- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
August 21, 2017 at 9:07 pm #37951NikolaMember
Това, което аз намерих до момента в България.
Един Chevy Volt – 30500km – 37к лева.
Opel Ampera – 80000km – 30k лева.
Още един Volt – 75000 km – 20к евро.По другите сайтове има и по-евтини предложения, но на значително повече километри. Мисля да си съпоставя финансовия разчет както си му е реда, и в скоро време да отида да видя една от тия коли (като изключа последния волт – прекалено много за мен).
August 21, 2017 at 9:12 pm #37948Simeon GenovMember[quote=”iceniko” post=3349]Това, което аз намерих до момента в България.
Един Chevy Volt – 30500km – 37к лева.
Opel Ampera – 80000km – 30k лева.
Още един Volt – 75000 km – 20к евро.По другите сайтове има и по-евтини предложения, но на значително повече километри. Мисля да си съпоставя финансовия разчет както си му е реда, и в скоро време да отида да видя една от тия коли (като изключа последния волт – прекалено много за мен).[/quote]
Не забравяй, че Volt няма гаранция в Европа (и в България), докато Амперата има 8 години или 160к км
Аз моята си я взех от Холандия и не съжалявам нито за миг, всеки ден я карам с кеф все едно ми е първи ден.
Изключително добре поддържана беше и без нито една забележкаAugust 21, 2017 at 9:12 pm #37953Simeon GenovMember[quote=”iceniko” post=3349]Това, което аз намерих до момента в България.
Един Chevy Volt – 30500km – 37к лева.
Opel Ampera – 80000km – 30k лева.
Още един Volt – 75000 km – 20к евро.По другите сайтове има и по-евтини предложения, но на значително повече километри. Мисля да си съпоставя финансовия разчет както си му е реда, и в скоро време да отида да видя една от тия коли (като изключа последния волт – прекалено много за мен).[/quote]
Не забравяй, че Volt няма гаранция в Европа (и в България), докато Амперата има 8 години или 160к км
Аз моята си я взех от Холандия и не съжалявам нито за миг, всеки ден я карам с кеф все едно ми е първи ден.
Изключително добре поддържана беше и без нито една забележкаAugust 21, 2017 at 9:19 pm #37950NikolaMemberЗнам, да. Благодаря все пак за предупреждението. Изчетох доста по темата, мисля че съм достатъчно запознат.
Единствените неща, с които не съм запознат са – вкарване, регистрация, пътуване, документи там на място и т.н. За това, моля който може – да помага със съвети!
п.с. писах ти на лично, ако може да дадеш повече инфо за твоя случай, ще бъда много благодарен! 🙂
August 21, 2017 at 9:19 pm #37954NikolaMemberЗнам, да. Благодаря все пак за предупреждението. Изчетох доста по темата, мисля че съм достатъчно запознат.
Единствените неща, с които не съм запознат са – вкарване, регистрация, пътуване, документи там на място и т.н. За това, моля който може – да помага със съвети!
п.с. писах ти на лично, ако може да дадеш повече инфо за твоя случай, ще бъда много благодарен! 🙂
August 26, 2017 at 5:42 pm #37980NikolaMemberЗдравейте отново!
По повод Амперата, малко се сблъсках със “старата школа”, визирам родители.
Доста остро реагираха, когато им обясних каква ми е идеята за хибрид/100% ел кола. Опитах се да обясня, до момента бях посрещнат с “резервирано” разбиране. Освен факта, че прекалено много хора (дори професионалисти в ремонтния бранш на автомобили) не разбират/не са запознати/отричат фактите, другия аргумент беше за тегленето на кредит. И естествено, всеки аргумент има резон, особено този.Продължавам в същия дух, ще ъпдейтвам в темата систематично, когато има ново инфо.
п.с. излезе още една обява за Опел Ампера в БГ, само че цената й, е над това което така или иначе изисква influx of finances from another source. Иначе е на малко км и изглежда добре. Поздрави!
August 26, 2017 at 5:42 pm #37984NikolaMemberЗдравейте отново!
По повод Амперата, малко се сблъсках със “старата школа”, визирам родители.
Доста остро реагираха, когато им обясних каква ми е идеята за хибрид/100% ел кола. Опитах се да обясня, до момента бях посрещнат с “резервирано” разбиране. Освен факта, че прекалено много хора (дори професионалисти в ремонтния бранш на автомобили) не разбират/не са запознати/отричат фактите, другия аргумент беше за тегленето на кредит. И естествено, всеки аргумент има резон, особено този.Продължавам в същия дух, ще ъпдейтвам в темата систематично, когато има ново инфо.
п.с. излезе още една обява за Опел Ампера в БГ, само че цената й, е над това което така или иначе изисква influx of finances from another source. Иначе е на малко км и изглежда добре. Поздрави!
August 26, 2017 at 6:21 pm #37983ПетърMemberЗа ремонти не се притеснявай. Бензиновата част си е като всяка кола, а електрическата няма никаква поддръжка.
Дори и да се наложи по специфичен ремонт, аз съм доволен от Дженеръс ауто. Разбират от ампери, защото ги продаваха и като официален представител имат достъп до много документация и най-важното е, че цените им са напълно нормални.Аз току що смених маслото за първи път след 15000 км въпреки, че според брояча можех да изкарам още 15000, но не знаех дали предния собственик е отчел правилно последната смяна.
Иначе накладките и дисковете няма нужда да се пипат; масло, ремъци и тн се износват само като караш на бензин… Като цяло поддръжката е минимална.August 26, 2017 at 6:21 pm #37986ПетърMemberЗа ремонти не се притеснявай. Бензиновата част си е като всяка кола, а електрическата няма никаква поддръжка.
Дори и да се наложи по специфичен ремонт, аз съм доволен от Дженеръс ауто. Разбират от ампери, защото ги продаваха и като официален представител имат достъп до много документация и най-важното е, че цените им са напълно нормални.Аз току що смених маслото за първи път след 15000 км въпреки, че според брояча можех да изкарам още 15000, но не знаех дали предния собственик е отчел правилно последната смяна.
Иначе накладките и дисковете няма нужда да се пипат; масло, ремъци и тн се износват само като караш на бензин… Като цяло поддръжката е минимална. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.