• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 354 total)
  • Author
    Posts
  • #31552

    Интересно,

    това предполагам не е Дженеръс Ауто?
    При мен в договора изрично пише 2 години гаранция.

    #31376

    Интересно,

    това предполагам не е Дженеръс Ауто?
    При мен в договора изрично пише 2 години гаранция.

    #31566

    [quote=”the_mouse” post=1538] Скоро ще ходя нагости на Дженеръс Ауто за тестдрайв и ще ги поразпитам това-онова B)[/quote]
    Колега, ако не ти представлява трудност, направо да ги питаш и какво става с моя тестдрайв :whistle: Че за последно ми обещаха на 31 май, че когато им докарат Ампера, ще се свържат с мен, а оттогава ни вопъл, ни стон 😆 София Ауто пък директно ме отсвириха и казаха, че не предлагат Ампера.

    #31386

    [quote=”the_mouse” post=1538] Скоро ще ходя нагости на Дженеръс Ауто за тестдрайв и ще ги поразпитам това-онова B)[/quote]
    Колега, ако не ти представлява трудност, направо да ги питаш и какво става с моя тестдрайв :whistle: Че за последно ми обещаха на 31 май, че когато им докарат Ампера, ще се свържат с мен, а оттогава ни вопъл, ни стон 😆 София Ауто пък директно ме отсвириха и казаха, че не предлагат Ампера.

    #31576

    [quote=”earendil” post=1539] редовно ме питат.. колко минаваш на ток – до 80 км – само толкова ли? т.е. половината си мислят че минава 80 км и е до там.. другата половина си мислят, че е като приус.. [/quote]
    Мен редовно ме питат същото и за Приуса, само дето той не може 80 км на ток 😛

    #31396

    [quote=”earendil” post=1539] редовно ме питат.. колко минаваш на ток – до 80 км – само толкова ли? т.е. половината си мислят че минава 80 км и е до там.. другата половина си мислят, че е като приус.. [/quote]
    Мен редовно ме питат същото и за Приуса, само дето той не може 80 км на ток 😛

    #31592
    the_
    Member

    [quote=”earendil” post=1541]Интересно,

    това предполагам не е Дженеръс Ауто?
    При мен в договора изрично пише 2 години гаранция.[/quote]

    Не знам брошурата я взех от тук: http://www.opel.bg/tools/pricelists.html?x-caller=VC Това не се отнася конкретно за Дженеръс Ауто, но би трябвало при тях да са същите условия.
    А нещо друго: Това случва ли ти се? И всъщност възможно ли е за българските условия да се махне тази част от “престилката”?
    И още нещо: от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).


    @petko_voyvoda
    , ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?

    #31407
    the_
    Member

    [quote=”earendil” post=1541]Интересно,

    това предполагам не е Дженеръс Ауто?
    При мен в договора изрично пише 2 години гаранция.[/quote]

    Не знам брошурата я взех от тук: http://www.opel.bg/tools/pricelists.html?x-caller=VC Това не се отнася конкретно за Дженеръс Ауто, но би трябвало при тях да са същите условия.
    А нещо друго: Това случва ли ти се? И всъщност възможно ли е за българските условия да се махне тази част от “престилката”?
    И още нещо: от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).


    @petko_voyvoda
    , ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?

    #31608

    [quote=”the_mouse” post=1544]
    от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).

    @petko_voyvoda
    , ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]

    Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:

    Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:

    1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
    2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).

    Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.

    А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆

    #31419

    [quote=”the_mouse” post=1544]
    от статистиките, които си постнал по-рано: ако караш извън града отвъд ел пробега какъв разход постига? Да кажем при средно натоварване (не както примерно когато си ходил до Австрия, където е имало много изкачвания).

    @petko_voyvoda
    , ще видя какво мога да науча когато се видя с тях. 😉 Ти с кой шоурум имаш уговорка?[/quote]

    Надявам се да мога да отменя earendil за въпроса ти, ще използвам негови данни:

    Накратко за нещата, които повечето хора ги интересуват:

    1. ЕЛ. пробег – без проблем 65-70 км извънградско с около 90 км/ч. Използването на парно и климатик разбира се може да свие този пробег.
    2. Разход на бензин (реален). София – Несебър по магистрала с круиз на 135 км/ч – 6.8 л/100 (без да ползвам батерията).

    Предимствата на амперата са в близките ежедневни пътувания. Ве пак аз като съм си в района не горя нито капка бензин. На дълъг път Амперата трябва да се справя с тежката задача да дърпа 1.8 т. кола+батерии с 1.4 двигател. Така че е нормално при високи скорости да е така.

    А иначе аз по-скоро се пошегувах да питаш Дженеръс за моя тестдрайв – имах предвид, че мина половин година, откакто контактувахме с тях. И или нямат колата в наличност, или не я дават за тестдрайв, или не обръщат внимание на потенциални клиенти, които са имали интерес към колата, или всичко изброено. Или нито една от изброените причини 😆

    #31623

    Дам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
    При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
    Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.

    Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.

    Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.

    #31427

    Дам, както вече съм писал от Април до Октомври спокойно се минават 70 км с една батерия с извънградско около 90 км/ч. – 100 км/ч
    При спазване на някои техники съм минавал и 83 км (пак без да се влача съвсем).
    Ниските температури влияят на пробега дори да не се ползва парно.. просто предполагам електролита на батерията се държи по-различно.. сега минавам по 60-67 км без парно и докъм 50 с парно. Пак зависи. дали си я подгрявам предварително и т.н.

    Извънградско (без магистрала между 5 и 6 /100 със 100-120 км/ч. (винаги на двигател си карам по-бързо 🙂 ). На магистрала със 130-140 до 7/100.

    Що се отнася до престилката – стърже си редовно, но не ми пречи.. тя е от гума и не се поврежда. Може да се поръча по-къса такава или изобщо да се махне без проблем.

    #33370

    Ех, как обичам да е топличко..

    80 км без проблем.. и то с климатик и скорост около 90 км/ч. Ако имах малко търпение да карам с 80, ще мина и над 85 км 🙂

    Ако правим паралел с новия модел Волт, той трябва да минава поне 100 км при подобни условия.. 🙂

    Знаете ли, че според изследване в Щатите, собственици на Волт минават много повече ел. километри от тези на Лийф и подобните му. Причината е, че първите нямат притеснение за пробега и си карат до дупка.. Примерно ако ми е бил много динамичен деня и днес съм минал 80-100 км из района (с дозареждания разбира се), ако бях с чисто ел. кола и ме поканят вечерта на гости в Карнобат примерно, няма да тръгна с нея защото няма да имам дост. заряд… докато с Амперата не ми пука.. ще си изхабя зареденото до момента и продължавам 🙂
    Разбира се, това ще се промени с увеличаване капацитета на батериите. В никакъв случай, не искам да омаловажавам чисто ел автомобилите, горното го споменавам просто като интересен факт 🙂

    #33371

    Ех, как обичам да е топличко..

    80 км без проблем.. и то с климатик и скорост около 90 км/ч. Ако имах малко търпение да карам с 80, ще мина и над 85 км 🙂

    Ако правим паралел с новия модел Волт, той трябва да минава поне 100 км при подобни условия.. 🙂

    Знаете ли, че според изследване в Щатите, собственици на Волт минават много повече ел. километри от тези на Лийф и подобните му. Причината е, че първите нямат притеснение за пробега и си карат до дупка.. Примерно ако ми е бил много динамичен деня и днес съм минал 80-100 км из района (с дозареждания разбира се), ако бях с чисто ел. кола и ме поканят вечерта на гости в Карнобат примерно, няма да тръгна с нея защото няма да имам дост. заряд… докато с Амперата не ми пука.. ще си изхабя зареденото до момента и продължавам 🙂
    Разбира се, това ще се промени с увеличаване капацитета на батериите. В никакъв случай, не искам да омаловажавам чисто ел автомобилите, горното го споменавам просто като интересен факт 🙂

    #33384

    Ех, как обичам да е топличко..

    80 км без проблем.. и то с климатик и скорост около 90 км/ч. Ако имах малко търпение да карам с 80, ще мина и над 85 км 🙂

    Ако правим паралел с новия модел Волт, той трябва да минава поне 100 км при подобни условия.. 🙂

    Знаете ли, че според изследване в Щатите, собственици на Волт минават много повече ел. километри от тези на Лийф и подобните му. Причината е, че първите нямат притеснение за пробега и си карат до дупка.. Примерно ако ми е бил много динамичен деня и днес съм минал 80-100 км из района (с дозареждания разбира се), ако бях с чисто ел. кола и ме поканят вечерта на гости в Карнобат примерно, няма да тръгна с нея защото няма да имам дост. заряд… докато с Амперата не ми пука.. ще си изхабя зареденото до момента и продължавам 🙂
    Разбира се, това ще се промени с увеличаване капацитета на батериите. В никакъв случай, не искам да омаловажавам чисто ел автомобилите, горното го споменавам просто като интересен факт 🙂

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 354 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.