Неща от нета 2017

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 135 total)
  • Author
    Posts
  • #37449
    Momchil
    Member

    #37451

    Там е все така.
    Там са на принципа – “Що да не паркираме на тея две места, като седят празни по цял ден, и без това няма къде!”

    #37452

    Надявам се това видео да ви хареса, монтаж на Tesla wall connector, приятно гледане:

    #37454

    Този Leaf изглежда много готино – с подсилен под, по-високо окачване и без задни седалки. Ще участва в рали с дължина 16к км. Само не знам къде ще зарежда в Азия…

    https://dizzyriders.bg/post/3559/ako-vsichki-elektromobili-mogat-taka-nie-sme-za-leaf-se-hvyrlya-v-rali-ot-london

    #37467
    #37477

    #37482

    От вчера 🙂

    #37511
    #37519

    NVIDIA анонсира Tesla V100

    #37566
    #37570

    Темата на новия брой на Капитал Нашествието на електромобилите.

    #37626

    От тук

    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/30879-zamyrsiavat-li-poveche-elektromobilite-video/?utm_source=dnesbox&utm_medium=link&utm_campaign=footer

    Интересно клипче за реалния еко отпечатък на електромобилите и ДВГ:

    #37632

    Е крайно време беше!

    Мъск вече няма да съветва Тръмп

    Създателят на Tesla обяви, че напуска двете си позиции в съвети към президента на САЩ след оттеглянето на страната от Парижкото споразумение за климата

    http://www.economic.bg/bg/news/8/mask-veche-nyama-da-savetva-tramp.html

    #37640

    До новината за Мъск, скромно си седи една друга:

    http://www.economic.bg/bg/news/8/kade-stolichna-obshtina-planira-da-postavi-zaryadni-stantsii-za-elektromobili.html

    Много интересен момент. Решава се къде ще се изграждат зарядни станции за електромобили в София??? ГОЛЯМА БЕЗМИСЛИЦА са предложили!
    Ако някой частен инвеститор иска да си похарчи парите, да го направи както иска – това са си неговите пари/

    НО СТОЛИЧНА ОБЩИНА Е ДЛЪЖНА ДА ГО НАПРАВИ В ИМЕТО НА ОБЩЕСТВЕНИЯ ИНТЕРЕС – ПО НАЙ-ДОБРИЯ НАЧИН.
    ЗАДАВАМ СИ НЯКОЛКО ВЪПРОСА:
    1. Кой и как ще използва тази новоизградена мрежа от зарядни станции?
    Защо огромната част от станциите са в центъра на София. За жителите на София и за гостите на София това не е най-доброто?

    2. Какви зарядни станции ще се монтират. С каква мощност? Колко време ще е необходимо за зареждане на един електромобил? Кой стандарт за зареждане ще се използва?

    3. По колко зарядни точки се предвиждат на една станция, т.е. колко електромобита могат да се зареждат едновременно на една зарядна станция?

    4. Взети ли са предвид вече изградените зарядни станции в София и как те се вписват в СХЕМАТА. Как се стимулират частните инвеститори да изграждат зарядни станции на територията на града? ЛИДЪЛ, КАУФЛАНД и др. имат въведени в експлоатация зарядни съоръжения.

    5. Има ли създаден пазар за услугата ЗАРЕЖДАНЕ НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ и как Схемата се вписва в този конкурентен пазар. КОЛКО ЩЕ СТРУВА зареждането на един електромобил (примерно в лв/kWh) на ползвателите на услугата и колко на Общината /или на ЦГМ/.

    Не може архитекти да решат Зарядната /общинска/ инфраструктура.
    Моето /скромно/ мнение е, че се нуждаем от много по малко точки /не 34, а примерно 10/, където да има по няколко /от 4 до 6/ DC зареждачки с мощност над 50 kW.

    С други думи – само бързи зареждачки/неможе да чакаш 5 часа/, по няколко /4-6/ на зарядна станция, / като отидеш винаги да има една свободна/ и на лесно достъпни места /без задръстване в трафика/.

    Марто, ако сме КЛУБ КАРАМЕЛ, /и ако сте съгласни с това което пиша:) / трябва да ни чуят в Общината?

    #37642

    Ами аз не съм съвсем съгласен. Хубаво е да има много зарядни станции в града, и то АС.

    Слизаш за няколко часа в центъра – зареждаш. Няма никаква причина да е DC, съвсем достатъчно е 22кВт АС. За 2 часа е половин батерия на Теслата, а на Зоуито му трябва само час.

    За пътуващите транзит е най-добре да има DC станции по околовръстното, съгласен съм. Но не и че АС е пълно менте и трябва да се забрани =)

    Да не говорим че АС зареждането е по-добре за батерията. Бате Клаус от Тесла Виена ми каза че е добре на няколко месеца да се кара до 0 (нула) километри оставащи, даже от 10-15 км, и след това да се зареди батерията бавно (12-24 часа на АС) догоре. Така BMS-а си коригира границите и съответно дава по-точна прогноза и удължава живота на батерията

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 135 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.