- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
June 8, 2015 at 5:57 pm #33434КонстантинMember
Благодаря за пожеланията!
1. На око в момента са заети около 2/3 … от единия “куфар” под седалките. При успешно разпределение и подходящо финансиране 😆 и 200км пробег са съвсем възможни според мен. едит Друго възможно решение е монтирането на един генератор под шофьорското Д и ще се получи неочаквано добра комбинация – хибрид с регистрация на електрмобил ако се сещаш за кво иде реч B)
2. Всяка клетка е 100АН 3.2V, мотора и системата е на 48V. Ето инфо за самите клетки – http://evparts.alle.bg/акумулатори/calb-lifepo4-battery/
3. 12 бр.12V 76Ah AGM акумулатори.
4. За пробега непосредствено преди смяната ще кажа – нищожен 🙂 поради възрастта на оловото. Като нова по каталог – http://www.emission-zero.de/megacity.php
Оловото на студено беше много зле (едва ли някой ще се изненада), просто независимо от разните показания за батерия изведнъж кляка и му пада напрежението …По-натам ще споделя как се държат литиевите клетки като натрупам малко км …
Но на първо четене разликата е огромна и разликата в цената ако се сменят олвоните акумулатори е крайно неоправдана …June 8, 2015 at 5:57 pm #33435КонстантинMemberБлагодаря за пожеланията!
1. На око в момента са заети около 2/3 … от единия “куфар” под седалките. При успешно разпределение и подходящо финансиране 😆 и 200км пробег са съвсем възможни според мен. едит Друго възможно решение е монтирането на един генератор под шофьорското Д и ще се получи неочаквано добра комбинация – хибрид с регистрация на електрмобил ако се сещаш за кво иде реч B)
2. Всяка клетка е 100АН 3.2V, мотора и системата е на 48V. Ето инфо за самите клетки – http://evparts.alle.bg/акумулатори/calb-lifepo4-battery/
3. 12 бр.12V 76Ah AGM акумулатори.
4. За пробега непосредствено преди смяната ще кажа – нищожен 🙂 поради възрастта на оловото. Като нова по каталог – http://www.emission-zero.de/megacity.php
Оловото на студено беше много зле (едва ли някой ще се изненада), просто независимо от разните показания за батерия изведнъж кляка и му пада напрежението …По-натам ще споделя как се държат литиевите клетки като натрупам малко км …
Но на първо четене разликата е огромна и разликата в цената ако се сменят олвоните акумулатори е крайно неоправдана …June 8, 2015 at 5:57 pm #33448КонстантинMemberБлагодаря за пожеланията!
1. На око в момента са заети около 2/3 … от единия “куфар” под седалките. При успешно разпределение и подходящо финансиране 😆 и 200км пробег са съвсем възможни според мен. едит Друго възможно решение е монтирането на един генератор под шофьорското Д и ще се получи неочаквано добра комбинация – хибрид с регистрация на електрмобил ако се сещаш за кво иде реч B)
2. Всяка клетка е 100АН 3.2V, мотора и системата е на 48V. Ето инфо за самите клетки – http://evparts.alle.bg/акумулатори/calb-lifepo4-battery/
3. 12 бр.12V 76Ah AGM акумулатори.
4. За пробега непосредствено преди смяната ще кажа – нищожен 🙂 поради възрастта на оловото. Като нова по каталог – http://www.emission-zero.de/megacity.php
Оловото на студено беше много зле (едва ли някой ще се изненада), просто независимо от разните показания за батерия изведнъж кляка и му пада напрежението …По-натам ще споделя как се държат литиевите клетки като натрупам малко км …
Но на първо четене разликата е огромна и разликата в цената ако се сменят олвоните акумулатори е крайно неоправдана …June 12, 2015 at 12:16 am #33473КонстантинMemberJune 12, 2015 at 12:16 am #33478КонстантинMemberJune 12, 2015 at 12:16 am #33482КонстантинMemberJune 12, 2015 at 9:44 am #33480Илиян ЗвездоброевMemberЕкстра :woohoo:
Още толкова под другата седалка и ще можеш да стигнеш ехееее :whistle:
Голямо БРАВО на cityel и на теб!June 12, 2015 at 9:44 am #33484Илиян ЗвездоброевMemberЕкстра :woohoo:
Още толкова под другата седалка и ще можеш да стигнеш ехееее :whistle:
Голямо БРАВО на cityel и на теб!June 12, 2015 at 9:44 am #33488Илиян ЗвездоброевMemberЕкстра :woohoo:
Още толкова под другата седалка и ще можеш да стигнеш ехееее :whistle:
Голямо БРАВО на cityel и на теб!June 12, 2015 at 11:23 am #33486k.i., честито за новите придобивки и от мен :side: Един бърз въпрос след снимката – батериите всъщност ПОД седалката ли са в момента? Защото така като гледам, чак ми стана чудно как седалката минава отгоре. И още една питанка – оловните също ли бяха там?
June 12, 2015 at 11:23 am #33492k.i., честито за новите придобивки и от мен :side: Един бърз въпрос след снимката – батериите всъщност ПОД седалката ли са в момента? Защото така като гледам, чак ми стана чудно как седалката минава отгоре. И още една питанка – оловните също ли бяха там?
June 12, 2015 at 11:23 am #33497k.i., честито за новите придобивки и от мен :side: Един бърз въпрос след снимката – батериите всъщност ПОД седалката ли са в момента? Защото така като гледам, чак ми стана чудно как седалката минава отгоре. И още една питанка – оловните също ли бяха там?
June 12, 2015 at 6:17 pm #33500КонстантинMemberДа и Да 🙂
На мястото на оловните са поставени и са под седалките.
Позицията на седене е сравнително висока има място достатъчно.
Бяха по 6бр автоакумулатори на практика под всяка седалка. Сигурно добиваш представа, че си е обем това …
Сега лития заема около 2/3 от едното подседалищно 😆 пространство.Имай предвид, че отзад място за крака няма … освен за тези на сина ми 😆
Возил съм и възрастни отзад, но позата е някак ембрионална :cheer:June 12, 2015 at 6:17 pm #33502КонстантинMemberДа и Да 🙂
На мястото на оловните са поставени и са под седалките.
Позицията на седене е сравнително висока има място достатъчно.
Бяха по 6бр автоакумулатори на практика под всяка седалка. Сигурно добиваш представа, че си е обем това …
Сега лития заема около 2/3 от едното подседалищно 😆 пространство.Имай предвид, че отзад място за крака няма … освен за тези на сина ми 😆
Возил съм и възрастни отзад, но позата е някак ембрионална :cheer:June 12, 2015 at 6:17 pm #33511КонстантинMemberДа и Да 🙂
На мястото на оловните са поставени и са под седалките.
Позицията на седене е сравнително висока има място достатъчно.
Бяха по 6бр автоакумулатори на практика под всяка седалка. Сигурно добиваш представа, че си е обем това …
Сега лития заема около 2/3 от едното подседалищно 😆 пространство.Имай предвид, че отзад място за крака няма … освен за тези на сина ми 😆
Возил съм и възрастни отзад, но позата е някак ембрионална :cheer: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.