• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 354 total)
  • Author
    Posts
  • #37150

    Ами честито! Типовата форма кое е ? Големият талон? да знаят къде да търсят бъдещите собственици. Аз си мисля и че ръководството за употреба на колата ще е достатъчно. Там си има технически данни на колата.

    #37141

    Ръководството може и да е достатъчно, но все пак не е официален документ. В много ръководства на други коли присъстват няколко вида двигатели.

    ECOC – EU certificate of conformity, някъде го има и само като COC (на немски е Typenliste, от където идва и “типова форма”, възприето като име в БГ). Ами аз имах копие от него с документите на колата. Принципно оригинала беше във вносителя. Основната разлика е, че в този документ присъства рамата на колата – т.е. отнася се за конкретния автомобил и може да се покаже връзката между рамата в талона на колата и коригиращите данни.

    Всичко това само ако някой, някъде не Ви приеме книжката за документ.

    #37149

    Ръководството може и да е достатъчно, но все пак не е официален документ. В много ръководства на други коли присъстват няколко вида двигатели.

    ECOC – EU certificate of conformity, някъде го има и само като COC (на немски е Typenliste, от където идва и “типова форма”, възприето като име в БГ). Ами аз имах копие от него с документите на колата. Принципно оригинала беше във вносителя. Основната разлика е, че в този документ присъства рамата на колата – т.е. отнася се за конкретния автомобил и може да се покаже връзката между рамата в талона на колата и коригиращите данни.

    Всичко това само ако някой, някъде не Ви приеме книжката за документ.

    #37153

    Ръководството може и да е достатъчно, но все пак не е официален документ. В много ръководства на други коли присъстват няколко вида двигатели.

    ECOC – EU certificate of conformity, някъде го има и само като COC (на немски е Typenliste, от където идва и “типова форма”, възприето като име в БГ). Ами аз имах копие от него с документите на колата. Принципно оригинала беше във вносителя. Основната разлика е, че в този документ присъства рамата на колата – т.е. отнася се за конкретния автомобил и може да се покаже връзката между рамата в талона на колата и коригиращите данни.

    Всичко това само ако някой, някъде не Ви приеме книжката за документ.

    #37151

    Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…

    #37161

    Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…

    #37164

    Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…

    #37154

    Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…

    #37163

    Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…

    #37167

    Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…

    #37158

    Аз не мога да ти помогна, но явно не е добре да се натиска Старт в движение. Я опиши подробно какво се случи след като го натисна бутона, за да са подготвени колегите какво да очакват ако сгрешат по същият начин. И как спря.

    #37168

    Аз не мога да ти помогна, но явно не е добре да се натиска Старт в движение. Я опиши подробно какво се случи след като го натисна бутона, за да са подготвени колегите какво да очакват ако сгрешат по същият начин. И как спря.

    #37171

    Аз не мога да ти помогна, но явно не е добре да се натиска Старт в движение. Я опиши подробно какво се случи след като го натисна бутона, за да са подготвени колегите какво да очакват ако сгрешат по същият начин. И как спря.

    #37165

    [quote=”Mario62″ post=3027]Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…[/quote]

    До колкото знам, няма начин да се стартира пак без да се мине през “парк”. Ефектът е като на това да загасиш нормална кола.. оставаш без серво на волана и спирачките.. с по-здрава ръка няма проблеми да се отбие..

    От едно натискане колата не се изключва, но когато човек свикне на 4 бързи натискания, за да мине от нормал на холд и става белята, защото две последователни бързи натискания на старт/стоп бутона задействат аварийното изключване на колата. На мен пък ми се е налагало да използвам последното по предназначение, когато не искаше да тръгне с грешката steering column lock (преди ъпдейта). Тогава дори не искаше да се изгаси по нормалния начин – спирачка +старт/стоп. В тази ситуация се гаси с две бързи натискания на старт/стоп бутона (при забила електроника).. Наистина лошото е, че са близо двата бутона.. Случвали ми се е 2 пъти да го направя и от тогава внимавам и не съм потретвал..

    #37173

    [quote=”Mario62″ post=3027]Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…[/quote]

    До колкото знам, няма начин да се стартира пак без да се мине през “парк”. Ефектът е като на това да загасиш нормална кола.. оставаш без серво на волана и спирачките.. с по-здрава ръка няма проблеми да се отбие..

    От едно натискане колата не се изключва, но когато човек свикне на 4 бързи натискания, за да мине от нормал на холд и става белята, защото две последователни бързи натискания на старт/стоп бутона задействат аварийното изключване на колата. На мен пък ми се е налагало да използвам последното по предназначение, когато не искаше да тръгне с грешката steering column lock (преди ъпдейта). Тогава дори не искаше да се изгаси по нормалния начин – спирачка +старт/стоп. В тази ситуация се гаси с две бързи натискания на старт/стоп бутона (при забила електроника).. Наистина лошото е, че са близо двата бутона.. Случвали ми се е 2 пъти да го направя и от тогава внимавам и не съм потретвал..

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 354 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.