Най-разпространените досега ‘електромобили’ – благодарение на… Китай

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #16412
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Наскоро правих една статия за ново проучване на електроенергията, с която се зареждат електромобилите в Китай и най-вече електро колелата (има няма едни стотина милиона такива си имат китайците) и предвид факта, че 95% от електроцентралите им са на въглища, се оказва, че електромобилите ще са по-голям замърсител, поне там, заради липсата на съвременни филтриращи инсталации.

    Дано електро колелата, които не заслужават грам това, не са причина за подобни коментари и в други държави.

    #22530

    Понеже съм живял известно време в Гуанджоу, искам да споделя, че там използването на електрически колела е изключително голямо. Много често срещани са. Така че проблемите на китайците са с централите определено. В последно време обръщат внимание малко повече на “мирния” атом, ще видим докъде ще го докарат.

    #22536

    Понеже съм живял известно време в Гуанджоу, искам да споделя, че там използването на електрически колела е изключително голямо. Много често срещани са. Така че проблемите на китайците са с централите определено. В последно време обръщат внимание малко повече на “мирния” атом, ще видим докъде ще го докарат.

    #22547

    Понеже съм живял известно време в Гуанджоу, искам да споделя, че там използването на електрически колела е изключително голямо. Много често срещани са. Така че проблемите на китайците са с централите определено. В последно време обръщат внимание малко повече на “мирния” атом, ще видим докъде ще го докарат.

    #22501

    Понеже съм живял известно време в Гуанджоу, искам да споделя, че там използването на електрически колела е изключително голямо. Много често срещани са. Така че проблемите на китайците са с централите определено. В последно време обръщат внимание малко повече на “мирния” атом, ще видим докъде ще го докарат.

    #22505

    Понеже съм живял известно време в Гуанджоу, искам да споделя, че там използването на електрически колела е изключително голямо. Много често срещани са. Така че проблемите на китайците са с централите определено. В последно време обръщат внимание малко повече на “мирния” атом, ще видим докъде ще го докарат.

    #22506

    Понеже съм живял известно време в Гуанджоу, искам да споделя, че там използването на електрически колела е изключително голямо. Много често срещани са. Така че проблемите на китайците са с централите определено. В последно време обръщат внимание малко повече на “мирния” атом, ще видим докъде ще го докарат.

    #22514

    Понеже съм живял известно време в Гуанджоу, искам да споделя, че там използването на електрически колела е изключително голямо. Много често срещани са. Така че проблемите на китайците са с централите определено. В последно време обръщат внимание малко повече на “мирния” атом, ще видим докъде ще го докарат.

    #22519

    Понеже съм живял известно време в Гуанджоу, искам да споделя, че там използването на електрически колела е изключително голямо. Много често срещани са. Така че проблемите на китайците са с централите определено. В последно време обръщат внимание малко повече на “мирния” атом, ще видим докъде ще го докарат.

    #22525

    Понеже съм живял известно време в Гуанджоу, искам да споделя, че там използването на електрически колела е изключително голямо. Много често срещани са. Така че проблемите на китайците са с централите определено. В последно време обръщат внимание малко повече на “мирния” атом, ще видим докъде ще го докарат.

    #22526

    Понеже съм живял известно време в Гуанджоу, искам да споделя, че там използването на електрически колела е изключително голямо. Много често срещани са. Така че проблемите на китайците са с централите определено. В последно време обръщат внимание малко повече на “мирния” атом, ще видим докъде ще го докарат.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.