По 20 процента подобрение в енергийната плътност на батерията на всеки три години

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #32954
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    По повод блога за задаващата се BMW i суша – студен душ си е. Като се сетя как се бях навил за i3, с тези сигнали от BMW много ми промениха мнението. А колата ми пасва много заради отворения интериор и новаторските решения.

    Някак нелогично звучи следващ електро модел след пет години предвид настъплението под управлението на Райтхофер досега. Ако така го карат на лично отношение към технологията, което ми се привижда в това, че новият шеф е с “по-прагматично” отношение към електромобилите, ще има да гледаме приливи и отливи занапред. Прагматично ОК, ама от 2013 до 2020 един електро модел… :dry:

    И това с 20% подобрение на батерията на три години… Ако го гледаме от дебюта през 2013 натам и да дойде първото такова през 2016 ОК, но да е оттук нататък след 3 години си е изоставане.

    #32958

    Въобще се чудя защо някои хора тръгват да правят електро коли, ако нямат намерение да я свършат тая работа като хората. Или пък в последствие са решили да я зарежат.
    Макар за мене i3 да е доста впечатлителна кола, и като че ли най-много се доближава до моите изисквания.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.