- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
March 2, 2017 at 11:50 pm #37150Иван ДобревMember
Ами честито! Типовата форма кое е ? Големият талон? да знаят къде да търсят бъдещите собственици. Аз си мисля и че ръководството за употреба на колата ще е достатъчно. Там си има технически данни на колата.
March 3, 2017 at 12:36 pm #37141Петър СтойчевMemberРъководството може и да е достатъчно, но все пак не е официален документ. В много ръководства на други коли присъстват няколко вида двигатели.
ECOC – EU certificate of conformity, някъде го има и само като COC (на немски е Typenliste, от където идва и “типова форма”, възприето като име в БГ). Ами аз имах копие от него с документите на колата. Принципно оригинала беше във вносителя. Основната разлика е, че в този документ присъства рамата на колата – т.е. отнася се за конкретния автомобил и може да се покаже връзката между рамата в талона на колата и коригиращите данни.
Всичко това само ако някой, някъде не Ви приеме книжката за документ.
March 3, 2017 at 12:36 pm #37149Петър СтойчевMemberРъководството може и да е достатъчно, но все пак не е официален документ. В много ръководства на други коли присъстват няколко вида двигатели.
ECOC – EU certificate of conformity, някъде го има и само като COC (на немски е Typenliste, от където идва и “типова форма”, възприето като име в БГ). Ами аз имах копие от него с документите на колата. Принципно оригинала беше във вносителя. Основната разлика е, че в този документ присъства рамата на колата – т.е. отнася се за конкретния автомобил и може да се покаже връзката между рамата в талона на колата и коригиращите данни.
Всичко това само ако някой, някъде не Ви приеме книжката за документ.
March 3, 2017 at 12:36 pm #37153Петър СтойчевMemberРъководството може и да е достатъчно, но все пак не е официален документ. В много ръководства на други коли присъстват няколко вида двигатели.
ECOC – EU certificate of conformity, някъде го има и само като COC (на немски е Typenliste, от където идва и “типова форма”, възприето като име в БГ). Ами аз имах копие от него с документите на колата. Принципно оригинала беше във вносителя. Основната разлика е, че в този документ присъства рамата на колата – т.е. отнася се за конкретния автомобил и може да се покаже връзката между рамата в талона на колата и коригиращите данни.
Всичко това само ако някой, някъде не Ви приеме книжката за документ.
March 11, 2017 at 6:32 pm #37151Марио ДобревMemberКолеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…
March 11, 2017 at 6:32 pm #37161Марио ДобревMemberКолеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…
March 11, 2017 at 6:32 pm #37164Марио ДобревMemberКолеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…
March 11, 2017 at 6:32 pm #37154Марио ДобревMemberКолеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…
March 11, 2017 at 6:32 pm #37163Марио ДобревMemberКолеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…
March 11, 2017 at 6:32 pm #37167Марио ДобревMemberКолеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…
March 11, 2017 at 7:24 pm #37158Иван ДобревMemberАз не мога да ти помогна, но явно не е добре да се натиска Старт в движение. Я опиши подробно какво се случи след като го натисна бутона, за да са подготвени колегите какво да очакват ако сгрешат по същият начин. И как спря.
March 11, 2017 at 7:24 pm #37168Иван ДобревMemberАз не мога да ти помогна, но явно не е добре да се натиска Старт в движение. Я опиши подробно какво се случи след като го натисна бутона, за да са подготвени колегите какво да очакват ако сгрешат по същият начин. И как спря.
March 11, 2017 at 7:24 pm #37171Иван ДобревMemberАз не мога да ти помогна, но явно не е добре да се натиска Старт в движение. Я опиши подробно какво се случи след като го натисна бутона, за да са подготвени колегите какво да очакват ако сгрешат по същият начин. И как спря.
March 12, 2017 at 1:19 am #37165Петър СтойчевMember[quote=”Mario62″ post=3027]Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…[/quote]
До колкото знам, няма начин да се стартира пак без да се мине през “парк”. Ефектът е като на това да загасиш нормална кола.. оставаш без серво на волана и спирачките.. с по-здрава ръка няма проблеми да се отбие..
От едно натискане колата не се изключва, но когато човек свикне на 4 бързи натискания, за да мине от нормал на холд и става белята, защото две последователни бързи натискания на старт/стоп бутона задействат аварийното изключване на колата. На мен пък ми се е налагало да използвам последното по предназначение, когато не искаше да тръгне с грешката steering column lock (преди ъпдейта). Тогава дори не искаше да се изгаси по нормалния начин – спирачка +старт/стоп. В тази ситуация се гаси с две бързи натискания на старт/стоп бутона (при забила електроника).. Наистина лошото е, че са близо двата бутона.. Случвали ми се е 2 пъти да го направя и от тогава внимавам и не съм потретвал..
March 12, 2017 at 1:19 am #37173Петър СтойчевMember[quote=”Mario62″ post=3027]Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…[/quote]
До колкото знам, няма начин да се стартира пак без да се мине през “парк”. Ефектът е като на това да загасиш нормална кола.. оставаш без серво на волана и спирачките.. с по-здрава ръка няма проблеми да се отбие..
От едно натискане колата не се изключва, но когато човек свикне на 4 бързи натискания, за да мине от нормал на холд и става белята, защото две последователни бързи натискания на старт/стоп бутона задействат аварийното изключване на колата. На мен пък ми се е налагало да използвам последното по предназначение, когато не искаше да тръгне с грешката steering column lock (преди ъпдейта). Тогава дори не искаше да се изгаси по нормалния начин – спирачка +старт/стоп. В тази ситуация се гаси с две бързи натискания на старт/стоп бутона (при забила електроника).. Наистина лошото е, че са близо двата бутона.. Случвали ми се е 2 пъти да го направя и от тогава внимавам и не съм потретвал..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.