- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
January 14, 2017 at 11:14 pm #36753martin@ecars.bgKeymaster
Подобно е положението и при Renault ZOE – отзиви от три коли при скорошните доста ниски температури – пробег 85-100 км (за сравнение едната на топло при еко режим си прави до 180 км).
Съответно за няколко дена компютърът свиква с това и сутрин си показва по-малък пробег. Сега е така, надявам се с подобряване на технологиите при батериите влиянието на студа да бъде все по-малко.
January 14, 2017 at 11:18 pm #36755Rumen VelinovMemberПри Нисана е по-драстично – при -15-20 е с пробег 40-50км. Лятото пробега е 120-130км.
January 16, 2017 at 6:41 pm #36761Петър СтойчевMember[quote=”mumojem” post=2898]Подобно е положението и при Renault ZOE ….[/quote]
Уж са с термопомпа.. явно файдата не е толкова голяма при колите и затова и Тесла не са се мъчили с термопомпата..
А за нисана.. – ужас.. с този зимен пробег отива на територията на Ампера (минус двигателя)…
January 21, 2017 at 9:38 pm #36922Марио ДобревMemberАбе хич не сбъркахме ние с тия Амперки! Не знам защо няма да я продават в Европа втората генерация… Само ме притеснява ако Тръмп пореже помощите за екологични превозни средства да не закъсаме с поддръжката…
January 22, 2017 at 1:49 pm #36928Петър СтойчевMemberЗащо.. защото продадоха почти единични бройки в цяла европа.. не им излиза сметката за разходите по дистрибуция и обучение на сервизи. Но грешката си беше ицяло тяхна. Никаква реклама.. никакъв интерес да я продават.. Напълно незапознати дилъри и продавачи.. Да не говорим, че почнаха с цена от 95 хил лв.. Генерация 2 сега би била към 70 хил лв… което сваля един евентуален лизинг до 1000 лв/месец.. Много повече потенциални копувачи.. Да не говорим за увеличения пробег и т.н.
За поддръжката – надали. Принципно са задължени да осигурят рез. части и поддръжка за мин 10 год. след продажбата ако не се лъжа..
Моята е на 4 години.. живот и здраве след още 6 ще има много чисто ел. алтернативи на пазара с нормални цени и пробег.January 22, 2017 at 2:10 pm #36930svetlyo_74MemberКолеги, те продажбите на автомобила не са оправдали очакванията по ред причини повечето от които Пепи ги изреди.
В Англия също няма да има Left hand drive second generation.
Но, като цяло Ампера/Волт е добре мислена кола, която не е дооценена в щатите на пазар на , който горивата са евтини.
Сина ми живее в LOS Angeles и му казвам вземи си новият Волт, но той не ме послуша и си купи нова Джета с голям бензинов мотор.- 40 долара на седмица резервоара до горе, с куп подаръци от Фолксваген, може би заради скандала с манипулациите на дизеловите им мотори там.
Аз пъл заложих на Амперата и не съжалявам грам.
След година , две ще я сменя с новата Ампера или нещо с подобен пробег.
За Тесла не бързам все още, защото няма сервизи, зарядни станции и т.нJanuary 22, 2017 at 2:19 pm #36934Иван ДобревMemberВ Европа са продадени Ампера и Волт повече от единични бройки! В Англия са около 2000 броя заедно. Има много в Холандия, Норвегия.
Sales of the 2011 Volt began in the United States in mid-December 2010, followed by various European countries and other international markets in 2011. Global combined Volt/Ampera family sales totaled about 134,500 unit by the end of December 2016.[11] The U.S. is the leading market, with 113,489 Volts delivered, followed by Canada with 8,884 Volts sold through November 2016. Just over 10,000 Opel/Vauxhall Ampera cars had been sold in Europe as of June 2016, with the Netherlands leading the European region, with almost 5,000 Amperas and over 1,000 Volts registered. The Volt/Ampera family of vehicles is the world’s all-time best-selling plug-in hybrid vehicle as of December 2016.
В сайтовете за продажба сигурно има поне 200 които да се продават в момента.
Засега Волт 2 не планира да се продава в Европа. Но за 30000$ сигурно ако някой иска може да си докара от Америка. Но напълно електрическият Болт/Ампера-е ще се появи скоро по улиците. С над 400 км пробег.March 11, 2017 at 8:38 pm #37160svetlyo_74MemberМалко ъпдейт за колата, ако на някого му светне следният надпис на дисплея.
Не е драма.
Service brake assist – светва лампата на ABS
servise stability trak – светва иконката за тракшън контрола на колата.
Светна изведнъж без причина.
Според мен е от замърсен /разместен кабел.
Обадих се в Дженеръс за диагностика, но имаха свободен час чак за след седмица.
Свързаха ме с един пич, който има оригинално устройство за четене и триене на грешки на GM CARS.
Оказа се датчик за абс на предно колело.
След два дни на светене и с усещането ,че педала на спирачката не е както трябва се опави сама.
Нулирах грешките и за всеки случай си купих въпросният кабел( сензор) оригинален за 57 лева.
Ако светне пак ще го сменя.
Така, че ако на някой му се случи точно това да има в пред вид, че може да е сензор на абс.
Иначе вече минати 10 000 км – само каране.March 12, 2017 at 1:21 am #37166Петър СтойчевMemberЗначи както предположихме.. АБС сензор. Такава диагностика и чистене става и с блутуут джажата (и с телефона). Моята си стои в колата за всеки случай 🙂
May 7, 2017 at 11:55 pm #37503svetlyo_74MemberЗдравейте.
Тези дни преди да се развали времето Амперата изписа пробег от 70 км.
Мноого добра кола се оказа.
Поздрави на всичкиAttachments:May 8, 2017 at 10:20 am #37506Петър СтойчевMemberНормално при 20+ градуса.
С тези показани 70 км, спокойно можеш и 80 да минеш, но на извънградско с 90 км/ч.
Гумите също имат значение.. гледай да са поне на 2.5 атм. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.