• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 354 total)
  • Author
    Posts
  • #37177

    [quote=”Mario62″ post=3027]Колеги, някой знае ли как се излиза от ситуацията ако без да искаш си натиснеш бутона Start в движение?
    Натиснах го по магистралата вместо да сменя режима (бутоните са досадно близо) и Амперката стана неуправляема… Докато не спрях и не върнах на Park не можах да я събудя… Има ли начин да се включи пак в движение? Задържане на бутона или нещо друго?

    А какво се случва ако в движение си включиш патерицата на Park? От почти спряла доста безмилостно щраква някаква спирачка…[/quote]

    До колкото знам, няма начин да се стартира пак без да се мине през “парк”. Ефектът е като на това да загасиш нормална кола.. оставаш без серво на волана и спирачките.. с по-здрава ръка няма проблеми да се отбие..

    От едно натискане колата не се изключва, но когато човек свикне на 4 бързи натискания, за да мине от нормал на холд и става белята, защото две последователни бързи натискания на старт/стоп бутона задействат аварийното изключване на колата. На мен пък ми се е налагало да използвам последното по предназначение, когато не искаше да тръгне с грешката steering column lock (преди ъпдейта). Тогава дори не искаше да се изгаси по нормалния начин – спирачка +старт/стоп. В тази ситуация се гаси с две бързи натискания на старт/стоп бутона (при забила електроника).. Наистина лошото е, че са близо двата бутона.. Случвали ми се е 2 пъти да го направя и от тогава внимавам и не съм потретвал..

    #37170

    Явно това е грешка в дизайна. Обикновено тия бутони са отделно от другите бутони, по недостъпни. Другият вариант е да има капаче отгоре което да предпазва от случайно натискане. Тоест за да го натиснеш трябва да повдигнеш капачето първо. Това може да се направи и допълнително. Просто върху самият бутон може да се сложи нещо което да го различава от другият бутон. Нещо меко, гумено, прозрачно с лепило което лесно се отстранява. Малка вендуза може да се закрепи/залепи върху синият бутон и ще го отличава. Вендузите се премахват без следи като се освободи вакума. Нещо такова.

    #37180

    Явно това е грешка в дизайна. Обикновено тия бутони са отделно от другите бутони, по недостъпни. Другият вариант е да има капаче отгоре което да предпазва от случайно натискане. Тоест за да го натиснеш трябва да повдигнеш капачето първо. Това може да се направи и допълнително. Просто върху самият бутон може да се сложи нещо което да го различава от другият бутон. Нещо меко, гумено, прозрачно с лепило което лесно се отстранява. Малка вендуза може да се закрепи/залепи върху синият бутон и ще го отличава. Вендузите се премахват без следи като се освободи вакума. Нещо такова.

    #37182

    Явно това е грешка в дизайна. Обикновено тия бутони са отделно от другите бутони, по недостъпни. Другият вариант е да има капаче отгоре което да предпазва от случайно натискане. Тоест за да го натиснеш трябва да повдигнеш капачето първо. Това може да се направи и допълнително. Просто върху самият бутон може да се сложи нещо което да го различава от другият бутон. Нещо меко, гумено, прозрачно с лепило което лесно се отстранява. Малка вендуза може да се закрепи/залепи върху синият бутон и ще го отличава. Вендузите се премахват без следи като се освободи вакума. Нещо такова.

    #37174

    Не е чак като при изключен двигател. Просто си продължи по инерция… Спирачката и волана(май) си работеха нормално но “газта” не реагира… Лошо е, защото ако се случи при изпреварване или някаква нервна ситуация може да е фатално… Сега като се замисля, при нервна ситуация натискаш веднъж за да мине на Sport. А то се изключва при две натискания. Както при мен, когато исках просто да мина на Mountain за да си запазя ток за след магистралата. А така се прави когато се чудиш какво да ти се случи, а не в кръстовище или преди изпреварване… Неприятно е все пак…

    #37183

    Не е чак като при изключен двигател. Просто си продължи по инерция… Спирачката и волана(май) си работеха нормално но “газта” не реагира… Лошо е, защото ако се случи при изпреварване или някаква нервна ситуация може да е фатално… Сега като се замисля, при нервна ситуация натискаш веднъж за да мине на Sport. А то се изключва при две натискания. Както при мен, когато исках просто да мина на Mountain за да си запазя ток за след магистралата. А така се прави когато се чудиш какво да ти се случи, а не в кръстовище или преди изпреварване… Неприятно е все пак…

    #37186

    Не е чак като при изключен двигател. Просто си продължи по инерция… Спирачката и волана(май) си работеха нормално но “газта” не реагира… Лошо е, защото ако се случи при изпреварване или някаква нервна ситуация може да е фатално… Сега като се замисля, при нервна ситуация натискаш веднъж за да мине на Sport. А то се изключва при две натискания. Както при мен, когато исках просто да мина на Mountain за да си запазя ток за след магистралата. А така се прави когато се чудиш какво да ти се случи, а не в кръстовище или преди изпреварване… Неприятно е все пак…

    #37176

    Ами всъщност е точно като да ти загасне двигателя на ДВГ кола (минус заключването на волана). Волана се втвърдява както и спирачките… продължаваш по инерция и отбиваш.
    Още една причина поради която режим не се сменя с тракфик наоколо и при сложна ситуация.
    Още повече, че газ до долу на “нормал” дава същото ускорение като газ до долу на “спорт”. Просто при спорт, се променя чувствителността на педала така, че дава макс ускорение с много по-малко движение на педала. Субективното усещане е друго, но е тествано с хронометър и няма разлика 🙂

    #37187

    Ами всъщност е точно като да ти загасне двигателя на ДВГ кола (минус заключването на волана). Волана се втвърдява както и спирачките… продължаваш по инерция и отбиваш.
    Още една причина поради която режим не се сменя с тракфик наоколо и при сложна ситуация.
    Още повече, че газ до долу на “нормал” дава същото ускорение като газ до долу на “спорт”. Просто при спорт, се променя чувствителността на педала така, че дава макс ускорение с много по-малко движение на педала. Субективното усещане е друго, но е тествано с хронометър и няма разлика 🙂

    #37190

    Ами всъщност е точно като да ти загасне двигателя на ДВГ кола (минус заключването на волана). Волана се втвърдява както и спирачките… продължаваш по инерция и отбиваш.
    Още една причина поради която режим не се сменя с тракфик наоколо и при сложна ситуация.
    Още повече, че газ до долу на “нормал” дава същото ускорение като газ до долу на “спорт”. Просто при спорт, се променя чувствителността на педала така, че дава макс ускорение с много по-малко движение на педала. Субективното усещане е друго, но е тествано с хронометър и няма разлика 🙂

    #37940
    Nikola
    Member

    Здравейте на всички!

    Включвам се в дискусията, тъй като обмислям покупката на една Ампера.

    За сега разглеждам варианти в mobile.de, exportwage.eu и autoscout24.com придружено с доста четене по opel-ampera-forum.de, https://speakev.com/forums/ampera-volt/ както и в един друг немски за амперата.

    Всичко до момента ми изглежда много добре, имам къде да я зареждам (за тока), с финансите ще се справя.

    Двуомя се м/у това дали да отида да я взема от Холандия / Германия – има за по 10-12-13к евро прилични бройки. Или да се пробвам с една ампера в БГ, която се продава за 30к лв. (вече регистрирана и т.н.).

    Мнения и съвети?

    #37944
    Nikola
    Member

    Здравейте на всички!

    Включвам се в дискусията, тъй като обмислям покупката на една Ампера.

    За сега разглеждам варианти в mobile.de, exportwage.eu и autoscout24.com придружено с доста четене по opel-ampera-forum.de, https://speakev.com/forums/ampera-volt/ както и в един друг немски за амперата.

    Всичко до момента ми изглежда много добре, имам къде да я зареждам (за тока), с финансите ще се справя.

    Двуомя се м/у това дали да отида да я взема от Холандия / Германия – има за по 10-12-13к евро прилични бройки. Или да се пробвам с една ампера в БГ, която се продава за 30к лв. (вече регистрирана и т.н.).

    Мнения и съвети?

    #37943
    Петър
    Member

    Добра кола си избрал.
    Аз мога само да ти кажа, че ако не купиш българската, може аз да я взема, защото цената е ок. (зависи от километрите естествено)
    Тъкмо сега мисля да купувам втора (за жена ми).

    #37946
    Петър
    Member

    Добра кола си избрал.
    Аз мога само да ти кажа, че ако не купиш българската, може аз да я взема, защото цената е ок. (зависи от километрите естествено)
    Тъкмо сега мисля да купувам втора (за жена ми).

    #37947
    Nikola
    Member

    Това, което аз намерих до момента в България.

    Един Chevy Volt – 30500km – 37к лева.
    Opel Ampera – 80000km – 30k лева.
    Още един Volt – 75000 km – 20к евро.

    По другите сайтове има и по-евтини предложения, но на значително повече километри. Мисля да си съпоставя финансовия разчет както си му е реда, и в скоро време да отида да видя една от тия коли (като изключа последния волт – прекалено много за мен).

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 354 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.