- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
April 26, 2017 at 12:48 pm #37449MomchilMemberApril 26, 2017 at 1:07 pm #37451Илиян ЗвездоброевMember
Там е все така.
Там са на принципа – “Що да не паркираме на тея две места, като седят празни по цял ден, и без това няма къде!”April 26, 2017 at 8:36 pm #37452Zlati ZlatinovMemberНадявам се това видео да ви хареса, монтаж на Tesla wall connector, приятно гледане:
April 27, 2017 at 12:28 pm #37454Иван ВойковMemberТози Leaf изглежда много готино – с подсилен под, по-високо окачване и без задни седалки. Ще участва в рали с дължина 16к км. Само не знам къде ще зарежда в Азия…
April 29, 2017 at 11:22 am #37467Rumen VelinovMemberMay 3, 2017 at 6:02 pm #37477Илиян ЗвездоброевMemberMay 4, 2017 at 6:13 pm #37482Илиян ЗвездоброевMemberОт вчера 🙂
May 9, 2017 at 1:56 pm #37511Илиян ЗвездоброевMemberMay 12, 2017 at 11:42 am #37519Zlati ZlatinovMemberNVIDIA анонсира Tesla V100
May 19, 2017 at 6:08 pm #37566Rumen VelinovMemberMay 21, 2017 at 9:49 pm #37570Rumen VelinovMemberТемата на новия брой на Капитал Нашествието на електромобилите.
May 30, 2017 at 12:26 pm #37626Илиян ЗвездоброевMemberОт тук
Интересно клипче за реалния еко отпечатък на електромобилите и ДВГ:
June 2, 2017 at 3:02 pm #37632Илиян ЗвездоброевMemberЕ крайно време беше!
Мъск вече няма да съветва Тръмп
Създателят на Tesla обяви, че напуска двете си позиции в съвети към президента на САЩ след оттеглянето на страната от Парижкото споразумение за климата
http://www.economic.bg/bg/news/8/mask-veche-nyama-da-savetva-tramp.html
June 2, 2017 at 5:44 pm #37640ПЕТЪР ПЕТРОВMemberДо новината за Мъск, скромно си седи една друга:
Много интересен момент. Решава се къде ще се изграждат зарядни станции за електромобили в София??? ГОЛЯМА БЕЗМИСЛИЦА са предложили!
Ако някой частен инвеститор иска да си похарчи парите, да го направи както иска – това са си неговите пари/НО СТОЛИЧНА ОБЩИНА Е ДЛЪЖНА ДА ГО НАПРАВИ В ИМЕТО НА ОБЩЕСТВЕНИЯ ИНТЕРЕС – ПО НАЙ-ДОБРИЯ НАЧИН.
ЗАДАВАМ СИ НЯКОЛКО ВЪПРОСА:
1. Кой и как ще използва тази новоизградена мрежа от зарядни станции?
Защо огромната част от станциите са в центъра на София. За жителите на София и за гостите на София това не е най-доброто?2. Какви зарядни станции ще се монтират. С каква мощност? Колко време ще е необходимо за зареждане на един електромобил? Кой стандарт за зареждане ще се използва?
3. По колко зарядни точки се предвиждат на една станция, т.е. колко електромобита могат да се зареждат едновременно на една зарядна станция?
4. Взети ли са предвид вече изградените зарядни станции в София и как те се вписват в СХЕМАТА. Как се стимулират частните инвеститори да изграждат зарядни станции на територията на града? ЛИДЪЛ, КАУФЛАНД и др. имат въведени в експлоатация зарядни съоръжения.
5. Има ли създаден пазар за услугата ЗАРЕЖДАНЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ и как Схемата се вписва в този конкурентен пазар. КОЛКО ЩЕ СТРУВА зареждането на един електромобил (примерно в лв/kWh) на ползвателите на услугата и колко на Общината /или на ЦГМ/.
Не може архитекти да решат Зарядната /общинска/ инфраструктура.
Моето /скромно/ мнение е, че се нуждаем от много по малко точки /не 34, а примерно 10/, където да има по няколко /от 4 до 6/ DC зареждачки с мощност над 50 kW.С други думи – само бързи зареждачки/неможе да чакаш 5 часа/, по няколко /4-6/ на зарядна станция, / като отидеш винаги да има една свободна/ и на лесно достъпни места /без задръстване в трафика/.
Марто, ако сме КЛУБ КАРАМЕЛ, /и ако сте съгласни с това което пиша:) / трябва да ни чуят в Общината?
June 2, 2017 at 9:27 pm #37642Младен МарковMemberАми аз не съм съвсем съгласен. Хубаво е да има много зарядни станции в града, и то АС.
Слизаш за няколко часа в центъра – зареждаш. Няма никаква причина да е DC, съвсем достатъчно е 22кВт АС. За 2 часа е половин батерия на Теслата, а на Зоуито му трябва само час.
За пътуващите транзит е най-добре да има DC станции по околовръстното, съгласен съм. Но не и че АС е пълно менте и трябва да се забрани =)
Да не говорим че АС зареждането е по-добре за батерията. Бате Клаус от Тесла Виена ми каза че е добре на няколко месеца да се кара до 0 (нула) километри оставащи, даже от 10-15 км, и след това да се зареди батерията бавно (12-24 часа на АС) догоре. Така BMS-а си коригира границите и съответно дава по-точна прогноза и удължава живота на батерията
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.