Неща от нета 2

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 466 total)
  • Author
    Posts
  • #30753
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”firesword” post=1482]iPhone ще пуска двигателя на Tesla Model S
    http://technews.bg/article-73366.html#.U_2-ofnV–0

    Това май си го знаехме. Наистина обаче не виждам чак толкова голяма полезност от него.[/quote]

    Точно затова се отказах да пиша по въпроса, но пък ако на някой му е полезно да си го ползва със здраве 🙂

    #30932
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”firesword” post=1482]iPhone ще пуска двигателя на Tesla Model S
    http://technews.bg/article-73366.html#.U_2-ofnV–0

    Това май си го знаехме. Наистина обаче не виждам чак толкова голяма полезност от него.[/quote]

    Точно затова се отказах да пиша по въпроса, но пък ако на някой му е полезно да си го ползва със здраве 🙂

    #30765

    Още нещо интересно за Tesla Motors

    Мисля досега не съм засягал този въпрос. Като човек, който се занимава с IT и по-точно със SAP, нямаше как да не се поинтересувам каква ERP система движи тази невероятна компания Tesla Motors. Още преди да се разровя в Google, първото ми предположение беше SAP. Не само защото те са най-големите в бранша, ами защото като цяло огромните компании, както и огромните автомобилни компании ползват именно (и само) него.
    Изненадан останах обаче от факта, че след доста умуване Elon Musk и техническия CIO Jay Vijayan, решават да НЕ интегрират SAP. Те явно отлично знаят, какви усилия коства това, пари, време, а и също така са на мнение, че просто “няма да им пасне”.
    Затова решават да създадат своя интегрирана ERP система. При това го правят за ЧЕТИРИ месеца!
    Това си е тяхната система, обслужваща чудесно работата във фирмата, която познават и могат лесно да коригират и разширяват. Едно според мен от малкото доказателства, че дори и в големи компании, може да се разработи подходящо ERP, кажи речи от нулата, да е по-евтино, и да ти “пасне” много по- по мярка. С право се гордеят с творението си.
    Поредното доказателство за невероятната иновативност на тази компания, по всяко едно направление.

    Ето и малко ресурси:

    Being A CIO At Tesla Motors, A Startup That Builds Cars And Its Own IT


    http://blogs.wsj.com/cio/2013/11/01/how-elon-musk-approaches-it-at-tesla/
    http://www.thelynchpin.in/post/66032242781/tesla-builds-its-own-backend-to-replace-sap
    http://www.valuewalk.com/2013/11/tesla-uses-its-own-it-and-e-commerce-systems/

    #30941

    Още нещо интересно за Tesla Motors

    Мисля досега не съм засягал този въпрос. Като човек, който се занимава с IT и по-точно със SAP, нямаше как да не се поинтересувам каква ERP система движи тази невероятна компания Tesla Motors. Още преди да се разровя в Google, първото ми предположение беше SAP. Не само защото те са най-големите в бранша, ами защото като цяло огромните компании, както и огромните автомобилни компании ползват именно (и само) него.
    Изненадан останах обаче от факта, че след доста умуване Elon Musk и техническия CIO Jay Vijayan, решават да НЕ интегрират SAP. Те явно отлично знаят, какви усилия коства това, пари, време, а и също така са на мнение, че просто “няма да им пасне”.
    Затова решават да създадат своя интегрирана ERP система. При това го правят за ЧЕТИРИ месеца!
    Това си е тяхната система, обслужваща чудесно работата във фирмата, която познават и могат лесно да коригират и разширяват. Едно според мен от малкото доказателства, че дори и в големи компании, може да се разработи подходящо ERP, кажи речи от нулата, да е по-евтино, и да ти “пасне” много по- по мярка. С право се гордеят с творението си.
    Поредното доказателство за невероятната иновативност на тази компания, по всяко едно направление.

    Ето и малко ресурси:

    Being A CIO At Tesla Motors, A Startup That Builds Cars And Its Own IT


    http://blogs.wsj.com/cio/2013/11/01/how-elon-musk-approaches-it-at-tesla/
    http://www.thelynchpin.in/post/66032242781/tesla-builds-its-own-backend-to-replace-sap
    http://www.valuewalk.com/2013/11/tesla-uses-its-own-it-and-e-commerce-systems/

    #30774
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Много интересно, не знаех за това, зачитам веднага нещата.

    И набързо попаднах на тази статия, в която има интересно видео:

    http://www.inc.com/laura-montini/elon-musk-3-areas-that-will-impact-humanity-for-the-better.html?cid=sf01001

    #30952
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Много интересно, не знаех за това, зачитам веднага нещата.

    И набързо попаднах на тази статия, в която има интересно видео:

    http://www.inc.com/laura-montini/elon-musk-3-areas-that-will-impact-humanity-for-the-better.html?cid=sf01001

    #31020

    Четейки тази статия:

    Нова литиева батерия обещава по-дълъг пробег на колите
    http://technews.bg/article-73712.html#.VA3vWsJ_vkU

    се замислих колко много такива статии имаше последната година. Едва ли не за пробив при батериите, от различни източници, по различни начини. Ние обаче все още не виждаме някакво раздвижване при електромобилите, лаптопите или телефоните. Даже аз останах с впечатлението , че гигафабриката на Тесла, няма да предложи кой знае какви иновации в производството на батерии, просто ще го умножи.

    Това също ми се видя интересно:
    Франция субсидира щедро покупката на електромобил
    http://technews.bg/article-73728.html#.VA3ul8J_vkU

    #30863

    Четейки тази статия:

    Нова литиева батерия обещава по-дълъг пробег на колите
    http://technews.bg/article-73712.html#.VA3vWsJ_vkU

    се замислих колко много такива статии имаше последната година. Едва ли не за пробив при батериите, от различни източници, по различни начини. Ние обаче все още не виждаме някакво раздвижване при електромобилите, лаптопите или телефоните. Даже аз останах с впечатлението , че гигафабриката на Тесла, няма да предложи кой знае какви иновации в производството на батерии, просто ще го умножи.

    Това също ми се видя интересно:
    Франция субсидира щедро покупката на електромобил
    http://technews.bg/article-73728.html#.VA3ul8J_vkU

    #31028
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Тези ли субсидии имаш предвид? 🙂

    Sakti ги финансира GM, които признаха, че гонят Tesla, а за фабриката засега положението е точно такова: ще се правят сегашния тип батерии, просто в голям обем за намаляване на цените, но имаше изказване от Tesla, че естествено си оставят варианти за нови технологии и ще имат възможност да ги внедряват.

    #30873
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Тези ли субсидии имаш предвид? 🙂

    Sakti ги финансира GM, които признаха, че гонят Tesla, а за фабриката засега положението е точно такова: ще се правят сегашния тип батерии, просто в голям обем за намаляване на цените, но имаше изказване от Tesla, че естествено си оставят варианти за нови технологии и ще имат възможност да ги внедряват.

    #31046

    [quote=”mumojem” post=1493]Тези ли субсидии имаш предвид? 🙂
    [/quote]

    А де! Бях сигурен, че ги четох тук, и рових ама не намерих статията. Та реших, че може да съм се объркал с другата статия за субсидиите.

    #30883

    [quote=”mumojem” post=1493]Тези ли субсидии имаш предвид? 🙂
    [/quote]

    А де! Бях сигурен, че ги четох тук, и рових ама не намерих статията. Та реших, че може да съм се объркал с другата статия за субсидиите.

    #31069

    Свалих си едно приложение за телефона – Next Charge EV, при което в София ми показа даже, че има заета колонка в момента :blink:

    Screenshot_2014-09-15-14-55-38.png

    #30903

    Свалих си едно приложение за телефона – Next Charge EV, при което в София ми показа даже, че има заета колонка в момента :blink:

    Screenshot_2014-09-15-14-55-38.png

    #31083
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Интересно, ще го дръпна да разузная, че нали правим такъв сайт ние, без приложение, но с мобилна версия, та си има за всички устройства. Това с Bulgarien би трябвало да е тази на Риск Инженеринг в Павлово – само тя има в момента 7-пинов контакт.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 466 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.