- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
March 29, 2014 at 11:20 am #26270Петър СтойчевMember
Точно това искаха да постигнат от отпел като взех моята кола.. Колкото повече ги виждат по улиците, толкова повече хората питат и се интересуват.. получава се лавинообразен ефект и все някой си взима.
Проблемът е, че извън ентусиастите като нас, хората не знаят , че има такъв автомобили не знаят какво преставлява и какво може.. Много често гледайки го отпред го мислят за някаква бензинова бегачка…
Това е един от проблемите на GM/Opel .. липсва каквата и да била реклама.. Хората не знаят, че има автомобил, който минава 70 км от контакта и може да отиде и до Австрия ако поискат без компромиси.. и като имат едни пари, примерно ще отидат да си вземат едно БМВ за подобна сума..May 12, 2014 at 8:37 pm #28962Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
May 12, 2014 at 8:37 pm #29182Петър СтойчевMemberМного добре й идва топлото време 🙂
цък
Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂
Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.
May 12, 2014 at 9:06 pm #29192martin@ecars.bgKeymasterНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
May 12, 2014 at 9:06 pm #28971martin@ecars.bgKeymasterНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
May 12, 2014 at 10:15 pm #29241Plamen PetrovMember[quote=”earendil” post=1312]Много добре й идва топлото време :)[/quote]
Така си е – това е нещо нов за тебе, но напълно нормално 🙂
И честито за придобивката с блутуто – идеален подарък за РД 😛May 12, 2014 at 10:15 pm #29013Plamen PetrovMember[quote=”earendil” post=1312]Много добре й идва топлото време :)[/quote]
Така си е – това е нещо нов за тебе, но напълно нормално 🙂
И честито за придобивката с блутуто – идеален подарък за РД 😛May 12, 2014 at 11:03 pm #29245Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
May 12, 2014 at 11:03 pm #29024Петър СтойчевMemberНе си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.
Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.
Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂
Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.
Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.
May 12, 2014 at 11:54 pm #29255martin@ecars.bgKeymaster121 кВ… :blink: малии – това чудо верно показва интересни неща. Исках и аз преди време този Torque App да го слагам, но нямам Android, а иначе идеята да е го синхронизираш с видео и при тест драйв да показва данни в реално време – има мноого клипове в тубата по въпроса. Ще му намеря начина де, сега като ми напомни ти за това, имаме вече един Galaxy телефон, ще видя как ще се получи.
May 12, 2014 at 11:54 pm #29036martin@ecars.bgKeymaster121 кВ… :blink: малии – това чудо верно показва интересни неща. Исках и аз преди време този Torque App да го слагам, но нямам Android, а иначе идеята да е го синхронизираш с видео и при тест драйв да показва данни в реално време – има мноого клипове в тубата по въпроса. Ще му намеря начина де, сега като ми напомни ти за това, имаме вече един Galaxy телефон, ще видя как ще се получи.
May 31, 2014 at 5:15 pm #29538[quote=”mumojem” post=702]Амперката кефи много определено. Засега гледам най-тънките оферти са за коли 2011-та, за малко под €25,000. Значи с докарване, регистрация и застраховка по-скоро ги виждам за 52-53,000 лв или вече нагоре, ако я продава автокъща на нашия пазар. Volt от щатите го смятам да дойде на около 42-43 хил. лв тотал.[/quote]
Горе-долу толкова, викам и поне наполовина ако спаднат.. :whistle: :woohoo:
May 31, 2014 at 5:15 pm #29355[quote=”mumojem” post=702]Амперката кефи много определено. Засега гледам най-тънките оферти са за коли 2011-та, за малко под €25,000. Значи с докарване, регистрация и застраховка по-скоро ги виждам за 52-53,000 лв или вече нагоре, ако я продава автокъща на нашия пазар. Volt от щатите го смятам да дойде на около 42-43 хил. лв тотал.[/quote]
Горе-долу толкова, викам и поне наполовина ако спаднат.. :whistle: :woohoo:
June 2, 2014 at 5:12 pm #29552martin@ecars.bgKeymasterТакава супер тънка оферта за Volt не съм виждал никъде досега!
June 2, 2014 at 5:12 pm #29364martin@ecars.bgKeymasterТакава супер тънка оферта за Volt не съм виждал никъде досега!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.