- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
April 19, 2014 at 4:03 pm #28275martin@ecars.bgKeymaster
[quote=”earendil” post=1220]Ами с риск да се повторя.. знаете, че между шукото и 5 пиновия плъг (J1772 – Mennekes) на амперата си виси самото зарядно. Някои коли си имат вградено зарядно (Лийф примерно.. незнам как е при Туизи)
.
Когато колегата от Любляна ми даде неговия кабел (тъй като на повечето обществени станции нямаше шуко), та на него нямаше зарядно.. само 1 кабел… единия край в амперата, другия край със същия сокет, но мъжки – в зарядното. T.e. зарядното е в самата колонка и очевидно и то и кабела са универсални и съвсем не са само за острова.[/quote]Всъщност това ти е контролера, дето е на самия кабел, а зарядното си е вътре в самата Ампера. Другият кабел, с двата Менекес щепсела е само за зарядни станции и затова няма контролер, защото той е в самите зарядни станции.
April 20, 2014 at 10:15 am #27931Петър СтойчевMemberМерси, добре е да се знае. Сега го гуугълнах 🙂
Тогава “зарядните” из София имат ли такива контролери или са просто едни шуко контакти..?
April 20, 2014 at 10:15 am #28287Петър СтойчевMemberМерси, добре е да се знае. Сега го гуугълнах 🙂
Тогава “зарядните” из София имат ли такива контролери или са просто едни шуко контакти..?
April 20, 2014 at 11:55 am #27941martin@ecars.bgKeymaster[quote=”earendil” post=1222]Мерси, добре е да се знае. Сега го гуугълнах 🙂
Тогава “зарядните” из София имат ли такива контролери или са просто едни шуко контакти..?[/quote]
Соларните на А1 Еко имат, за тези на Фулчарджър, които са по стълбовете не зная как са оборудвани, но би трябвало да можем да проверим, те са ChargePoint устройства.
April 20, 2014 at 11:55 am #28295martin@ecars.bgKeymaster[quote=”earendil” post=1222]Мерси, добре е да се знае. Сега го гуугълнах 🙂
Тогава “зарядните” из София имат ли такива контролери или са просто едни шуко контакти..?[/quote]
Соларните на А1 Еко имат, за тези на Фулчарджър, които са по стълбовете не зная как са оборудвани, но би трябвало да можем да проверим, те са ChargePoint устройства.
April 20, 2014 at 12:56 pm #27948Петър СтойчевMemberОх.. те Фулчарджър обещават карта вече от 5 месеца..
“ами нямаме карти, правят ни ги във Франция и ги чакаме още”… Странна фирма.. колко карти са имали като са започнали дейност.. 20?
April 20, 2014 at 12:56 pm #28304Петър СтойчевMemberОх.. те Фулчарджър обещават карта вече от 5 месеца..
“ами нямаме карти, правят ни ги във Франция и ги чакаме още”… Странна фирма.. колко карти са имали като са започнали дейност.. 20?
May 18, 2014 at 9:37 pm #29193Илиян ЗвездоброевMemberМалко извън електромобилите….
Някога чудили ли сте се къде отиват всички непродадени автомобили?
А може би си мислите, че биха намалили цените? Съвсем не!
http://www.zerohedge.com/news/2014-05-16/where-worlds-unsold-cars-go-die?fb_action_ids=10203833030812064&fb_action_types=og.likesMay 18, 2014 at 9:37 pm #29344Илиян ЗвездоброевMemberМалко извън електромобилите….
Някога чудили ли сте се къде отиват всички непродадени автомобили?
А може би си мислите, че биха намалили цените? Съвсем не!
http://www.zerohedge.com/news/2014-05-16/where-worlds-unsold-cars-go-die?fb_action_ids=10203833030812064&fb_action_types=og.likesMay 21, 2014 at 9:10 pm #29242Илиян ЗвездоброевMemberКандидат нова технология за батерии – Dual Carbon Battery. Обещават се по-евтини, по-издържливи и по-бързо зареждащи се батерии от LiON. Също така рецеклируеми на 100%. Изглежда хората са сериозни и са тествали.
Изгледайте и филмчето отдолу, на мен ми беше много интересно – в него се казва също, че тези батерии са от създателя на батериите в Тесла и Приус.
http://www.iflscience.com/technology/new-dual-carbon-battery-charges-20x-faster-lithium-ionMay 21, 2014 at 9:10 pm #29393Илиян ЗвездоброевMemberКандидат нова технология за батерии – Dual Carbon Battery. Обещават се по-евтини, по-издържливи и по-бързо зареждащи се батерии от LiON. Също така рецеклируеми на 100%. Изглежда хората са сериозни и са тествали.
Изгледайте и филмчето отдолу, на мен ми беше много интересно – в него се казва също, че тези батерии са от създателя на батериите в Тесла и Приус.
http://www.iflscience.com/technology/new-dual-carbon-battery-charges-20x-faster-lithium-ionJune 2, 2014 at 6:23 pm #29563Илиян ЗвездоброевMemberВ продължение на това което намерих на mobile.bg, ето го и сайта – http://www.yogomo.bg/
Аз за 1 път виждам подобна кола.June 2, 2014 at 6:23 pm #29358Илиян ЗвездоброевMemberВ продължение на това което намерих на mobile.bg, ето го и сайта – http://www.yogomo.bg/
Аз за 1 път виждам подобна кола.June 17, 2014 at 5:29 pm #29765Илиян ЗвездоброевMemberВчера гледах годишното събрание на акционерите на Тесла:
[video width=640 height=400 type=youtube]oAeetyfnHfk[/video]
Представях си , някакви свръхбогати, интелигентни хора с костюми, но всъщност, имаше всякакви хора. Даже и 11 годишно хлапе – което не разбрах, дали според американския закон има право на акции наистина 🙂
Въпросите към Елон Мъск, бяха интересни, включително такива, които вероятно всеки от нас би попитал. Един човек дори го попита дали може да стане заместник-председател на борда, или нещо такова :cheer: а друг го пита дали иска да обядват заедно след събранието :cheer:
В момента 1 акция май е около 230$.June 17, 2014 at 5:29 pm #29593Илиян ЗвездоброевMemberВчера гледах годишното събрание на акционерите на Тесла:
[video width=640 height=400 type=youtube]oAeetyfnHfk[/video]
Представях си , някакви свръхбогати, интелигентни хора с костюми, но всъщност, имаше всякакви хора. Даже и 11 годишно хлапе – което не разбрах, дали според американския закон има право на акции наистина 🙂
Въпросите към Елон Мъск, бяха интересни, включително такива, които вероятно всеки от нас би попитал. Един човек дори го попита дали може да стане заместник-председател на борда, или нещо такова :cheer: а друг го пита дали иска да обядват заедно след събранието :cheer:
В момента 1 акция май е около 230$. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.