- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
June 2, 2014 at 9:45 pm #29574RumenMember
40000 лева – 2011 г. в mobile.bg
A имам оферти от вносители на автомобили от САЩ 40000 лв с доставка и минаване през КАТ.June 2, 2014 at 9:45 pm #29382RumenMember40000 лева – 2011 г. в mobile.bg
A имам оферти от вносители на автомобили от САЩ 40000 лв с доставка и минаване през КАТ.June 2, 2014 at 9:45 pm #29407RumenMember40000 лева – 2011 г. в mobile.bg
A имам оферти от вносители на автомобили от САЩ 40000 лв с доставка и минаване през КАТ.June 2, 2014 at 10:03 pm #29584martin@ecars.bgKeymasterНай-евтините Volt парчета (някои на по над 100 хил. км) са към $18,000 в момента поне на Autotrader – с цялата галимация по докарването доставната цена ще да е в най-тънкия вариант към 37,500 лв и натам вече регистрации и печалба някаква…
June 2, 2014 at 10:03 pm #29391martin@ecars.bgKeymasterНай-евтините Volt парчета (някои на по над 100 хил. км) са към $18,000 в момента поне на Autotrader – с цялата галимация по докарването доставната цена ще да е в най-тънкия вариант към 37,500 лв и натам вече регистрации и печалба някаква…
June 2, 2014 at 10:03 pm #29416martin@ecars.bgKeymasterНай-евтините Volt парчета (някои на по над 100 хил. км) са към $18,000 в момента поне на Autotrader – с цялата галимация по докарването доставната цена ще да е в най-тънкия вариант към 37,500 лв и натам вече регистрации и печалба някаква…
July 20, 2014 at 11:21 am #30065Петър СтойчевMemberEto ви още малко пресни данни 🙂
Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂July 20, 2014 at 11:21 am #29925Петър СтойчевMemberEto ви още малко пресни данни 🙂
Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂September 20, 2014 at 11:38 pm #30986the_MemberЗдравей народе, аз също се интересувам в един бъдещ момент да взема Ампера, но смятали ли сте при какви условия на месечен пробег, цената на км с включена цена на притежание се изравнява с дизелите еквиваленти? До колкото разбирам най-добре е ако по-голямата част от месечния пробег е градски, тъй като ще е само на ток, както е и при мен.
И друго – при купуването на нова или демо ампера какво ще стане с цената на продажба след 5г, при положение, че я изваждат от продажби в Европа?
пп. Не искам да звуча заядливо, просто си задавам тези въпроси, тъй като освен голямото ми желание да карам такава кола, трябва да излязат фискалните сметки :).
September 20, 2014 at 11:38 pm #31157the_MemberЗдравей народе, аз също се интересувам в един бъдещ момент да взема Ампера, но смятали ли сте при какви условия на месечен пробег, цената на км с включена цена на притежание се изравнява с дизелите еквиваленти? До колкото разбирам най-добре е ако по-голямата част от месечния пробег е градски, тъй като ще е само на ток, както е и при мен.
И друго – при купуването на нова или демо ампера какво ще стане с цената на продажба след 5г, при положение, че я изваждат от продажби в Европа?
пп. Не искам да звуча заядливо, просто си задавам тези въпроси, тъй като освен голямото ми желание да карам такава кола, трябва да излязат фискалните сметки :).
September 21, 2014 at 8:05 pm #30996martin@ecars.bgKeymasterПривет във форума и супер, че си задаваш въпроси! Не съм си играл да сравнявам Ампера с аналогичен дизелов автомобил (Пепи earendil е много по-напред с тия неща като Ампера шофьор). За сметката зависи какъв ти е дневния пробег.
1. Ако е до 70-80 км може да го изкарваш и само на ток. Зареждането ако ти е на нощна тарифа ще е 1.1 лв макс. (батерията е с капацитет 16 кВтч, но 10 кВтч използваеми, та пълно зареждане е 10 кВтч + 10-12% загуби, 11 кВтч грубо или 1.1 лв). И вече на дневна тарифа ще ти струва малко под 2 лв. Значи средно е 1.5 лв и за да стане за 100 км ще е към 2 лв разход на 100. И 3л/100 дизел да караш е близо 8 лв.
2. Ако караш често на дълго, разходът е около 5.5 – 6.5/100 (след като се изчерпи токът в батерията). Тогава сметката е ясна, но тук имаш по-малко обслужване на двигателя отколкото на дизел, което във времето трябва да се сметне.
Включването на цената за притежание вече може да се сметне само като се знае покупната цена, та в момента не мога да коментирам това.
След 5г. нямам идея как ще са им цените – от първите (2011 г.) сега има някои на половин цена.
Ако с някое друга разсъждение мога да съм полезен, свиркай 😆
September 21, 2014 at 8:05 pm #31170martin@ecars.bgKeymasterПривет във форума и супер, че си задаваш въпроси! Не съм си играл да сравнявам Ампера с аналогичен дизелов автомобил (Пепи earendil е много по-напред с тия неща като Ампера шофьор). За сметката зависи какъв ти е дневния пробег.
1. Ако е до 70-80 км може да го изкарваш и само на ток. Зареждането ако ти е на нощна тарифа ще е 1.1 лв макс. (батерията е с капацитет 16 кВтч, но 10 кВтч използваеми, та пълно зареждане е 10 кВтч + 10-12% загуби, 11 кВтч грубо или 1.1 лв). И вече на дневна тарифа ще ти струва малко под 2 лв. Значи средно е 1.5 лв и за да стане за 100 км ще е към 2 лв разход на 100. И 3л/100 дизел да караш е близо 8 лв.
2. Ако караш често на дълго, разходът е около 5.5 – 6.5/100 (след като се изчерпи токът в батерията). Тогава сметката е ясна, но тук имаш по-малко обслужване на двигателя отколкото на дизел, което във времето трябва да се сметне.
Включването на цената за притежание вече може да се сметне само като се знае покупната цена, та в момента не мога да коментирам това.
След 5г. нямам идея как ще са им цените – от първите (2011 г.) сега има някои на половин цена.
Ако с някое друга разсъждение мога да съм полезен, свиркай 😆
October 24, 2014 at 7:59 pm #31253Петър СтойчевMemberЧестно казнао не съм правил такива сметки. Не мисля, че може да се говори за избиване.
Важно е в случая да не се сравнява кон с кокошка.. Не можеш да сравниш примерно Амперата с дизелова шкода примерно и да търсиш после разликата в цената да избиеш. Качеството на возия и салон са на доста високо ниво.
Амперата си е луксозен компактен автомобил. Ако го сравниш с нещо еквивалентно.. примерно БМВ серия 3 или 1, тогава ценита на придобивка са почти еднакви и остават само плюсовете от почти безплатното возене в града.
Аз лично ако не бях купил амперата щях да взема Кия Оптима или да продължа да си карам аутлендъра.. и в двата случая пак съм на плюс от карането на ток… нямаше да взема нещо за 30-40 хил. и да търся избиване до 70 хил.Освен това карането на електричество си е незаменимо удоволствие. Тук вече спокойно мога да твърдя, че сред EREV автомобилите Апера/Волт засега са на първо място като харакеристики. Сравнително дълъг пробег на ток. Разполагаш винаги с пълната мощност и ускорение. Можеш да караш и със 160 км/ч на ток (незаконно 🙂 ).
Единствения подобен автомобил с по-дълъг ел. пробег е i3, но там пък нямаш пълноценен автомобил като ти свърши тока.. докато аз си ходя навсякъде, където искам.. вкл. и до Алпите на ски. Просто е много добър балансът ел/двг.Успех в избора и задавай всякакви въпроси ако имаш нужда.
October 24, 2014 at 7:59 pm #31409Петър СтойчевMemberЧестно казнао не съм правил такива сметки. Не мисля, че може да се говори за избиване.
Важно е в случая да не се сравнява кон с кокошка.. Не можеш да сравниш примерно Амперата с дизелова шкода примерно и да търсиш после разликата в цената да избиеш. Качеството на возия и салон са на доста високо ниво.
Амперата си е луксозен компактен автомобил. Ако го сравниш с нещо еквивалентно.. примерно БМВ серия 3 или 1, тогава ценита на придобивка са почти еднакви и остават само плюсовете от почти безплатното возене в града.
Аз лично ако не бях купил амперата щях да взема Кия Оптима или да продължа да си карам аутлендъра.. и в двата случая пак съм на плюс от карането на ток… нямаше да взема нещо за 30-40 хил. и да търся избиване до 70 хил.Освен това карането на електричество си е незаменимо удоволствие. Тук вече спокойно мога да твърдя, че сред EREV автомобилите Апера/Волт засега са на първо място като харакеристики. Сравнително дълъг пробег на ток. Разполагаш винаги с пълната мощност и ускорение. Можеш да караш и със 160 км/ч на ток (незаконно 🙂 ).
Единствения подобен автомобил с по-дълъг ел. пробег е i3, но там пък нямаш пълноценен автомобил като ти свърши тока.. докато аз си ходя навсякъде, където искам.. вкл. и до Алпите на ски. Просто е много добър балансът ел/двг.Успех в избора и задавай всякакви въпроси ако имаш нужда.
October 24, 2014 at 8:06 pm #31272Петър СтойчевMember[quote=”mumojem” post=1505]… Ако е до 70-80 км може да го изкарваш и само на ток. Зареждането ако ти е на нощна тарифа ще е 1.1 лв макс. (батерията е с капацитет 16 кВтч, но 10 кВтч използваеми, та пълно зареждане е 10 кВтч + 10-12% загуби, 11 кВтч грубо или 1.1 лв). И вече на дневна тарифа ще ти струва малко под 2 лв. Значи средно е 1.5 лв и за да стане за 100 км ще е към 2 лв разход на 100. И 3л/100 дизел да караш е близо 8 лв.
…
[/quote]А да бе, дизел с 3/100 разход в града 🙂 Я ги направи поне 6/100 .. значи към 13 лв / 100 км градско разход.. 1300 лв / 10 000 км градско… Отделно не сменяш накладки и мноооооого по-рядко масло 🙂 още едни грубо 500 лв/год. Горе долу е това…. нооо кефа няма цена B)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.