• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 75 total)
  • Author
    Posts
  • #26276

    Аз мисля, че всеки нормален човек би предпочел да кара такъв автомобил. Проблемът просто е, че зарядната мрежа е недоразвита, а и цените на тези автомобили са все още доста скъпи.

    #26288
    Rumen
    Member

    Цените не са скъпи а просто заплатите в Бг са ниски :unsure:

    #26311

    Точно това искаха да постигнат от отпел като взех моята кола.. Колкото повече ги виждат по улиците, толкова повече хората питат и се интересуват.. получава се лавинообразен ефект и все някой си взима.
    Проблемът е, че извън ентусиастите като нас, хората не знаят , че има такъв автомобили не знаят какво преставлява и какво може.. Много често гледайки го отпред го мислят за някаква бензинова бегачка…
    Това е един от проблемите на GM/Opel .. липсва каквата и да била реклама.. Хората не знаят, че има автомобил, който минава 70 км от контакта и може да отиде и до Австрия ако поискат без компромиси.. и като имат едни пари, примерно ще отидат да си вземат едно БМВ за подобна сума..

    #28964

    Много добре й идва топлото време 🙂
    цък
    Това е с нормално каране между 90 и 120 км/ч по маршрут Несебър – Лозенец и обратно и климатик през цялото време на еко.

    Днес установих, че дори с бързичко каране/ускоряване и без много жалене.., че и с климатик, може спокойно пак да се минава 70 км.. нещо напълно недостижимо зимата, дори и без парно 🙂

    Между другото не знам дали съм споменавал, че се снабдих с блутуут джаджа за връзка с тел. и си гледам всякакви интересни информации на телефона.. да не говорим за безценната помощ да се гледат и трият грешки.

    #28973
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Не си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.

    Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.

    #29019

    [quote=”earendil” post=1312]Много добре й идва топлото време :)[/quote]

    Така си е – това е нещо нов за тебе, но напълно нормално 🙂
    И честито за придобивката с блутуто – идеален подарък за РД 😛

    #29030

    Не си, не си 😆 – светкай ни с повече неща – да не е Torque App това, че на него ми мяза.

    Супер за пробега при тези условия, ама кога си пускал климатик бре то още хладно :lol:. Имаше някои по-топли дни де.

    Мииии.. наречи ме глезен, но предпочитам лек климатик пред отворени прозорци.. (освен като карам по планински или слабонатоварени пътища..) много прахоляк.. А вчера си беше 23-4 гр.. 🙂

    Иначе да – Torque App. Много интересни данни се виждат.

    Примерно при леко натоварване към 90 км/ч се влючва и генератора като ел. двигател, за да се намалят оборотите и подобри ефективността..
    Виждал съм и моментно потребление от 121 kW.., Което е повече от 111-те които й дават.. и предполагам, че може да е точно заради приноса на генератора в задвижването…
    На място “паразитното” потребление е към 300 W/h…

    ..и мн други интересни неща, които само показват колко сложен и удивителен е този автомобил.. евала на инжинерите на ГМ.

    #29042
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    121 кВ… :blink: малии – това чудо верно показва интересни неща. Исках и аз преди време този Torque App да го слагам, но нямам Android, а иначе идеята да е го синхронизираш с видео и при тест драйв да показва данни в реално време – има мноого клипове в тубата по въпроса. Ще му намеря начина де, сега като ми напомни ти за това, имаме вече един Galaxy телефон, ще видя как ще се получи.

    #29337

    [quote=”mumojem” post=702]Амперката кефи много определено. Засега гледам най-тънките оферти са за коли 2011-та, за малко под €25,000. Значи с докарване, регистрация и застраховка по-скоро ги виждам за 52-53,000 лв или вече нагоре, ако я продава автокъща на нашия пазар. Volt от щатите го смятам да дойде на около 42-43 хил. лв тотал.[/quote]

    Горе-долу толкова, викам и поне наполовина ако спаднат.. :whistle: :woohoo:

    #29350
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Такава супер тънка оферта за Volt не съм виждал никъде досега!

    #29367
    Rumen
    Member

    40000 лева – 2011 г. в mobile.bg
    A имам оферти от вносители на автомобили от САЩ 40000 лв с доставка и минаване през КАТ.

    #29379
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Най-евтините Volt парчета (някои на по над 100 хил. км) са към $18,000 в момента поне на Autotrader – с цялата галимация по докарването доставната цена ще да е в най-тънкия вариант към 37,500 лв и натам вече регистрации и печалба някаква…

    #29904

    Eto ви още малко пресни данни 🙂

    Цък 1

    Цък 2

    Резултатът от 2рата снимка е малко занижен, защото спрях на супермаркет 2 км преди да свърши батерията и после като включих, тия 2 км ми отидоха в статистиката на бензиновите 🙂 (когато има останали под 5 км.. или някъде под 0.5 кВ, ако изключиш и включиш или прехвърлиш на бензин, после ти ги дава, че караш на бензин, въпреки, че двигателя не се включва…
    Иначе това е до Синемореж и обратно с климатик на макс и без да карам особено икономично.. имаше и влачене в колона със 70, но имаше и изпреварвания по баири с над 120 🙂

    #30973
    the_
    Member

    Здравей народе, аз също се интересувам в един бъдещ момент да взема Ампера, но смятали ли сте при какви условия на месечен пробег, цената на км с включена цена на притежание се изравнява с дизелите еквиваленти? До колкото разбирам най-добре е ако по-голямата част от месечния пробег е градски, тъй като ще е само на ток, както е и при мен.

    И друго – при купуването на нова или демо ампера какво ще стане с цената на продажба след 5г, при положение, че я изваждат от продажби в Европа?

    пп. Не искам да звуча заядливо, просто си задавам тези въпроси, тъй като освен голямото ми желание да карам такава кола, трябва да излязат фискалните сметки :).

    #30981
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Привет във форума и супер, че си задаваш въпроси! Не съм си играл да сравнявам Ампера с аналогичен дизелов автомобил (Пепи earendil е много по-напред с тия неща като Ампера шофьор). За сметката зависи какъв ти е дневния пробег.

    1. Ако е до 70-80 км може да го изкарваш и само на ток. Зареждането ако ти е на нощна тарифа ще е 1.1 лв макс. (батерията е с капацитет 16 кВтч, но 10 кВтч използваеми, та пълно зареждане е 10 кВтч + 10-12% загуби, 11 кВтч грубо или 1.1 лв). И вече на дневна тарифа ще ти струва малко под 2 лв. Значи средно е 1.5 лв и за да стане за 100 км ще е към 2 лв разход на 100. И 3л/100 дизел да караш е близо 8 лв.

    2. Ако караш често на дълго, разходът е около 5.5 – 6.5/100 (след като се изчерпи токът в батерията). Тогава сметката е ясна, но тук имаш по-малко обслужване на двигателя отколкото на дизел, което във времето трябва да се сметне.

    Включването на цената за притежание вече може да се сметне само като се знае покупната цена, та в момента не мога да коментирам това.

    След 5г. нямам идея как ще са им цените – от първите (2011 г.) сега има някои на половин цена.

    Ако с някое друга разсъждение мога да съм полезен, свиркай 😆

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 75 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.