Неща от нета 2

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 466 total)
  • Author
    Posts
  • #32849

    Интересна информацийка. Много полезна. Сега като хвърлих едно око и на блога (въпреки че съм го чел), се присещам за следното:
    Ако имаш 3.3КВ борово зарядно и можеш да зареждаш в битов контакт – всичко изглежда ОК.
    Но ако имаш новия модел 6.6КВ зарядно и го боднеш в битовия контакт – това не е ли предпоставка за проблем, защото битовия контакт обикновено
    май се смята дебелина на кабела за 3.5КВ, освен ако не ти е с по-дебели кабели?
    Т.е. дали има опция това 6.6КВ зарядно да се намали на 3.3 ако не си сигурен за мощността на контакта, дебелината на кабелите в стената….?

    #32881

    Интересна информацийка. Много полезна. Сега като хвърлих едно око и на блога (въпреки че съм го чел), се присещам за следното:
    Ако имаш 3.3КВ борово зарядно и можеш да зареждаш в битов контакт – всичко изглежда ОК.
    Но ако имаш новия модел 6.6КВ зарядно и го боднеш в битовия контакт – това не е ли предпоставка за проблем, защото битовия контакт обикновено
    май се смята дебелина на кабела за 3.5КВ, освен ако не ти е с по-дебели кабели?
    Т.е. дали има опция това 6.6КВ зарядно да се намали на 3.3 ако не си сигурен за мощността на контакта, дебелината на кабелите в стената….?

    #32907

    Интересна информацийка. Много полезна. Сега като хвърлих едно око и на блога (въпреки че съм го чел), се присещам за следното:
    Ако имаш 3.3КВ борово зарядно и можеш да зареждаш в битов контакт – всичко изглежда ОК.
    Но ако имаш новия модел 6.6КВ зарядно и го боднеш в битовия контакт – това не е ли предпоставка за проблем, защото битовия контакт обикновено
    май се смята дебелина на кабела за 3.5КВ, освен ако не ти е с по-дебели кабели?
    Т.е. дали има опция това 6.6КВ зарядно да се намали на 3.3 ако не си сигурен за мощността на контакта, дебелината на кабелите в стената….?

    #32934

    Интересна информацийка. Много полезна. Сега като хвърлих едно око и на блога (въпреки че съм го чел), се присещам за следното:
    Ако имаш 3.3КВ борово зарядно и можеш да зареждаш в битов контакт – всичко изглежда ОК.
    Но ако имаш новия модел 6.6КВ зарядно и го боднеш в битовия контакт – това не е ли предпоставка за проблем, защото битовия контакт обикновено
    май се смята дебелина на кабела за 3.5КВ, освен ако не ти е с по-дебели кабели?
    Т.е. дали има опция това 6.6КВ зарядно да се намали на 3.3 ако не си сигурен за мощността на контакта, дебелината на кабелите в стената….?

    #32851
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.

    #32886
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.

    #32911
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.

    #32938
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.

    #32854

    [quote=”mumojem” post=1742]Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.[/quote]

    Значи това ми е една едновременно мътна и интересна тема – примерно при телефоните – за да разбере дали си му турнал 0.5А PC USB или 2А зарядно, (ако няма някаква врътка с двата Data пина), просто контролера на заряда в телефона/таблета увеличава тока, докато не почне напрежението от 5В да пада, това е сигнал да се спре до там, и че източника не може да поддържа повече.
    При колите обаче не виждам какво може да ограничи контакта в стената, не знам дали може да се получи сходен ефект, или направо кабела гори. Не ми идва на ум как може зарядното да тества инсталацията без да я изгори….

    #32891

    [quote=”mumojem” post=1742]Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.[/quote]

    Значи това ми е една едновременно мътна и интересна тема – примерно при телефоните – за да разбере дали си му турнал 0.5А PC USB или 2А зарядно, (ако няма някаква врътка с двата Data пина), просто контролера на заряда в телефона/таблета увеличава тока, докато не почне напрежението от 5В да пада, това е сигнал да се спре до там, и че източника не може да поддържа повече.
    При колите обаче не виждам какво може да ограничи контакта в стената, не знам дали може да се получи сходен ефект, или направо кабела гори. Не ми идва на ум как може зарядното да тества инсталацията без да я изгори….

    #32917

    [quote=”mumojem” post=1742]Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.[/quote]

    Значи това ми е една едновременно мътна и интересна тема – примерно при телефоните – за да разбере дали си му турнал 0.5А PC USB или 2А зарядно, (ако няма някаква врътка с двата Data пина), просто контролера на заряда в телефона/таблета увеличава тока, докато не почне напрежението от 5В да пада, това е сигнал да се спре до там, и че източника не може да поддържа повече.
    При колите обаче не виждам какво може да ограничи контакта в стената, не знам дали може да се получи сходен ефект, или направо кабела гори. Не ми идва на ум как може зарядното да тества инсталацията без да я изгори….

    #32943

    [quote=”mumojem” post=1742]Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.[/quote]

    Значи това ми е една едновременно мътна и интересна тема – примерно при телефоните – за да разбере дали си му турнал 0.5А PC USB или 2А зарядно, (ако няма някаква врътка с двата Data пина), просто контролера на заряда в телефона/таблета увеличава тока, докато не почне напрежението от 5В да пада, това е сигнал да се спре до там, и че източника не може да поддържа повече.
    При колите обаче не виждам какво може да ограничи контакта в стената, не знам дали може да се получи сходен ефект, или направо кабела гори. Не ми идва на ум как може зарядното да тества инсталацията без да я изгори….

    #32864
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Тази функция с тестването се изпълнява от контролната кутия на кабела – на снимката отдолу. Всички шуко кабели за електромобили (оригинални от производителя) имат такава контролна кутия.

    NissanLeaf_EVSE.jpg

    #32894
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Тази функция с тестването се изпълнява от контролната кутия на кабела – на снимката отдолу. Всички шуко кабели за електромобили (оригинални от производителя) имат такава контролна кутия.

    NissanLeaf_EVSE.jpg

    #32920
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Тази функция с тестването се изпълнява от контролната кутия на кабела – на снимката отдолу. Всички шуко кабели за електромобили (оригинални от производителя) имат такава контролна кутия.

    NissanLeaf_EVSE.jpg

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 466 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.