Прясно регистриран и щастливо използван – Aixam Mega City

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 165 total)
  • Author
    Posts
  • #33434

    Благодаря за пожеланията!

    1. На око в момента са заети около 2/3 … от единия “куфар” под седалките. При успешно разпределение и подходящо финансиране 😆 и 200км пробег са съвсем възможни според мен. едит Друго възможно решение е монтирането на един генератор под шофьорското Д и ще се получи неочаквано добра комбинация – хибрид с регистрация на електрмобил ако се сещаш за кво иде реч B)
    2. Всяка клетка е 100АН 3.2V, мотора и системата е на 48V. Ето инфо за самите клетки – http://evparts.alle.bg/акумулатори/calb-lifepo4-battery/
    3. 12 бр.12V 76Ah AGM акумулатори.
    4. За пробега непосредствено преди смяната ще кажа – нищожен 🙂 поради възрастта на оловото. Като нова по каталог – http://www.emission-zero.de/megacity.php
    Оловото на студено беше много зле (едва ли някой ще се изненада), просто независимо от разните показания за батерия изведнъж кляка и му пада напрежението …

    По-натам ще споделя как се държат литиевите клетки като натрупам малко км …
    Но на първо четене разликата е огромна и разликата в цената ако се сменят олвоните акумулатори е крайно неоправдана …

    #33435

    Благодаря за пожеланията!

    1. На око в момента са заети около 2/3 … от единия “куфар” под седалките. При успешно разпределение и подходящо финансиране 😆 и 200км пробег са съвсем възможни според мен. едит Друго възможно решение е монтирането на един генератор под шофьорското Д и ще се получи неочаквано добра комбинация – хибрид с регистрация на електрмобил ако се сещаш за кво иде реч B)
    2. Всяка клетка е 100АН 3.2V, мотора и системата е на 48V. Ето инфо за самите клетки – http://evparts.alle.bg/акумулатори/calb-lifepo4-battery/
    3. 12 бр.12V 76Ah AGM акумулатори.
    4. За пробега непосредствено преди смяната ще кажа – нищожен 🙂 поради възрастта на оловото. Като нова по каталог – http://www.emission-zero.de/megacity.php
    Оловото на студено беше много зле (едва ли някой ще се изненада), просто независимо от разните показания за батерия изведнъж кляка и му пада напрежението …

    По-натам ще споделя как се държат литиевите клетки като натрупам малко км …
    Но на първо четене разликата е огромна и разликата в цената ако се сменят олвоните акумулатори е крайно неоправдана …

    #33448

    Благодаря за пожеланията!

    1. На око в момента са заети около 2/3 … от единия “куфар” под седалките. При успешно разпределение и подходящо финансиране 😆 и 200км пробег са съвсем възможни според мен. едит Друго възможно решение е монтирането на един генератор под шофьорското Д и ще се получи неочаквано добра комбинация – хибрид с регистрация на електрмобил ако се сещаш за кво иде реч B)
    2. Всяка клетка е 100АН 3.2V, мотора и системата е на 48V. Ето инфо за самите клетки – http://evparts.alle.bg/акумулатори/calb-lifepo4-battery/
    3. 12 бр.12V 76Ah AGM акумулатори.
    4. За пробега непосредствено преди смяната ще кажа – нищожен 🙂 поради възрастта на оловото. Като нова по каталог – http://www.emission-zero.de/megacity.php
    Оловото на студено беше много зле (едва ли някой ще се изненада), просто независимо от разните показания за батерия изведнъж кляка и му пада напрежението …

    По-натам ще споделя как се държат литиевите клетки като натрупам малко км …
    Но на първо четене разликата е огромна и разликата в цената ако се сменят олвоните акумулатори е крайно неоправдана …

    #33473

    8163804T.jpg

    #33478

    8163804T.jpg

    #33482

    8163804T.jpg

    #33480

    Екстра :woohoo:
    Още толкова под другата седалка и ще можеш да стигнеш ехееее :whistle:
    Голямо БРАВО на cityel и на теб!

    #33484

    Екстра :woohoo:
    Още толкова под другата седалка и ще можеш да стигнеш ехееее :whistle:
    Голямо БРАВО на cityel и на теб!

    #33488

    Екстра :woohoo:
    Още толкова под другата седалка и ще можеш да стигнеш ехееее :whistle:
    Голямо БРАВО на cityel и на теб!

    #33486

    k.i., честито за новите придобивки и от мен :side: Един бърз въпрос след снимката – батериите всъщност ПОД седалката ли са в момента? Защото така като гледам, чак ми стана чудно как седалката минава отгоре. И още една питанка – оловните също ли бяха там?

    #33492

    k.i., честито за новите придобивки и от мен :side: Един бърз въпрос след снимката – батериите всъщност ПОД седалката ли са в момента? Защото така като гледам, чак ми стана чудно как седалката минава отгоре. И още една питанка – оловните също ли бяха там?

    #33497

    k.i., честито за новите придобивки и от мен :side: Един бърз въпрос след снимката – батериите всъщност ПОД седалката ли са в момента? Защото така като гледам, чак ми стана чудно как седалката минава отгоре. И още една питанка – оловните също ли бяха там?

    #33500

    Да и Да 🙂

    На мястото на оловните са поставени и са под седалките.
    Позицията на седене е сравнително висока има място достатъчно.
    Бяха по 6бр автоакумулатори на практика под всяка седалка. Сигурно добиваш представа, че си е обем това …
    Сега лития заема около 2/3 от едното подседалищно 😆 пространство.

    Имай предвид, че отзад място за крака няма … освен за тези на сина ми 😆
    Возил съм и възрастни отзад, но позата е някак ембрионална :cheer:

    #33502

    Да и Да 🙂

    На мястото на оловните са поставени и са под седалките.
    Позицията на седене е сравнително висока има място достатъчно.
    Бяха по 6бр автоакумулатори на практика под всяка седалка. Сигурно добиваш представа, че си е обем това …
    Сега лития заема около 2/3 от едното подседалищно 😆 пространство.

    Имай предвид, че отзад място за крака няма … освен за тези на сина ми 😆
    Возил съм и възрастни отзад, но позата е някак ембрионална :cheer:

    #33511

    Да и Да 🙂

    На мястото на оловните са поставени и са под седалките.
    Позицията на седене е сравнително висока има място достатъчно.
    Бяха по 6бр автоакумулатори на практика под всяка седалка. Сигурно добиваш представа, че си е обем това …
    Сега лития заема около 2/3 от едното подседалищно 😆 пространство.

    Имай предвид, че отзад място за крака няма … освен за тези на сина ми 😆
    Возил съм и възрастни отзад, но позата е някак ембрионална :cheer:

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 165 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.