тях.
Аз като съм живял в Сф, винаги съм си взимал абонамент за паркинг, дори като съм бил в блок..December 22, 2016 at 7:04 pm #36546Петър СтойчевMemberКолегата е отговорил изчерпателно.
Единственото за което се сещам като съвет е да провериш в някой паркинг близо до блока ти. Независимо дали е открит или закрит, може да се разбереш да си пуснеш един контакт с подотчетен електромер от тях.
Аз като съм живял в Сф, винаги съм си взимал абонамент за паркинг, дори като съм бил в блок..December 22, 2016 at 9:54 pm #36536ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСнимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.Attachments:December 22, 2016 at 9:54 pm #36541ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСнимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.Attachments:December 22, 2016 at 9:54 pm #36542ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСнимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.Attachments:December 22, 2016 at 9:54 pm #36553ПЕТЪР ПЕТРОВMemberСнимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.Attachments:December 26, 2016 at 1:31 am #36564Милен ГермановMemberЧестита Коледа, момчета, благодаря за отговорите. Това с таблото е много идейно. Аз мога да спирам точно до блока и имам табло и ток колкото щеш наоколо. Оглеждам няколко ампери в Холандия, защото там явно заради субсидиите, ако караш ел автомобил, цените после при продаване са малко по надолу.
За батерията искам да уточня. Аз не, че имам намерение да карам 10 години колата, но нали ще я взема не 5 и мисълта ми беше след 5 дали колата ще има някаква добра стойност за продажба, защото тази батерия не ми е ясно колко още ще държи.
Писах им на Дженеръс ауто за тест драйв, но както и прочетох вероятно няма да ме огрее. Но това не е толкова проблем. Интересува ме следното. В какво се изразява ъпдейта в навигациите от 2013 г. Да разбирам ли, че ако е 2012-а колата, няма как да имам актуална карта за България? И също така да попитам понеже не съм много сигурен – колата има usb вход или sd карта, за да си зареждам музика, нали?
December 26, 2016 at 1:31 am #36567Милен ГермановMemberЧестита Коледа, момчета, благодаря за отговорите. Това с таблото е много идейно. Аз мога да спирам точно до блока и имам табло и ток колкото щеш наоколо. Оглеждам няколко ампери в Холандия, защото там явно заради субсидиите, ако караш ел автомобил, цените после при продаване са малко по надолу.
За батерията искам да уточня. Аз не, че имам намерение да карам 10 години колата, но нали ще я взема не 5 и мисълта ми беше след 5 дали колата ще има някаква добра стойност за продажба, защото тази батерия не ми е ясно колко още ще държи.
Писах им на Дженеръс ауто за тест драйв, но както и прочетох вероятно няма да ме огрее. Но това не е толкова проблем. Интересува ме следното. В какво се изразява ъпдейта в навигациите от 2013 г. Да разбирам ли, че ако е 2012-а колата, няма как да имам актуална карта за България? И също така да попитам понеже не съм много сигурен – колата има usb вход или sd карта, за да си зареждам музика, нали?
December 26, 2016 at 1:31 am #36577Милен ГермановMemberЧестита Коледа, момчета, благодаря за отговорите. Това с таблото е много идейно. Аз мога да спирам точно до блока и имам табло и ток колкото щеш наоколо. Оглеждам няколко ампери в Холандия, защото там явно заради субсидиите, ако караш ел автомобил, цените после при продаване са малко по надолу.
За батерията искам да уточня. Аз не, че имам намерение да карам 10 години колата, но нали ще я взема не 5 и мисълта ми беше след 5 дали колата ще има някаква добра стойност за продажба, защото тази батерия не ми е ясно колко още ще държи.
Писах им на Дженеръс ауто за тест драйв, но както и прочетох вероятно няма да ме огрее. Но това не е толкова проблем. Интересува ме следното. В какво се изразява ъпдейта в навигациите от 2013 г. Да разбирам ли, че ако е 2012-а колата, няма как да имам актуална карта за България? И също така да попитам понеже не съм много сигурен – колата има usb вход или sd карта, за да си зареждам музика, нали?
December 26, 2016 at 2:09 am #36571Петър СтойчевMemberЗдрасти,
Да, ако е 2012 и преди това – няма да има ъпдейт. Ако е 2013+ ще има новата GM мултимедия и няма да има проблем.
Колата има USB за музика в подлакътника. Може да си копираш и цели папки или отделни парчета на харддиска..За батерията – надали някой може да ти каже какво ще стане след още 6 години.. С всяка кола 2 ръка има елемент на риск.. Малко ли проблеми има в старите ДВГ коли.. То не са съединителя, маховици, дюзи, турбини..
За тест, по добре се разбери с някой от форума. Дженеръс вече нямат ампери.
December 26, 2016 at 2:09 am #36574Петър СтойчевMemberЗдрасти,
Да, ако е 2012 и преди това – няма да има ъпдейт. Ако е 2013+ ще има новата GM мултимедия и няма да има проблем.
Колата има USB за музика в подлакътника. Може да си копираш и цели папки или отделни парчета на харддиска..За батерията – надали някой може да ти каже какво ще стане след още 6 години.. С всяка кола 2 ръка има елемент на риск.. Малко ли проблеми има в старите ДВГ коли.. То не са съединителя, маховици, дюзи, турбини..
За тест, по добре се разбери с някой от форума. Дженеръс вече нямат ампери.
December 26, 2016 at 2:09 am #36583Петър СтойчевMemberЗдрасти,
Да, ако е 2012 и преди това – няма да има ъпдейт. Ако е 2013+ ще има новата GM мултимедия и няма да има проблем.
Колата има USB за музика в подлакътника. Може да си копираш и цели папки или отделни парчета на харддиска..За батерията – надали някой може да ти каже какво ще стане след още 6 години.. С всяка кола 2 ръка има елемент на риск.. Малко ли проблеми има в старите ДВГ коли.. То не са съединителя, маховици, дюзи, турбини..
За тест, по добре се разбери с някой от форума. Дженеръс вече нямат ампери.
January 12, 2017 at 12:51 am #36678Петър СтойчевMemberJanuary 12, 2017 at 12:51 am #36681Петър СтойчевMember -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.