- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
March 18, 2015 at 5:07 pm #32849Илиян ЗвездоброевMember
Интересна информацийка. Много полезна. Сега като хвърлих едно око и на блога (въпреки че съм го чел), се присещам за следното:
Ако имаш 3.3КВ борово зарядно и можеш да зареждаш в битов контакт – всичко изглежда ОК.
Но ако имаш новия модел 6.6КВ зарядно и го боднеш в битовия контакт – това не е ли предпоставка за проблем, защото битовия контакт обикновено
май се смята дебелина на кабела за 3.5КВ, освен ако не ти е с по-дебели кабели?
Т.е. дали има опция това 6.6КВ зарядно да се намали на 3.3 ако не си сигурен за мощността на контакта, дебелината на кабелите в стената….?March 18, 2015 at 5:07 pm #32881Илиян ЗвездоброевMemberИнтересна информацийка. Много полезна. Сега като хвърлих едно око и на блога (въпреки че съм го чел), се присещам за следното:
Ако имаш 3.3КВ борово зарядно и можеш да зареждаш в битов контакт – всичко изглежда ОК.
Но ако имаш новия модел 6.6КВ зарядно и го боднеш в битовия контакт – това не е ли предпоставка за проблем, защото битовия контакт обикновено
май се смята дебелина на кабела за 3.5КВ, освен ако не ти е с по-дебели кабели?
Т.е. дали има опция това 6.6КВ зарядно да се намали на 3.3 ако не си сигурен за мощността на контакта, дебелината на кабелите в стената….?March 18, 2015 at 5:07 pm #32907Илиян ЗвездоброевMemberИнтересна информацийка. Много полезна. Сега като хвърлих едно око и на блога (въпреки че съм го чел), се присещам за следното:
Ако имаш 3.3КВ борово зарядно и можеш да зареждаш в битов контакт – всичко изглежда ОК.
Но ако имаш новия модел 6.6КВ зарядно и го боднеш в битовия контакт – това не е ли предпоставка за проблем, защото битовия контакт обикновено
май се смята дебелина на кабела за 3.5КВ, освен ако не ти е с по-дебели кабели?
Т.е. дали има опция това 6.6КВ зарядно да се намали на 3.3 ако не си сигурен за мощността на контакта, дебелината на кабелите в стената….?March 18, 2015 at 5:07 pm #32934Илиян ЗвездоброевMemberИнтересна информацийка. Много полезна. Сега като хвърлих едно око и на блога (въпреки че съм го чел), се присещам за следното:
Ако имаш 3.3КВ борово зарядно и можеш да зареждаш в битов контакт – всичко изглежда ОК.
Но ако имаш новия модел 6.6КВ зарядно и го боднеш в битовия контакт – това не е ли предпоставка за проблем, защото битовия контакт обикновено
май се смята дебелина на кабела за 3.5КВ, освен ако не ти е с по-дебели кабели?
Т.е. дали има опция това 6.6КВ зарядно да се намали на 3.3 ако не си сигурен за мощността на контакта, дебелината на кабелите в стената….?March 18, 2015 at 5:13 pm #32851martin@ecars.bgKeymasterТова му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.
March 18, 2015 at 5:13 pm #32886martin@ecars.bgKeymasterТова му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.
March 18, 2015 at 5:13 pm #32911martin@ecars.bgKeymasterТова му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.
March 18, 2015 at 5:13 pm #32938martin@ecars.bgKeymasterТова му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.
March 18, 2015 at 5:18 pm #32854Илиян ЗвездоброевMember[quote=”mumojem” post=1742]Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.[/quote]
Значи това ми е една едновременно мътна и интересна тема – примерно при телефоните – за да разбере дали си му турнал 0.5А PC USB или 2А зарядно, (ако няма някаква врътка с двата Data пина), просто контролера на заряда в телефона/таблета увеличава тока, докато не почне напрежението от 5В да пада, това е сигнал да се спре до там, и че източника не може да поддържа повече.
При колите обаче не виждам какво може да ограничи контакта в стената, не знам дали може да се получи сходен ефект, или направо кабела гори. Не ми идва на ум как може зарядното да тества инсталацията без да я изгори….March 18, 2015 at 5:18 pm #32891Илиян ЗвездоброевMember[quote=”mumojem” post=1742]Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.[/quote]
Значи това ми е една едновременно мътна и интересна тема – примерно при телефоните – за да разбере дали си му турнал 0.5А PC USB или 2А зарядно, (ако няма някаква врътка с двата Data пина), просто контролера на заряда в телефона/таблета увеличава тока, докато не почне напрежението от 5В да пада, това е сигнал да се спре до там, и че източника не може да поддържа повече.
При колите обаче не виждам какво може да ограничи контакта в стената, не знам дали може да се получи сходен ефект, или направо кабела гори. Не ми идва на ум как може зарядното да тества инсталацията без да я изгори….March 18, 2015 at 5:18 pm #32917Илиян ЗвездоброевMember[quote=”mumojem” post=1742]Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.[/quote]
Значи това ми е една едновременно мътна и интересна тема – примерно при телефоните – за да разбере дали си му турнал 0.5А PC USB или 2А зарядно, (ако няма някаква врътка с двата Data пина), просто контролера на заряда в телефона/таблета увеличава тока, докато не почне напрежението от 5В да пада, това е сигнал да се спре до там, и че източника не може да поддържа повече.
При колите обаче не виждам какво може да ограничи контакта в стената, не знам дали може да се получи сходен ефект, или направо кабела гори. Не ми идва на ум как може зарядното да тества инсталацията без да я изгори….March 18, 2015 at 5:18 pm #32943Илиян ЗвездоброевMember[quote=”mumojem” post=1742]Това му е максималната мощност на бордовото (6.6 кВт) иначе то се напасва към каквото получи – от шукото като идват 2 кВт и просто с толкова зарежда. С други думи така не му се използва потенциала.[/quote]
Значи това ми е една едновременно мътна и интересна тема – примерно при телефоните – за да разбере дали си му турнал 0.5А PC USB или 2А зарядно, (ако няма някаква врътка с двата Data пина), просто контролера на заряда в телефона/таблета увеличава тока, докато не почне напрежението от 5В да пада, това е сигнал да се спре до там, и че източника не може да поддържа повече.
При колите обаче не виждам какво може да ограничи контакта в стената, не знам дали може да се получи сходен ефект, или направо кабела гори. Не ми идва на ум как може зарядното да тества инсталацията без да я изгори….March 18, 2015 at 5:22 pm #32864martin@ecars.bgKeymasterТази функция с тестването се изпълнява от контролната кутия на кабела – на снимката отдолу. Всички шуко кабели за електромобили (оригинални от производителя) имат такава контролна кутия.
March 18, 2015 at 5:22 pm #32894martin@ecars.bgKeymasterТази функция с тестването се изпълнява от контролната кутия на кабела – на снимката отдолу. Всички шуко кабели за електромобили (оригинални от производителя) имат такава контролна кутия.
March 18, 2015 at 5:22 pm #32920martin@ecars.bgKeymasterТази функция с тестването се изпълнява от контролната кутия на кабела – на снимката отдолу. Всички шуко кабели за електромобили (оригинални от производителя) имат такава контролна кутия.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.