• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 354 total)
  • Author
    Posts
  • #36535

    Колегата е отговорил изчерпателно.
    Единственото за което се сещам като съвет е да провериш в някой паркинг близо до блока ти. Независимо дали е открит или закрит, може да се разбереш да си пуснеш един контакт с подотчетен електромер от тях.
    Аз като съм живял в Сф, винаги съм си взимал абонамент за паркинг, дори като съм бил в блок..

    #36537

    Колегата е отговорил изчерпателно.
    Единственото за което се сещам като съвет е да провериш в някой паркинг близо до блока ти. Независимо дали е открит или закрит, може да се разбереш да си пуснеш един контакт с подотчетен електромер от тях.
    Аз като съм живял в Сф, винаги съм си взимал абонамент за паркинг, дори като съм бил в блок..

    #36546

    Колегата е отговорил изчерпателно.
    Единственото за което се сещам като съвет е да провериш в някой паркинг близо до блока ти. Независимо дали е открит или закрит, може да се разбереш да си пуснеш един контакт с подотчетен електромер от тях.
    Аз като съм живял в Сф, винаги съм си взимал абонамент за паркинг, дори като съм бил в блок..

    #36536

    Снимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
    Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
    Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
    Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
    А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.

    Attachments:
    • file_c596671.jpg
    #36541

    Снимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
    Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
    Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
    Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
    А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.

    Attachments:
    • file_c596671.jpg
    #36542

    Снимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
    Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
    Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
    Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
    А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.

    Attachments:
    • file_c596671.jpg
    #36553

    Снимката ми попадна случайно от един приятел. Не познавам собственика на колата.
    Един не “идеален”, но възможен вариант за всеки живеещ в блок?
    Метално заключено табло. През мазетата може да се изтегли кабел законно, със съгласието на съседите от собствения електромер.
    Единия край на кабела е включен и заключен в металното табло и по трудно може да се краде.
    А може и да се “върже/заключи” кабела със скоба за джантата на колата.

    Attachments:
    • file_c596671.jpg
    #36564

    Честита Коледа, момчета, благодаря за отговорите. Това с таблото е много идейно. Аз мога да спирам точно до блока и имам табло и ток колкото щеш наоколо. Оглеждам няколко ампери в Холандия, защото там явно заради субсидиите, ако караш ел автомобил, цените после при продаване са малко по надолу.

    За батерията искам да уточня. Аз не, че имам намерение да карам 10 години колата, но нали ще я взема не 5 и мисълта ми беше след 5 дали колата ще има някаква добра стойност за продажба, защото тази батерия не ми е ясно колко още ще държи.

    Писах им на Дженеръс ауто за тест драйв, но както и прочетох вероятно няма да ме огрее. Но това не е толкова проблем. Интересува ме следното. В какво се изразява ъпдейта в навигациите от 2013 г. Да разбирам ли, че ако е 2012-а колата, няма как да имам актуална карта за България? И също така да попитам понеже не съм много сигурен – колата има usb вход или sd карта, за да си зареждам музика, нали?

    #36567

    Честита Коледа, момчета, благодаря за отговорите. Това с таблото е много идейно. Аз мога да спирам точно до блока и имам табло и ток колкото щеш наоколо. Оглеждам няколко ампери в Холандия, защото там явно заради субсидиите, ако караш ел автомобил, цените после при продаване са малко по надолу.

    За батерията искам да уточня. Аз не, че имам намерение да карам 10 години колата, но нали ще я взема не 5 и мисълта ми беше след 5 дали колата ще има някаква добра стойност за продажба, защото тази батерия не ми е ясно колко още ще държи.

    Писах им на Дженеръс ауто за тест драйв, но както и прочетох вероятно няма да ме огрее. Но това не е толкова проблем. Интересува ме следното. В какво се изразява ъпдейта в навигациите от 2013 г. Да разбирам ли, че ако е 2012-а колата, няма как да имам актуална карта за България? И също така да попитам понеже не съм много сигурен – колата има usb вход или sd карта, за да си зареждам музика, нали?

    #36577

    Честита Коледа, момчета, благодаря за отговорите. Това с таблото е много идейно. Аз мога да спирам точно до блока и имам табло и ток колкото щеш наоколо. Оглеждам няколко ампери в Холандия, защото там явно заради субсидиите, ако караш ел автомобил, цените после при продаване са малко по надолу.

    За батерията искам да уточня. Аз не, че имам намерение да карам 10 години колата, но нали ще я взема не 5 и мисълта ми беше след 5 дали колата ще има някаква добра стойност за продажба, защото тази батерия не ми е ясно колко още ще държи.

    Писах им на Дженеръс ауто за тест драйв, но както и прочетох вероятно няма да ме огрее. Но това не е толкова проблем. Интересува ме следното. В какво се изразява ъпдейта в навигациите от 2013 г. Да разбирам ли, че ако е 2012-а колата, няма как да имам актуална карта за България? И също така да попитам понеже не съм много сигурен – колата има usb вход или sd карта, за да си зареждам музика, нали?

    #36571

    Здрасти,
    Да, ако е 2012 и преди това – няма да има ъпдейт. Ако е 2013+ ще има новата GM мултимедия и няма да има проблем.
    Колата има USB за музика в подлакътника. Може да си копираш и цели папки или отделни парчета на харддиска..

    За батерията – надали някой може да ти каже какво ще стане след още 6 години.. С всяка кола 2 ръка има елемент на риск.. Малко ли проблеми има в старите ДВГ коли.. То не са съединителя, маховици, дюзи, турбини..

    За тест, по добре се разбери с някой от форума. Дженеръс вече нямат ампери.

    #36574

    Здрасти,
    Да, ако е 2012 и преди това – няма да има ъпдейт. Ако е 2013+ ще има новата GM мултимедия и няма да има проблем.
    Колата има USB за музика в подлакътника. Може да си копираш и цели папки или отделни парчета на харддиска..

    За батерията – надали някой може да ти каже какво ще стане след още 6 години.. С всяка кола 2 ръка има елемент на риск.. Малко ли проблеми има в старите ДВГ коли.. То не са съединителя, маховици, дюзи, турбини..

    За тест, по добре се разбери с някой от форума. Дженеръс вече нямат ампери.

    #36583

    Здрасти,
    Да, ако е 2012 и преди това – няма да има ъпдейт. Ако е 2013+ ще има новата GM мултимедия и няма да има проблем.
    Колата има USB за музика в подлакътника. Може да си копираш и цели папки или отделни парчета на харддиска..

    За батерията – надали някой може да ти каже какво ще стане след още 6 години.. С всяка кола 2 ръка има елемент на риск.. Малко ли проблеми има в старите ДВГ коли.. То не са съединителя, маховици, дюзи, турбини..

    За тест, по добре се разбери с някой от форума. Дженеръс вече нямат ампери.

    #36678

    Как се движи Ампера в снега.. без никаква драма 🙂

    цък

    цък

    #36681

    Как се движи Ампера в снега.. без никаква драма 🙂

    цък

    цък

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 354 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.