- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
September 26, 2013 at 6:54 pm #20517martin@ecars.bgKeymaster
[quote=”eleonorarizova” post=440]Колегата в момента е в Китай и всичко се проверява на място, както документално, така и технически.
А причината да не мога да пусна обява в сайтовете е …няма да повярвате – НЯМАТ опция за електромобили!
Изисква се въвеждане на една от посочени в списък марки и модели и няма опция да си въведеш друга марка. Изисква се въвеждане на к.с. и няма опция kW. Опитах да пусна обява в cars.bg и пристигна съобщение, че текста не бил достоверен, което е вярно, понеже трябваше да избера една от наличните там марки. Аналогично стои въпроса и в mobile, както и в другите големи сайтове.Успях да пусна обява само в alo.bg – http://www.alo.bg/1452967%5B/quote%5D
Тия дни пускаме КарамЕЛ приложението – там ще може да се регистрират електромобили и да се пускат отзиви за електромобили (2 отделни части на приложението).
То пък принципно и основно е за обяви и скоро ще работи и тази част, така че вече ще има място за пускане на обяви за електромобили в България :cheer:
September 26, 2013 at 7:40 pm #20526Стефан НиколовMember[quote=”eleonorarizova” post=440]Колегата в момента е в Китай и всичко се проверява на място, както документално, така и технически.
А причината да не мога да пусна обява в сайтовете е …няма да повярвате – НЯМАТ опция за електромобили!
Изисква се въвеждане на една от посочени в списък марки и модели и няма опция да си въведеш друга марка. Изисква се въвеждане на к.с. и няма опция kW. Опитах да пусна обява в cars.bg и пристигна съобщение, че текста не бил достоверен, което е вярно, понеже трябваше да избера една от наличните там марки. Аналогично стои въпроса и в mobile, както и в другите големи сайтове.Успях да пусна обява само в alo.bg – http://www.alo.bg/1452967%5B/quote%5D
Е, така или иначе, най-големият и водещ специализиран сайт за типа кола, които ще предлагате, е този тук. Вероятно скоро ще има корекции и в другите сайтове, но тук можем да я представим с ревю, тест и преки наблюдения, което е най-полезно за потенциалния купувач, знаете. А и приложението, което колега подготвя, ще бъде уникално по рода си за страната ни, касаещо конкретно електромобилите! Между другото, не виждам да е посочено в характеристиката, но 4Х4 ли е?
September 28, 2013 at 7:14 pm #20585ValentinMemberЕлеонора, само за информация ще напиша, че и киловат и конска сила са мерни единици за мощност. Без проблем можеш да преобразуваш киловат в конска сила по следната формула 1kW=1,36кс, тоест 20kW * 1,36 = 27,2 конски сили. След като искаш да се занимаваш с подобна дейност ще е добре да се образоваш технически, за да не изпадаш в неудобни моменти.
September 28, 2013 at 8:22 pm #20594eleonorarizovaMemberБлагодаря, val4o89, тази формула не я знаех. Непрекъснато се уча, като всеки човек.
Определено не смятам да се отказвам от електромобилите. Макар да е трудно, като всяко ново нещо, особено в бедната ни държава, смятам, че всички имаме нужда да заменим петролните отпадъци с чисти превозни средства.
На въпроса на Стефан ще отговоря след 7.10, защото китайците почиват до тогава, а искам да съм напълно сигурна когато отговарям на въпросите.
October 8, 2013 at 4:26 pm #20619eleonorarizovaMemberНа въпроса на Стефан – да, джипът е 4х4. 🙂
October 8, 2013 at 4:30 pm #20629КонстантинMemberАз се извинявам предварително …
но не вярвам да е така!
бихте ли дали някаква спесификация, документ или снимка на раздатката и 4х4 предаването
October 8, 2013 at 4:41 pm #20638eleonorarizovaMemberТочно такава снимка нямам, трябва да поискам. А документът е сертификат ЕЕС с обем 63 страници, което затруднява постването му във форум.
Вярата няма място в бизнеса. Аз също не вярвам на интернет комуникация. Проверяваме всичко на място, във фабриката на производителя, както и във фирмените регистри в Китай.
October 8, 2013 at 4:46 pm #20647martin@ecars.bgKeymaster[quote=”eleonorarizova” post=457]Точно такава снимка нямам, трябва да поискам. А документът е сертификат ЕЕС с обем 63 страници, което затруднява постването му във форум.
Вярата няма място в бизнеса. Аз също не вярвам на интернет комуникация. Проверяваме всичко на място, във фабриката на производителя, както и във фирмените регистри в Китай.[/quote]
Ако е PDF до 2.5 Mb спокойно може да се качи. Можем да пипнем и лимита малко нагоре, ако се съберат повече мнения в полза на такава промяна принципно :).
October 8, 2013 at 4:52 pm #20656КонстантинMember[quote=”eleonorarizova” post=457]Точно такава снимка нямам, трябва да поискам. А документът е сертификат ЕЕС с обем 63 страници, което затруднява постването му във форум.
Вярата няма място в бизнеса. Аз също не вярвам на интернет комуникация. Проверяваме всичко на място, във фабриката на производителя, както и във фирмените регистри в Китай.[/quote]
Щом имате такава подробна информация сигурно ще пише дали е фултайм
изключва ли се и тн.Аз лично съм истински озадачен за това 4х4 …
Не отписвам възможността да е така, но е много малко вероятно
Първо е доста скъпа конструкция, второ от гл. точка на консумация е доста
нерентабилно да правиш електромобил 4х4 по всички параграфи – пробег, ускорение, макс скорост … всичко …Докато не видя не вярвам :whistle:
October 8, 2013 at 7:44 pm #20672Стефан НиколовMember[quote=”eleonorarizova” post=455]На въпроса на Стефан – да, джипът е 4х4. :)[/quote]
Ха, това е вече интересно! Екстра, ако е така, рязко ще се повиши интереса към машината… Чакаме подробности, успех!
October 10, 2013 at 1:16 pm #20681КонстантинMemberаз докато чакам инфо за 4х4 ситемата 😆
вижте кво намерих
ако някой го вълнува допълнително темата може да ползва и ключова дума LUIS 4U :whistle:
за съжаление не успяха да направят нищо смислено, но си бяха интресни. незнам дали още продават.October 10, 2013 at 1:22 pm #20691martin@ecars.bgKeymasterЕгати стисните – освен киловати/коне никво друго инфо не са дали 😆
October 13, 2013 at 11:44 pm #20708Plamen GerchevMemberДокумента е 1/ЕДНА/ страница за разрешителното за ЕС – виждал съм поне 30-на такива, 20 от тях фалшиви при проверка.
Фирмата която е посочен по снимките е поредния търговец на коли…
Производителите в Китай с разрешително са само 3 – на единия колата е супер грозна, но тя първа взе разрешително за ЕС.
Занимавам с доста отдавна с това и съм се нагледал на мошенници от Китай – даже бях там и се опитваха да ме убеждават че завод за профили е завод за коли…
Познавам тази джипка, наистина я прави завод в Китай, познавам и менажера им за ЕС и още чакат разрешителното от Италия – вече имат офис там техен. Покупката на ел.кола от Китай не е като да си купуваш ГСМ през алиекспреса или друг сайт.
Да не забравяме че от 01.01.2014 има задължителен шум за ел.колите в ЕС а никои от китайците не го предлага 🙂
За мене масовата ел.кола ще стане реалност когато батериите/литиеви/ станат под 3000 долара за 15 кВ, сега са 8-10000.
Аз водя преговори 3 години с испанци за една хубава кола – http://www.topspeed.com/cars/car-news/izaro-motors-gt-e-ar95214.html но тяхната идея да увеличат капитала с акции им натресе само неприятности – купиха ги англичани, после американци, после испанци…. а времето тече. Иначе колата е хубава, даже има няколко мераклии за нея.
Примери за внесени ел.коли от Китай в БГ има поне дузина – стоят по митниците, уж имали документи за ЕС…
Трите разрешителни които важат и съм виждал са от 3 държави от западна Европа – с два от тях в МВР ми отказаха.October 14, 2013 at 10:03 am #20717КонстантинMemberНе ми се вярва да е толкова сложно :whistle:
Виж какво казват хората как става – отиваш до Китай и почваш да внасяш електро 4х4 джипове 😆 😆 😆October 14, 2013 at 1:42 pm #20726eleonorarizovaMemberplamengerchev, първоначалната оферта, която дадох ли коментираш, или втората?
Защото за първата оферта съм съгласна – и ние установихме, че фирмата има проблеми. За втората обаче нещата стоят по друг начин.
А сертификат ЕЕС от една страница не съм виждала – този, с който ние разполагаме е 63 страници, както казах.Иронията на k.i. ми е непонятна…Никак не е лесно да се внася от Китай. Като се почне от проверка на фирмата – съществува ли, обявена ли е в несъстоятелност, реален ли е адресът и, има ли производство и т.н., сключване на договор, проверка на стоката преди натоварване- какво са произвели, с нужното качество ли е, превозване, митнически процедури и прочие и прочие.
В този форум направих оферта – никой не е длъжен да я приема! Пожелавам здраве и успехи на всички ви.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.