- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
May 9, 2013 at 5:23 pm #19648martin@ecars.bgKeymaster
Е, тази на Фулчарджър ясно, ама идеята е пред офиса, където си паркираш – а с едно соларно навесче ще стане муцка отсекъде :woohoo:
За разправията ще се оправим – вече имаме опит със станцията дето партнерите от А1 я изградиха пред Интер Експо (първата снимка отдолу), та остава само финансирането 😉
Я как хубаво седят тия чудесии :woohoo:
May 9, 2013 at 5:40 pm #19659КонстантинMemberмуцка не ами направо ще е приказка :woohoo:
точно една такава като тази на А1 пред експо центъра си представям …
May 9, 2013 at 6:02 pm #19678martin@ecars.bgKeymasterМоже дори да е по-олекотена, че да пасне на местенцето като бебешко дупенце на памперсче 😆
May 9, 2013 at 6:23 pm #19682КонстантинMemberИзмислихме го, сега остава само некой да кихне парата 😆
May 10, 2013 at 9:00 pm #19692Plamen PetrovMember[quote=”k.i.” post=357]Измислихме го, сега остава само некой да кихне парата :lol:[/quote]
хайде, хайде не се стеснявайте – кихайте така че и до Варна да стигне 😛
July 8, 2013 at 5:44 pm #19907КонстантинMember1/2 година по-късно …
2000+ километра
58 лв за ЧЕЗ
около 10-тина срещи с КАТ (заради задния номер или по-скоро липсата на такъв)
и сигурно стотици опулени физиономиитвърдо 3лв/100 р-д
ремонти и проблеми:
– 1 шарнир
– 1 блокиращ спирачен апарат (още не е сигурно, че е решен проблема – явно са куцо измислени)
– 1 хлабава връзка на един контактор и следващия го бушон (отстранено с бързото и любезно съдействие на cityel)За сега (да чукам на дърво) нямам причина да се оплаквам. Доволен съм! Върши ми перфектна работа колето.
– пробега ми е напълно достатъчен (поне на мен), а с дозареждане и правилно планиране могат да се минат доста км в града
– батерията за сега се държи добре, докога ще видимКато недостатъци мога да изтъкна:
– липсата на мощност особенно при изкачване. булевард + изкачване са лоша комбинация. не че не става но скороста е по-ниска от тази на трафика.
– не добра маневреност. явно хода на рейката е къс
– при по-сериозни дъждове минаването през голяма локва може да доведе до някаккъв проблем. имах 2 такива случая. не спира, но се движи с 25 км/ч
– отоплението като цяло е слабичко, ама зимата ще му мислимJuly 8, 2013 at 5:55 pm #19917martin@ecars.bgKeymasterНякоя и друга прясна задна снимчица да ви се намира така между другото 😆 😉
July 8, 2013 at 5:58 pm #19923КонстантинMember😆
има кво да се снима ама съм много мързелив :blush:
заспа просто … утре обещавам да кача …July 10, 2013 at 12:24 pm #19944КонстантинMemberКАТ като не дават достатъчно номера има и добри хора дето дават …
още не съм се сблъсквал с органите да видя дали ги кефи така :cheer:
July 10, 2013 at 12:28 pm #19953martin@ecars.bgKeymasterEeeeee :woohoo: :woohoo: :woohoo: мед, мед – шукария
July 10, 2013 at 12:33 pm #19965КонстантинMember[quote=”mumojem” post=382]Eeeeee :woohoo: :woohoo: :woohoo: мед, мед – шукария[/quote]
мда и аз съм много доволен как стана … все едно си е от там 🙂July 11, 2013 at 12:30 am #19972cityelMemberМного е добре! Тази колица на смимките излиза много готина – фотогенична е!
🙂
Проблема с локвите вече го разбрах как се получава.
🙂January 6, 2014 at 12:03 pm #21860КонстантинMember2013 рИвю
4047 км изминати със 112лв ток
при температури под нулата пробегът си пада доста
ако се ползва т.нар. отопление :whistle: пада драстично
все пак отрицателните температури не са никакъв проблемспирачките зимата не правят проблеми, като се стопли ще трябва да има намеси там …
прекъсването от локви не се е появявало след намесата на cityelJanuary 7, 2014 at 10:58 am #21898martin@ecars.bgKeymasterЪъъ, 2.8 кинта на 100 км нещо ми се чини, че се получава тука :whistle:
Глезотийка 😆January 7, 2014 at 11:44 am #21923КонстантинMemberмда
не, че е най-важното, но икономическия смисъл не е за подценяване
важното, е че върши идеална работа за градски автомобил
още много малко му трябва за да е перфектен, но за сега толкова :cheer:
и едно и3 не бих отказал за да съм верен на марката ама нещо едни 35евра не ми достигат 😆 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.