- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
June 4, 2015 at 11:48 am #33374КонстантинMember
Ами да, мога да потвърдя, че липсата на пробег наистина се отразява по този начин …
Мислиш дали ще ти стигне и дори да е възможно в името на сигурноста предпочиташ ДВГ колата.
Все пак колата се ползва да ходиш и да правиш нещо, а не да я мислиш дали ще стигнеш …Та изобщо не ме изненадва този факт за електропробега на Лийф/Волт, но наистина е интересно потвърдено статистически … интересно инфо, браво!
June 4, 2015 at 11:48 am #33375КонстантинMemberАми да, мога да потвърдя, че липсата на пробег наистина се отразява по този начин …
Мислиш дали ще ти стигне и дори да е възможно в името на сигурноста предпочиташ ДВГ колата.
Все пак колата се ползва да ходиш и да правиш нещо, а не да я мислиш дали ще стигнеш …Та изобщо не ме изненадва този факт за електропробега на Лийф/Волт, но наистина е интересно потвърдено статистически … интересно инфо, браво!
June 4, 2015 at 11:48 am #33389КонстантинMemberАми да, мога да потвърдя, че липсата на пробег наистина се отразява по този начин …
Мислиш дали ще ти стигне и дори да е възможно в името на сигурноста предпочиташ ДВГ колата.
Все пак колата се ползва да ходиш и да правиш нещо, а не да я мислиш дали ще стигнеш …Та изобщо не ме изненадва този факт за електропробега на Лийф/Волт, но наистина е интересно потвърдено статистически … интересно инфо, браво!
June 14, 2016 at 8:00 pm #35281Петър СтойчевMemberНе лош летен ден за Амперата. 132 км на ток 🙂
Ефективност – 115 W/km !
[url=
Истинско потвърждение на горната дискусия.June 14, 2016 at 8:00 pm #35284Петър СтойчевMemberНе лош летен ден за Амперата. 132 км на ток 🙂
Ефективност – 115 W/km !
[url=
Истинско потвърждение на горната дискусия.June 14, 2016 at 8:00 pm #35285Петър СтойчевMemberНе лош летен ден за Амперата. 132 км на ток 🙂
Ефективност – 115 W/km !
[url=
Истинско потвърждение на горната дискусия.June 14, 2016 at 8:00 pm #35289Петър СтойчевMemberНе лош летен ден за Амперата. 132 км на ток 🙂
Ефективност – 115 W/km !
[url=
Истинско потвърждение на горната дискусия.June 14, 2016 at 9:09 pm #35283martin@ecars.bgKeymasterКак го направи бре човек? Супер постижение – еваларка отвсякъде. Помня преди три години като я карахме, нито веднъж не сме източвали батерията и съвсем нормално каране – 65-70 км три пъти.
Казвай тайната 😆
June 14, 2016 at 9:09 pm #35286martin@ecars.bgKeymasterКак го направи бре човек? Супер постижение – еваларка отвсякъде. Помня преди три години като я карахме, нито веднъж не сме източвали батерията и съвсем нормално каране – 65-70 км три пъти.
Казвай тайната 😆
June 14, 2016 at 9:09 pm #35293martin@ecars.bgKeymasterКак го направи бре човек? Супер постижение – еваларка отвсякъде. Помня преди три години като я карахме, нито веднъж не сме източвали батерията и съвсем нормално каране – 65-70 км три пъти.
Казвай тайната 😆
June 14, 2016 at 9:31 pm #35287Петър СтойчевMemberНяма тайна.. то си пише отстрани, че е с 15 киловата 🙂 С половин междинно дозареждане.
Все пак е добър резултата като за 15 киловата с между 80 и 100+ км/ч и с климатик (макар и на еко режим).В това време 83-4 км се минават без никакво усилие с Амперата. И като липсва притеснението от заряда.. човек си кара колкото му трябва и колкото си иска.
В случая ходих 2 пъти Несебър-Бургас-Несебър + малко градско.. с .. около 3 лева 🙂
June 14, 2016 at 9:31 pm #35290Петър СтойчевMemberНяма тайна.. то си пише отстрани, че е с 15 киловата 🙂 С половин междинно дозареждане.
Все пак е добър резултата като за 15 киловата с между 80 и 100+ км/ч и с климатик (макар и на еко режим).В това време 83-4 км се минават без никакво усилие с Амперата. И като липсва притеснението от заряда.. човек си кара колкото му трябва и колкото си иска.
В случая ходих 2 пъти Несебър-Бургас-Несебър + малко градско.. с .. около 3 лева 🙂
June 14, 2016 at 9:31 pm #35296Петър СтойчевMemberНяма тайна.. то си пише отстрани, че е с 15 киловата 🙂 С половин междинно дозареждане.
Все пак е добър резултата като за 15 киловата с между 80 и 100+ км/ч и с климатик (макар и на еко режим).В това време 83-4 км се минават без никакво усилие с Амперата. И като липсва притеснението от заряда.. човек си кара колкото му трябва и колкото си иска.
В случая ходих 2 пъти Несебър-Бургас-Несебър + малко градско.. с .. около 3 лева 🙂
July 13, 2016 at 11:55 pm #35402svetlyo_74MemberПривет на всички.
Който може да даде съвет е добре дошъл
Не съм и предполагал, че ще си направя регистрация тук, но все пак сме в ново хилядолетие :)))
Досега през годините съм карал коли различни и все мощни – така се е случвало.
Но дойде време да се поогледам и за нещо тотално различно.
Все пак не съм на 20 а на 2*20 и малко отгоре.
Вчера записах хлапето си в едно училище – ще е първолак, чак в другият край на София и ще минавам всеки ден около 100 км
Имам възможност да взема/закупя от мой приятел Шевролет Волт на 25 000 км внесен лично от него от Америка.( беше на 5000 км)
Пича замина миналата година да бачка в чужбина и не го използва.
Та преди няколко дни се виждам с него и му викам да вземеш да ме уредиш с такава машина и мене , а той ми казва направо ти давам моя.
Обяснявам му аз за какво ми е и ми казва – колата е за тебе – 70 км. го минаваш на ток отма.
Това Шеви си го гледам как си се зарежда в подземният ни гараж вече 1 година, но не съм го и разпитвал за разход на 100/км и тн.
Искам мнение и съвет от earendil, защото АМПЕРА И ВОЛТ са първи братовчеди да не кажа братя близнета от това, което изчетох до момента.
1.Това чудо като иде от Америка според Дженеръс Ауто ( говорих с тях ) не било в гаранция защото идело отвъд океана, ще пиша мейл на GM за становище. ако някой знае да каже.
2.Реален ли е този пробег на ток от средно 70 км, ако карам икономично ?
3.Имат ли апаратура и кадри да ти диагностицират Амперата/Волта, ако нещо се случи? – казаха ми да но да питам и аз…,
При положение, че ще дозареждам 1 път на ден за да ми стига батериата да го закарам да се върна и след това пак да отида и да го взема от училището – което е точно 92 км, ще се амортизира ли по бързо батерията на колата, защото ще е в това училище поне 7 години ?
Знам, че няма много инфо за въпросите, които задавам , но все пак.
4. Зимата стабилна ли е на сняг или е като всяка кола с предно предаване – стабилна.
Благодаря предварително,
СветльоJuly 13, 2016 at 11:55 pm #35405svetlyo_74MemberПривет на всички.
Който може да даде съвет е добре дошъл
Не съм и предполагал, че ще си направя регистрация тук, но все пак сме в ново хилядолетие :)))
Досега през годините съм карал коли различни и все мощни – така се е случвало.
Но дойде време да се поогледам и за нещо тотално различно.
Все пак не съм на 20 а на 2*20 и малко отгоре.
Вчера записах хлапето си в едно училище – ще е първолак, чак в другият край на София и ще минавам всеки ден около 100 км
Имам възможност да взема/закупя от мой приятел Шевролет Волт на 25 000 км внесен лично от него от Америка.( беше на 5000 км)
Пича замина миналата година да бачка в чужбина и не го използва.
Та преди няколко дни се виждам с него и му викам да вземеш да ме уредиш с такава машина и мене , а той ми казва направо ти давам моя.
Обяснявам му аз за какво ми е и ми казва – колата е за тебе – 70 км. го минаваш на ток отма.
Това Шеви си го гледам как си се зарежда в подземният ни гараж вече 1 година, но не съм го и разпитвал за разход на 100/км и тн.
Искам мнение и съвет от earendil, защото АМПЕРА И ВОЛТ са първи братовчеди да не кажа братя близнета от това, което изчетох до момента.
1.Това чудо като иде от Америка според Дженеръс Ауто ( говорих с тях ) не било в гаранция защото идело отвъд океана, ще пиша мейл на GM за становище. ако някой знае да каже.
2.Реален ли е този пробег на ток от средно 70 км, ако карам икономично ?
3.Имат ли апаратура и кадри да ти диагностицират Амперата/Волта, ако нещо се случи? – казаха ми да но да питам и аз…,
При положение, че ще дозареждам 1 път на ден за да ми стига батериата да го закарам да се върна и след това пак да отида и да го взема от училището – което е точно 92 км, ще се амортизира ли по бързо батерията на колата, защото ще е в това училище поне 7 години ?
Знам, че няма много инфо за въпросите, които задавам , но все пак.
4. Зимата стабилна ли е на сняг или е като всяка кола с предно предаване – стабилна.
Благодаря предварително,
Светльо -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.