- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
August 27, 2014 at 3:30 pm #30753martin@ecars.bgKeymaster
[quote=”firesword” post=1482]iPhone ще пуска двигателя на Tesla Model S
http://technews.bg/article-73366.html#.U_2-ofnV–0Това май си го знаехме. Наистина обаче не виждам чак толкова голяма полезност от него.[/quote]
Точно затова се отказах да пиша по въпроса, но пък ако на някой му е полезно да си го ползва със здраве 🙂
August 27, 2014 at 3:30 pm #30932martin@ecars.bgKeymaster[quote=”firesword” post=1482]iPhone ще пуска двигателя на Tesla Model S
http://technews.bg/article-73366.html#.U_2-ofnV–0Това май си го знаехме. Наистина обаче не виждам чак толкова голяма полезност от него.[/quote]
Точно затова се отказах да пиша по въпроса, но пък ако на някой му е полезно да си го ползва със здраве 🙂
August 28, 2014 at 10:10 pm #30765Илиян ЗвездоброевMemberОще нещо интересно за Tesla Motors
Мисля досега не съм засягал този въпрос. Като човек, който се занимава с IT и по-точно със SAP, нямаше как да не се поинтересувам каква ERP система движи тази невероятна компания Tesla Motors. Още преди да се разровя в Google, първото ми предположение беше SAP. Не само защото те са най-големите в бранша, ами защото като цяло огромните компании, както и огромните автомобилни компании ползват именно (и само) него.
Изненадан останах обаче от факта, че след доста умуване Elon Musk и техническия CIO Jay Vijayan, решават да НЕ интегрират SAP. Те явно отлично знаят, какви усилия коства това, пари, време, а и също така са на мнение, че просто “няма да им пасне”.
Затова решават да създадат своя интегрирана ERP система. При това го правят за ЧЕТИРИ месеца!
Това си е тяхната система, обслужваща чудесно работата във фирмата, която познават и могат лесно да коригират и разширяват. Едно според мен от малкото доказателства, че дори и в големи компании, може да се разработи подходящо ERP, кажи речи от нулата, да е по-евтино, и да ти “пасне” много по- по мярка. С право се гордеят с творението си.
Поредното доказателство за невероятната иновативност на тази компания, по всяко едно направление.Ето и малко ресурси:
Being A CIO At Tesla Motors, A Startup That Builds Cars And Its Own IT
http://blogs.wsj.com/cio/2013/11/01/how-elon-musk-approaches-it-at-tesla/
http://www.thelynchpin.in/post/66032242781/tesla-builds-its-own-backend-to-replace-sap
http://www.valuewalk.com/2013/11/tesla-uses-its-own-it-and-e-commerce-systems/August 28, 2014 at 10:10 pm #30941Илиян ЗвездоброевMemberОще нещо интересно за Tesla Motors
Мисля досега не съм засягал този въпрос. Като човек, който се занимава с IT и по-точно със SAP, нямаше как да не се поинтересувам каква ERP система движи тази невероятна компания Tesla Motors. Още преди да се разровя в Google, първото ми предположение беше SAP. Не само защото те са най-големите в бранша, ами защото като цяло огромните компании, както и огромните автомобилни компании ползват именно (и само) него.
Изненадан останах обаче от факта, че след доста умуване Elon Musk и техническия CIO Jay Vijayan, решават да НЕ интегрират SAP. Те явно отлично знаят, какви усилия коства това, пари, време, а и също така са на мнение, че просто “няма да им пасне”.
Затова решават да създадат своя интегрирана ERP система. При това го правят за ЧЕТИРИ месеца!
Това си е тяхната система, обслужваща чудесно работата във фирмата, която познават и могат лесно да коригират и разширяват. Едно според мен от малкото доказателства, че дори и в големи компании, може да се разработи подходящо ERP, кажи речи от нулата, да е по-евтино, и да ти “пасне” много по- по мярка. С право се гордеят с творението си.
Поредното доказателство за невероятната иновативност на тази компания, по всяко едно направление.Ето и малко ресурси:
Being A CIO At Tesla Motors, A Startup That Builds Cars And Its Own IT
http://blogs.wsj.com/cio/2013/11/01/how-elon-musk-approaches-it-at-tesla/
http://www.thelynchpin.in/post/66032242781/tesla-builds-its-own-backend-to-replace-sap
http://www.valuewalk.com/2013/11/tesla-uses-its-own-it-and-e-commerce-systems/August 28, 2014 at 10:37 pm #30774martin@ecars.bgKeymasterМного интересно, не знаех за това, зачитам веднага нещата.
И набързо попаднах на тази статия, в която има интересно видео:
August 28, 2014 at 10:37 pm #30952martin@ecars.bgKeymasterМного интересно, не знаех за това, зачитам веднага нещата.
И набързо попаднах на тази статия, в която има интересно видео:
September 8, 2014 at 10:10 pm #31020Илиян ЗвездоброевMemberЧетейки тази статия:
Нова литиева батерия обещава по-дълъг пробег на колите
http://technews.bg/article-73712.html#.VA3vWsJ_vkUсе замислих колко много такива статии имаше последната година. Едва ли не за пробив при батериите, от различни източници, по различни начини. Ние обаче все още не виждаме някакво раздвижване при електромобилите, лаптопите или телефоните. Даже аз останах с впечатлението , че гигафабриката на Тесла, няма да предложи кой знае какви иновации в производството на батерии, просто ще го умножи.
Това също ми се видя интересно:
Франция субсидира щедро покупката на електромобил
http://technews.bg/article-73728.html#.VA3ul8J_vkUSeptember 8, 2014 at 10:10 pm #30863Илиян ЗвездоброевMemberЧетейки тази статия:
Нова литиева батерия обещава по-дълъг пробег на колите
http://technews.bg/article-73712.html#.VA3vWsJ_vkUсе замислих колко много такива статии имаше последната година. Едва ли не за пробив при батериите, от различни източници, по различни начини. Ние обаче все още не виждаме някакво раздвижване при електромобилите, лаптопите или телефоните. Даже аз останах с впечатлението , че гигафабриката на Тесла, няма да предложи кой знае какви иновации в производството на батерии, просто ще го умножи.
Това също ми се видя интересно:
Франция субсидира щедро покупката на електромобил
http://technews.bg/article-73728.html#.VA3ul8J_vkUSeptember 8, 2014 at 10:16 pm #31028martin@ecars.bgKeymasterТези ли субсидии имаш предвид? 🙂
Sakti ги финансира GM, които признаха, че гонят Tesla, а за фабриката засега положението е точно такова: ще се правят сегашния тип батерии, просто в голям обем за намаляване на цените, но имаше изказване от Tesla, че естествено си оставят варианти за нови технологии и ще имат възможност да ги внедряват.
September 8, 2014 at 10:16 pm #30873martin@ecars.bgKeymasterТези ли субсидии имаш предвид? 🙂
Sakti ги финансира GM, които признаха, че гонят Tesla, а за фабриката засега положението е точно такова: ще се правят сегашния тип батерии, просто в голям обем за намаляване на цените, но имаше изказване от Tesla, че естествено си оставят варианти за нови технологии и ще имат възможност да ги внедряват.
September 9, 2014 at 9:30 am #31046Илиян ЗвездоброевMember[quote=”mumojem” post=1493]Тези ли субсидии имаш предвид? 🙂
[/quote]А де! Бях сигурен, че ги четох тук, и рових ама не намерих статията. Та реших, че може да съм се объркал с другата статия за субсидиите.
September 9, 2014 at 9:30 am #30883Илиян ЗвездоброевMember[quote=”mumojem” post=1493]Тези ли субсидии имаш предвид? 🙂
[/quote]А де! Бях сигурен, че ги четох тук, и рових ама не намерих статията. Та реших, че може да съм се объркал с другата статия за субсидиите.
September 15, 2014 at 4:30 pm #31069Свалих си едно приложение за телефона – Next Charge EV, при което в София ми показа даже, че има заета колонка в момента :blink:
September 15, 2014 at 4:30 pm #30903Свалих си едно приложение за телефона – Next Charge EV, при което в София ми показа даже, че има заета колонка в момента :blink:
September 15, 2014 at 7:56 pm #31083martin@ecars.bgKeymasterИнтересно, ще го дръпна да разузная, че нали правим такъв сайт ние, без приложение, но с мобилна версия, та си има за всички устройства. Това с Bulgarien би трябвало да е тази на Риск Инженеринг в Павлово – само тя има в момента 7-пинов контакт.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.