- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
January 14, 2017 at 7:32 pm #36748Петър СтойчевMember
[quote=”svetlyo_74″ post=2892]Привет на всички.
Нещо зимата бая ми смъкна пробега.
Хем съм в подземен гараж и 35 – 37 км. сутрин ми исписва, когато тръгвам. (този пробег е при темп. – 15 – 20)
При вас как е ?
На тази зарядна станция аз как мога докато съм в магазин а да се зареждам?
огледах и трите кабела – не влизат на Амперката 🙁
….
Пепи , ако го прочете този пост да ми пусне на лични мобилният си номер, че евентуално ще ходя към морето и ще се радвам да се запознаем и Амперките да запознаем също 🙂
Поздрави,[/quote]Здрасти,
нормално за тези температури. Нашите коли са с 10 квч използваем капацитет.. като отидат 5 квч за топлене на кабина и батерия и пробега става наполовина.. Нали се сещаш, че с 6 кв печка, за 30 мин и са заминали над 3 квч (има още около 0.3 квч консумация по електроника.. без отоплението на батерията). На ел. коли с големи батерии не им се отразява толкова много.. в процентно отношение.. но откъм пробег пак толкова им пада . около -40 км. Разбира се има вече и много по-ефективни откъм отопление електрички от нашите.. все пак амперата е разработвана 2008-2010 г.
Ще ти помогне малко ако използваш опцията за зареждане към момента на отпътуване.. Така примерно ако имаш ежедневна рутина (пр. тръгване в 8 ч.) колата ще е свършила току що да се зарежда и ще е с топла батерия, което помага.
За кабела – всички са отговорили.. трябва ти тип 1 към тип 2 кабел с който ще можеш да ползваш всички AC публични зареждачки.. да се надяваме да са все повече такива по моловете… аз чакам такава в мол Галерия Бургас като манна небесна 🙂 По магазини като ЛИДЛ за 30 мин няма кой знае каква файда за нашите коли.. за 30 мин ще качиш 1.7 квч.. което ти е 12 км летен пробег. Ти си прецени според ежедневието ти дали си заслужава за теб инвестицията в такъв кабел.
Пускам ти на лично тел. номер, за да звъннеш като си в моя район.January 14, 2017 at 7:43 pm #36749svetlyo_74MemberКолеги,
Благодя на всички за отговорите.
Иначе съм много доволен от колата.
Вече изминати над 5000 км без проблеми.
ПоздравиJanuary 14, 2017 at 11:14 pm #36752martin@ecars.bgKeymasterПодобно е положението и при Renault ZOE – отзиви от три коли при скорошните доста ниски температури – пробег 85-100 км (за сравнение едната на топло при еко режим си прави до 180 км).
Съответно за няколко дена компютърът свиква с това и сутрин си показва по-малък пробег. Сега е така, надявам се с подобряване на технологиите при батериите влиянието на студа да бъде все по-малко.
January 14, 2017 at 11:14 pm #36756martin@ecars.bgKeymasterПодобно е положението и при Renault ZOE – отзиви от три коли при скорошните доста ниски температури – пробег 85-100 км (за сравнение едната на топло при еко режим си прави до 180 км).
Съответно за няколко дена компютърът свиква с това и сутрин си показва по-малък пробег. Сега е така, надявам се с подобряване на технологиите при батериите влиянието на студа да бъде все по-малко.
January 14, 2017 at 11:18 pm #36759Rumen VelinovMemberПри Нисана е по-драстично – при -15-20 е с пробег 40-50км. Лятото пробега е 120-130км.
January 16, 2017 at 6:41 pm #36765Петър СтойчевMember[quote=”mumojem” post=2898]Подобно е положението и при Renault ZOE ….[/quote]
Уж са с термопомпа.. явно файдата не е толкова голяма при колите и затова и Тесла не са се мъчили с термопомпата..
А за нисана.. – ужас.. с този зимен пробег отива на територията на Ампера (минус двигателя)…
January 21, 2017 at 9:38 pm #36923Марио ДобревMemberАбе хич не сбъркахме ние с тия Амперки! Не знам защо няма да я продават в Европа втората генерация… Само ме притеснява ако Тръмп пореже помощите за екологични превозни средства да не закъсаме с поддръжката…
January 22, 2017 at 1:49 pm #36927Петър СтойчевMemberЗащо.. защото продадоха почти единични бройки в цяла европа.. не им излиза сметката за разходите по дистрибуция и обучение на сервизи. Но грешката си беше ицяло тяхна. Никаква реклама.. никакъв интерес да я продават.. Напълно незапознати дилъри и продавачи.. Да не говорим, че почнаха с цена от 95 хил лв.. Генерация 2 сега би била към 70 хил лв… което сваля един евентуален лизинг до 1000 лв/месец.. Много повече потенциални копувачи.. Да не говорим за увеличения пробег и т.н.
За поддръжката – надали. Принципно са задължени да осигурят рез. части и поддръжка за мин 10 год. след продажбата ако не се лъжа..
Моята е на 4 години.. живот и здраве след още 6 ще има много чисто ел. алтернативи на пазара с нормални цени и пробег.January 22, 2017 at 2:10 pm #36931svetlyo_74MemberКолеги, те продажбите на автомобила не са оправдали очакванията по ред причини повечето от които Пепи ги изреди.
В Англия също няма да има Left hand drive second generation.
Но, като цяло Ампера/Волт е добре мислена кола, която не е дооценена в щатите на пазар на , който горивата са евтини.
Сина ми живее в LOS Angeles и му казвам вземи си новият Волт, но той не ме послуша и си купи нова Джета с голям бензинов мотор.- 40 долара на седмица резервоара до горе, с куп подаръци от Фолксваген, може би заради скандала с манипулациите на дизеловите им мотори там.
Аз пъл заложих на Амперата и не съжалявам грам.
След година , две ще я сменя с новата Ампера или нещо с подобен пробег.
За Тесла не бързам все още, защото няма сервизи, зарядни станции и т.нJanuary 22, 2017 at 2:19 pm #36933Иван ДобревMemberВ Европа са продадени Ампера и Волт повече от единични бройки! В Англия са около 2000 броя заедно. Има много в Холандия, Норвегия.
Sales of the 2011 Volt began in the United States in mid-December 2010, followed by various European countries and other international markets in 2011. Global combined Volt/Ampera family sales totaled about 134,500 unit by the end of December 2016.[11] The U.S. is the leading market, with 113,489 Volts delivered, followed by Canada with 8,884 Volts sold through November 2016. Just over 10,000 Opel/Vauxhall Ampera cars had been sold in Europe as of June 2016, with the Netherlands leading the European region, with almost 5,000 Amperas and over 1,000 Volts registered. The Volt/Ampera family of vehicles is the world’s all-time best-selling plug-in hybrid vehicle as of December 2016.
В сайтовете за продажба сигурно има поне 200 които да се продават в момента.
Засега Волт 2 не планира да се продава в Европа. Но за 30000$ сигурно ако някой иска може да си докара от Америка. Но напълно електрическият Болт/Ампера-е ще се появи скоро по улиците. С над 400 км пробег.March 11, 2017 at 8:38 pm #37169svetlyo_74MemberМалко ъпдейт за колата, ако на някого му светне следният надпис на дисплея.
Не е драма.
Service brake assist – светва лампата на ABS
servise stability trak – светва иконката за тракшън контрола на колата.
Светна изведнъж без причина.
Според мен е от замърсен /разместен кабел.
Обадих се в Дженеръс за диагностика, но имаха свободен час чак за след седмица.
Свързаха ме с един пич, който има оригинално устройство за четене и триене на грешки на GM CARS.
Оказа се датчик за абс на предно колело.
След два дни на светене и с усещането ,че педала на спирачката не е както трябва се опави сама.
Нулирах грешките и за всеки случай си купих въпросният кабел( сензор) оригинален за 57 лева.
Ако светне пак ще го сменя.
Така, че ако на някой му се случи точно това да има в пред вид, че може да е сензор на абс.
Иначе вече минати 10 000 км – само каране.March 12, 2017 at 1:21 am #37175Петър СтойчевMemberЗначи както предположихме.. АБС сензор. Такава диагностика и чистене става и с блутуут джажата (и с телефона). Моята си стои в колата за всеки случай 🙂
May 7, 2017 at 11:55 pm #37504svetlyo_74MemberЗдравейте.
Тези дни преди да се развали времето Амперата изписа пробег от 70 км.
Мноого добра кола се оказа.
Поздрави на всичкиAttachments:May 8, 2017 at 10:20 am #37505Петър СтойчевMemberНормално при 20+ градуса.
С тези показани 70 км, спокойно можеш и 80 да минеш, но на извънградско с 90 км/ч.
Гумите също имат значение.. гледай да са поне на 2.5 атм. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.