- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
February 18, 2014 at 1:10 pm #23307КонстантинMember
[quote=”cityel” post=728]…[/quote]
Яката работа! Трупай опит и мен да ме зарадваш по-натам с един ъпгрейд B)[quote=”petko_voyvoda” post=732]Снощи профуча тихичко край мен, докато си чаках на светофара на Черковна и Мадрид. Ама оглеждайте се начи за по едно “Здрасти”, и приусите още не сме чак толкова много, хаха :)[/quote]
Еми сори, че съм те пропуснал 😳
Явно съм бил концентриран да не опуща я светофар я нещо …February 18, 2014 at 1:14 pm #23311martin@ecars.bgKeymasterОоо да, ще му се израдвам и аз на оранжевия ‘ксам да вземе малко литий :whistle:
February 18, 2014 at 1:29 pm #23330КонстантинMember[quote=”mumojem” post=735]Ооо да, ще му се израдвам и аз на оранжевия ‘ксам да вземе малко литий :whistle:[/quote]
Ще вземе къде ще ходи 😆
нека да му взема аз здравето на оловото първо, и ще го направиме …
с лития си е блага работа отсекъде – хем повече мощ, хем на студ по-добре, хем е 1/3 от теглото спрямо оловотоживот и здраве, и пара да има такъв е плана …
April 2, 2014 at 11:57 pm #26500Илиян ЗвездоброевMemberЕто и аз се повозих на вересия на Aixam 😀
Като за първо качване на електромобил, няма как да не съм впечатлен.
Изпълнението на автомобила е изключително семло, като същевременно си има
всички необходими неща за ежедневно каране из града. Много ми харесва да
не слушам шума от двигател, гърне и прочие димящи неща.
Поведението на колата е леко различно при подаване на газ/ток и спирачка,
в сравнение със стандартната кола, според мен някак си по-леко се случват
нещата. Чувството е леко като в блъскаща се количка в лунапарка 😀 Май освен на такава
не бях се качвал на друго електро нещо освен тролей и трамвай.
Както и k.i. каза окачването е такова, че не вози особено меко, но пък
мисля, че е достатъчно яко. С нетърпение чакам да видим какъв ще е ефекта от евентуален
upgrade с Li-IOn батерии, но като се има предвид цената – тея пари са си доста каране на бензин.
(Дето има един лаф “Какво усещаш когато дъвчеш новата дъвка 5″……..”че за тея пари може да
дъвчеш луканка”). Въпреки това аз лично бих си сменил батериите при възможност, пък то в един
момент щеш не щеш, старите си заминават. Но и от тях може да се изкара някой лев от олово
на вторични.
Беше леко изненадващо, че е от пластмаса, до последно си мислех,
че каросерията е от метал 🙂 Интересно возило – определено!Специални благодарности на k.i. и дано не съм му досадил с 1001 въпроса 🙂 Да си го кара още дълго дълго със здраве и безаварийно.
April 3, 2014 at 10:23 am #26519КонстантинMemberНе си досадил грам …
Радвам се, че ти е било интересно 🙂September 24, 2014 at 12:27 pm #31023КонстантинMemberДобра среща 😀
December 22, 2014 at 11:44 am #32030КонстантинMemberМалко полезно, поне според мен, инфо относно казуса ГТП и L7e … щото и това се оказа казус естествено :cheer:
L7e се минава на преглед само на места с лиценз за тази категория.
Повечето пунктове за ГТП имат лиценз за леки автомобили само,
тези с лиценз за мотори не вършат работа също – пробвах 😆Свърших работа тук: http://gtp-sofia.com/
Доколкото разбрах това е единственото място с лиценз за L7e в София :S смятайте пак колко сме зле :unsure:
Тук там си позволяват да минат L7e като L3e, но според мен риска е ненужен …
При едно ПТП, недай боже, застрахователите първото, което гледат е преглед и се съмнявам да пропуснат подобен факт.Е това е – след 2г. пак 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.