• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 354 total)
  • Author
    Posts
  • #36690

    Как се движи Ампера в снега.. без никаква драма 🙂

    цък

    цък

    #36682
    Петър
    Member

    За движението в снега, не просто не е драма, а е мн по-добро от ДВГ кола. Заради тежката батерия и “по-центрирания” център на тежестта е много по-стабилна от стандартна кола. Даже ми е доста трудно да я завъртя.

    #36686
    Петър
    Member

    За движението в снега, не просто не е драма, а е мн по-добро от ДВГ кола. Заради тежката батерия и “по-центрирания” център на тежестта е много по-стабилна от стандартна кола. Даже ми е доста трудно да я завъртя.

    #36693
    Петър
    Member

    За движението в снега, не просто не е драма, а е мн по-добро от ДВГ кола. Заради тежката батерия и “по-центрирания” център на тежестта е много по-стабилна от стандартна кола. Даже ми е доста трудно да я завъртя.

    #36701

    Да, на сняг е страхотна. Първата вечер като падна и още беше пухкав мислех, че са ми заглъхнали ушите! Даже и гумите не се чуваха. А като маневрирах пред гаража през коловозите се впечатлих! Педала потъна, сякаш се е откачил и не ме слуша… Натиснах го до край, а Амперката си пълзя леко и си влезна без да пробуксува! Тракшън контрола е по ток, а не само със спирачките! Но пробега в студа и с климатик (или каквото там реши, че си включва) драстично падна… Под 30 понякога… В студа си припалва и ДВГ без да пита, дори с пълна батерия и подгрята на зарядно.

    #36704

    Да, на сняг е страхотна. Първата вечер като падна и още беше пухкав мислех, че са ми заглъхнали ушите! Даже и гумите не се чуваха. А като маневрирах пред гаража през коловозите се впечатлих! Педала потъна, сякаш се е откачил и не ме слуша… Натиснах го до край, а Амперката си пълзя леко и си влезна без да пробуксува! Тракшън контрола е по ток, а не само със спирачките! Но пробега в студа и с климатик (или каквото там реши, че си включва) драстично падна… Под 30 понякога… В студа си припалва и ДВГ без да пита, дори с пълна батерия и подгрята на зарядно.

    #36711

    Да, на сняг е страхотна. Първата вечер като падна и още беше пухкав мислех, че са ми заглъхнали ушите! Даже и гумите не се чуваха. А като маневрирах пред гаража през коловозите се впечатлих! Педала потъна, сякаш се е откачил и не ме слуша… Натиснах го до край, а Амперката си пълзя леко и си влезна без да пробуксува! Тракшън контрола е по ток, а не само със спирачките! Но пробега в студа и с климатик (или каквото там реши, че си включва) драстично падна… Под 30 понякога… В студа си припалва и ДВГ без да пита, дори с пълна батерия и подгрята на зарядно.

    #36717
    Е-мо
    Member

    Много гот! Няма спиране, като танкетка е.

    #36719
    Е-мо
    Member

    Много гот! Няма спиране, като танкетка е.

    #36726
    Е-мо
    Member

    Много гот! Няма спиране, като танкетка е.

    #37133

    И аз успях с данъка.

    Всичко явно идва от мързела и нехайството на вносителя. Колата е можела още в самото начало да се впише както трябва в сиситемата на кат. На гърба на типовата форма има едни доста “секретни” цифрички.
    52. ad.27. optional petrol 63/4800

    Това, разшифровано, е пояснение към проблемната точка 27. (мощност на двигателя), където е писано 111 кв., . Та т.52 казва, че уж опционалният ДВГ e с 63 кв при 4800 оборота.

    Тъй като вече системите на КАТ са вързани към общините, след прехвърлянето в КАТ, автоматично ми излезе в общината 403 лв данък за кола 150 коня. Само, че аз пусна коригираща декларация, че колата е 63 кв, като приложих въпросната типова форма с подчертани с маркер въпросните две точни и кратко обяснение.
    За моя радост, 1 седмица по-късно ми излезе,че данъкът вече е под 30 лв 🙂

    Успех на всички, които предстоят да внасят такъв автомобил втора ръка..

    #37142

    И аз успях с данъка.

    Всичко явно идва от мързела и нехайството на вносителя. Колата е можела още в самото начало да се впише както трябва в сиситемата на кат. На гърба на типовата форма има едни доста “секретни” цифрички.
    52. ad.27. optional petrol 63/4800

    Това, разшифровано, е пояснение към проблемната точка 27. (мощност на двигателя), където е писано 111 кв., . Та т.52 казва, че уж опционалният ДВГ e с 63 кв при 4800 оборота.

    Тъй като вече системите на КАТ са вързани към общините, след прехвърлянето в КАТ, автоматично ми излезе в общината 403 лв данък за кола 150 коня. Само, че аз пусна коригираща декларация, че колата е 63 кв, като приложих въпросната типова форма с подчертани с маркер въпросните две точни и кратко обяснение.
    За моя радост, 1 седмица по-късно ми излезе,че данъкът вече е под 30 лв 🙂

    Успех на всички, които предстоят да внасят такъв автомобил втора ръка..

    #37147

    И аз успях с данъка.

    Всичко явно идва от мързела и нехайството на вносителя. Колата е можела още в самото начало да се впише както трябва в сиситемата на кат. На гърба на типовата форма има едни доста “секретни” цифрички.
    52. ad.27. optional petrol 63/4800

    Това, разшифровано, е пояснение към проблемната точка 27. (мощност на двигателя), където е писано 111 кв., . Та т.52 казва, че уж опционалният ДВГ e с 63 кв при 4800 оборота.

    Тъй като вече системите на КАТ са вързани към общините, след прехвърлянето в КАТ, автоматично ми излезе в общината 403 лв данък за кола 150 коня. Само, че аз пусна коригираща декларация, че колата е 63 кв, като приложих въпросната типова форма с подчертани с маркер въпросните две точни и кратко обяснение.
    За моя радост, 1 седмица по-късно ми излезе,че данъкът вече е под 30 лв 🙂

    Успех на всички, които предстоят да внасят такъв автомобил втора ръка..

    #37137

    Ами честито! Типовата форма кое е ? Големият талон? да знаят къде да търсят бъдещите собственици. Аз си мисля и че ръководството за употреба на колата ще е достатъчно. Там си има технически данни на колата.

    #37146

    Ами честито! Типовата форма кое е ? Големият талон? да знаят къде да търсят бъдещите собственици. Аз си мисля и че ръководството за употреба на колата ще е достатъчно. Там си има технически данни на колата.

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 354 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.