- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
January 12, 2017 at 12:51 am #36690Петър СтойчевMemberJanuary 12, 2017 at 1:40 pm #36682ПетърMember
За движението в снега, не просто не е драма, а е мн по-добро от ДВГ кола. Заради тежката батерия и “по-центрирания” център на тежестта е много по-стабилна от стандартна кола. Даже ми е доста трудно да я завъртя.
January 12, 2017 at 1:40 pm #36686ПетърMemberЗа движението в снега, не просто не е драма, а е мн по-добро от ДВГ кола. Заради тежката батерия и “по-центрирания” център на тежестта е много по-стабилна от стандартна кола. Даже ми е доста трудно да я завъртя.
January 12, 2017 at 1:40 pm #36693ПетърMemberЗа движението в снега, не просто не е драма, а е мн по-добро от ДВГ кола. Заради тежката батерия и “по-центрирания” център на тежестта е много по-стабилна от стандартна кола. Даже ми е доста трудно да я завъртя.
January 12, 2017 at 9:41 pm #36701Марио ДобревMemberДа, на сняг е страхотна. Първата вечер като падна и още беше пухкав мислех, че са ми заглъхнали ушите! Даже и гумите не се чуваха. А като маневрирах пред гаража през коловозите се впечатлих! Педала потъна, сякаш се е откачил и не ме слуша… Натиснах го до край, а Амперката си пълзя леко и си влезна без да пробуксува! Тракшън контрола е по ток, а не само със спирачките! Но пробега в студа и с климатик (или каквото там реши, че си включва) драстично падна… Под 30 понякога… В студа си припалва и ДВГ без да пита, дори с пълна батерия и подгрята на зарядно.
January 12, 2017 at 9:41 pm #36704Марио ДобревMemberДа, на сняг е страхотна. Първата вечер като падна и още беше пухкав мислех, че са ми заглъхнали ушите! Даже и гумите не се чуваха. А като маневрирах пред гаража през коловозите се впечатлих! Педала потъна, сякаш се е откачил и не ме слуша… Натиснах го до край, а Амперката си пълзя леко и си влезна без да пробуксува! Тракшън контрола е по ток, а не само със спирачките! Но пробега в студа и с климатик (или каквото там реши, че си включва) драстично падна… Под 30 понякога… В студа си припалва и ДВГ без да пита, дори с пълна батерия и подгрята на зарядно.
January 12, 2017 at 9:41 pm #36711Марио ДобревMemberДа, на сняг е страхотна. Първата вечер като падна и още беше пухкав мислех, че са ми заглъхнали ушите! Даже и гумите не се чуваха. А като маневрирах пред гаража през коловозите се впечатлих! Педала потъна, сякаш се е откачил и не ме слуша… Натиснах го до край, а Амперката си пълзя леко и си влезна без да пробуксува! Тракшън контрола е по ток, а не само със спирачките! Но пробега в студа и с климатик (или каквото там реши, че си включва) драстично падна… Под 30 понякога… В студа си припалва и ДВГ без да пита, дори с пълна батерия и подгрята на зарядно.
January 14, 2017 at 3:42 am #36717Е-моMemberМного гот! Няма спиране, като танкетка е.
January 14, 2017 at 3:42 am #36719Е-моMemberМного гот! Няма спиране, като танкетка е.
January 14, 2017 at 3:42 am #36726Е-моMemberМного гот! Няма спиране, като танкетка е.
March 2, 2017 at 11:07 pm #37133Петър СтойчевMemberИ аз успях с данъка.
Всичко явно идва от мързела и нехайството на вносителя. Колата е можела още в самото начало да се впише както трябва в сиситемата на кат. На гърба на типовата форма има едни доста “секретни” цифрички.
52. ad.27. optional petrol 63/4800Това, разшифровано, е пояснение към проблемната точка 27. (мощност на двигателя), където е писано 111 кв., . Та т.52 казва, че уж опционалният ДВГ e с 63 кв при 4800 оборота.
Тъй като вече системите на КАТ са вързани към общините, след прехвърлянето в КАТ, автоматично ми излезе в общината 403 лв данък за кола 150 коня. Само, че аз пусна коригираща декларация, че колата е 63 кв, като приложих въпросната типова форма с подчертани с маркер въпросните две точни и кратко обяснение.
За моя радост, 1 седмица по-късно ми излезе,че данъкът вече е под 30 лв 🙂Успех на всички, които предстоят да внасят такъв автомобил втора ръка..
March 2, 2017 at 11:07 pm #37142Петър СтойчевMemberИ аз успях с данъка.
Всичко явно идва от мързела и нехайството на вносителя. Колата е можела още в самото начало да се впише както трябва в сиситемата на кат. На гърба на типовата форма има едни доста “секретни” цифрички.
52. ad.27. optional petrol 63/4800Това, разшифровано, е пояснение към проблемната точка 27. (мощност на двигателя), където е писано 111 кв., . Та т.52 казва, че уж опционалният ДВГ e с 63 кв при 4800 оборота.
Тъй като вече системите на КАТ са вързани към общините, след прехвърлянето в КАТ, автоматично ми излезе в общината 403 лв данък за кола 150 коня. Само, че аз пусна коригираща декларация, че колата е 63 кв, като приложих въпросната типова форма с подчертани с маркер въпросните две точни и кратко обяснение.
За моя радост, 1 седмица по-късно ми излезе,че данъкът вече е под 30 лв 🙂Успех на всички, които предстоят да внасят такъв автомобил втора ръка..
March 2, 2017 at 11:07 pm #37147Петър СтойчевMemberИ аз успях с данъка.
Всичко явно идва от мързела и нехайството на вносителя. Колата е можела още в самото начало да се впише както трябва в сиситемата на кат. На гърба на типовата форма има едни доста “секретни” цифрички.
52. ad.27. optional petrol 63/4800Това, разшифровано, е пояснение към проблемната точка 27. (мощност на двигателя), където е писано 111 кв., . Та т.52 казва, че уж опционалният ДВГ e с 63 кв при 4800 оборота.
Тъй като вече системите на КАТ са вързани към общините, след прехвърлянето в КАТ, автоматично ми излезе в общината 403 лв данък за кола 150 коня. Само, че аз пусна коригираща декларация, че колата е 63 кв, като приложих въпросната типова форма с подчертани с маркер въпросните две точни и кратко обяснение.
За моя радост, 1 седмица по-късно ми излезе,че данъкът вече е под 30 лв 🙂Успех на всички, които предстоят да внасят такъв автомобил втора ръка..
March 2, 2017 at 11:50 pm #37137Иван ДобревMemberАми честито! Типовата форма кое е ? Големият талон? да знаят къде да търсят бъдещите собственици. Аз си мисля и че ръководството за употреба на колата ще е достатъчно. Там си има технически данни на колата.
March 2, 2017 at 11:50 pm #37146Иван ДобревMemberАми честито! Типовата форма кое е ? Големият талон? да знаят къде да търсят бъдещите собственици. Аз си мисля и че ръководството за употреба на колата ще е достатъчно. Там си има технически данни на колата.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.