- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
February 28, 2013 at 4:12 pm #18543
Явно съм понацелил това-онова в начина на каране, защото средният ми разход вече падна на 6,6 след първите 100 километра, които направих с колата.
February 28, 2013 at 4:20 pm #18554RumenMemberОще можеш да свалиш,сигурен съм.След месец два като и свикнеш и се постопли само гледай. B)
February 28, 2013 at 4:27 pm #18563А дано 🙂 И все пак си мисля, че главният ми проблем остава малкият пробег – по 5 км в посока, тоест 10-ина на ден :whistle: То докато загрее, трябва вече да спирам 😀 А и климатици, това-онова… Сто процента си оказва влияние. Очаквам като се постопли, да смъкна около литър и половина, примерно :side:
February 28, 2013 at 5:45 pm #18597martin@ecars.bgKeymasterКато се случи да мръднеш някъде по-надалеч засечи пак да видим какво дава на дълго :whistle:
February 28, 2013 at 5:55 pm #18604Да, мисля скоро да го пробвам и извънградско, за да съм наясно с възможностите. Ще му нулирам преди това километража и да видим какво ще покаже машината на дълъг път 😆 Само още избирам дестинацията 😛
February 28, 2013 at 7:49 pm #18612RumenMemberАко имаш круиз контрол ползвай го и него,помага също да спестяваш гориво. B)
February 28, 2013 at 10:11 pm #18621Уф, ще го мисля и ще те питам допълнително за круиз контрола, видях само копчето, но не и как се наглася. Тия дни ще съм зает с друго, че я блъснах преди два часа :unsure: Като блея настрани… :pinch:
February 28, 2013 at 10:20 pm #18631martin@ecars.bgKeymaster:ohmy: еххх, в такава ситуация бях и аз преди години – дано да не ти е голяма повредата и да се оправи лесно.
March 6, 2013 at 12:57 pm #18732Пробвах круиз контрола преди да дам колата за козметичния ремонт на ударената предница – по Цариградско и Околовръстното при 80 км/ч разходът се движеше между 3,9 и 4,1 :whistle:
p.s. Ето и последиците от моето заплесване :blush:
March 19, 2013 at 12:05 pm #18946Обещаният тест на дълъг път – маршрутът е Велико Търново – София с петима “на борда” и пълен багажник с куфари и чанти (уточнявам, защото с буркани резултатът ще е различен, хахаха 😆 ). А, щях да забравя – резултатите са с включен круиз контрол на 100 км/ч в извънградски условия и около 105 на магистралата. Горе-долу постоянна скорост поддържах.
March 19, 2013 at 3:23 pm #18957RumenMemberМн добре за натоварена кола,даже отлично 😉
March 19, 2013 at 3:41 pm #18966Честно казано, очаквах твоето мнение, защото не знаех дали е добре, или да очаквам още по-малко/повече :whistle: Имам няколко въпроса, дано не ти прозвучат глупаво.
1. Като се постопли и карам без климатик, колко по-надолу мога да очаквам като разход? И оказва ли кой знае какво значение, защото бившия собственик на колата твърди, че е почти същото. Ама той не беше много информиран, не знам за какво му е било да си купува Приус – на него му давала разход 7,5/100 градско през зимата, докато аз в момента съм под 6.
2. Четох, че БК смятал разхода по-различно и всъщност колата ти харчи доста повече – поне половин литър отгоре. Не съм засичал досега, разчитам на БК, но реших да видя ти дали си забелязал нещо подобно.
3. На два пъти брояча на километража сам се нулира, като зареждах – това като някаква заложена функция ли е? Първия път реших, че аз може би без да искам съм го нулирал, но след като стана още веднъж…
4. Имаше и още нещо, но изключих и сега не мога да се сетя 😛 Благодаря ти предварително 🙂
p.s. Голям кеф е да караш по магистралата със 100 км/ч на ток, уникално изживяване :woohoo:
March 20, 2013 at 4:36 pm #19011RumenMemberКолкото по топло става толкова колата ще е по икономична защото ще достига по бързо работна температура.И батерията ще се зарежда по добре.На по старите коли можеби компа им да показва някакви разлики но не и на съвременните.На Реното ми 2005 год спираше да ми показва колко гориво ми остава под 70 км.На Приуса съм виждал да ми показва че ми остават 6 км докато свирши горивото.Мисля си че от Toyota не биха си позволили този гаф да ти свърши горивото и да ти показва че имаш още пробег.При зареждане никога не ми се е нулирал километража,трябва да го направя ръчно.Разгледай си настройките. 🙂
April 29, 2013 at 3:33 pm #19526саваMemberРазхода ти ще падне поне с литър надолу спрямо зимния период, че и повече. Всичко зависи от маршрутите по които караш. Ако е само на къси разстояния в града колата не може добре да загрее и е нормално да харчи повече.
Разлика в отчитането по БК и от пълно до пълно има. Не е фрапираща поне при П3 и е твърдо 0,3л/100 км. Лампата за свършване на горивото започва да мига и зумера да писука, като ми остава гориво за още 100-150-тина км. В това отношение не е никак точно отчитането и не знам защо са го направили по този начин. Може би датчика нещо се лъже, заради резервоара, който не е като на другите коли.April 29, 2013 at 3:33 pm #19535саваMemberРазхода ти ще падне поне с литър надолу спрямо зимния период, че и повече. Всичко зависи от маршрутите по които караш. Ако е само на къси разстояния в града колата не може добре да загрее и е нормално да харчи повече.
Разлика в отчитането по БК и от пълно до пълно има. Не е фрапираща поне при П3 и е твърдо 0,3л/100 км. Лампата за свършване на горивото започва да мига и зумера да писука, като ми остава гориво за още 100-150-тина км. В това отношение не е никак точно отчитането и не знам защо са го направили по този начин. Може би датчика нещо се лъже, заради резервоара, който не е като на другите коли. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.