- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
November 19, 2013 at 9:21 am #21457Николай ИвановMember
Пускам нова тема за Рено Канго ZE, ако има друга такава моля администраторите да я преместят.
На 15.11.2013 взех за тест Рено Канго ZE за тест, като маршрута беше малко по-особен. Исках да проверя реалните възможности на автомобила, но от първа ръка, защото подготвям покупка на такъв за бизнеса ми и трябва да се убедя лично в пригодността му за ежедневна експлоатация. Теста беше от София- Младост, по околовръстното Южна дъга, до Своге и обратно, като връщането беше през центъра. Теста беше проведен с малко натоварване на автомобила – шофьор, спътник/съпругата ми/ и 10 кг. багаж.
Не съм карал подчертано икономично, поддържах скоростта на останалите участници в движението през целия маршрут, но не съм вдигал и повече от 80 км/ч. Завоите до Своге преодоляхме с около 50-60 км, по околовръстното с 80 км/ч. В града максимум 60 км/ч. Половината от маршрута беше изминат в режим Еко. Равносметката е 110 км пробег с напълно заредената батерия. Да се отчете, че около половината път е изкачване в Искърското дефиле. Различно е от спускането от София към Пловдив. На прибиране заредихме в сервиза на Рено на бул. Христо Ботев и бул. Сливница на обикновена зарядна станция за около 20 минути. За толкова време добавихме още 14 км пробег и се прибрахме до Младост без проблем, макар и със закъснение от първоначално предвиденото време. Това със зареждането е важно, защото във всеки сервиз на Рено има инсталирани зарядни станции, което означава че на практика може да разчитате на аварийно зареждане за няколко километра на поне още 3-4 места в София. И засега безплатно! 😉 Общият изминат пробег с дозареждането беше 124 км, последните 14 от които изминати за около час в задръствания.Прилагам и малко снимки от теста. Ако имате въпроси – насреща съм! B)
Снимките от инструменталното табло са от Своге.
November 19, 2013 at 9:24 am #21465Николай ИвановMemberNovember 19, 2013 at 9:29 am #21470Николай ИвановMemberЕто и снимките, макар от втори опит!
Attachments:November 19, 2013 at 10:01 am #21474martin@ecars.bgKeymasterПривет, идеално, остава да споделиш при тази производителност дали те устройва за бизнеса ти :).
Да, направо я преместих в категорията на модела темата, а ако нещо имаш затруднения със снимките или каквото и да е във форума свиркай, насреща сме да помагаме.
И айде скоро с електромобил B)
November 20, 2013 at 11:25 am #21543Николай ИвановMemberНе особено. Очаквах пробег около 120-130 км в реалността. Поне за мен това ми е нужно, за да ми върши работа. Искам го за извънградско каране по маршрути и единия е малко над 120 км. Засега покупката е под въпрос. Ако успея да си уредя втори тест по реален мой маршрут може би ще ми се изясни картинката. Споделете и вие от форума впечатления от пробега. Не гоним максимум с някакво икономично влачене, трябва ми пробег с нормално, реално шофиране по равнинен терен.
November 20, 2013 at 11:59 am #21551martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=554]Не особено. Очаквах пробег около 120-130 км в реалността. Поне за мен това ми е нужно, за да ми върши работа. Искам го за извънградско каране по маршрути и единия е малко над 120 км. Засега покупката е под въпрос. Ако успея да си уредя втори тест по реален мой маршрут може би ще ми се изясни картинката. Споделете и вие от форума впечатления от пробега. Не гоним максимум с някакво икономично влачене, трябва ми пробег с нормално, реално шофиране по равнинен терен.[/quote]
За сегашните възможности на този модел е много важно да е равен терена. Може да не се влачиш, но си трябва напасване в шофирането. 120-130 км по равен терен с до 80 км/ч смятам, че са постижими, но трябва да се кара с минимална консумация – стрелката на економайзера да сочи право нагоре или съвсем леко вдясно.
С динамично шофиране е по-малко вероятно да се получава, а поне за мен самото шофиране не е толкова притеснително и пробега съответно, колкото това, че изцяло изтощена батерията се нуждае от 9-10 ч. за зареждане в крайната точка по маршрута ти. Може да пада до 5-6 часа с Тип 3 кабела със седемте пина (Менекес конектор) и стенно зарядно. С други думи през деня да обикаляш и да изхабиш цялата батерия след което нощес да я заредиш е ОК, но да идеш на 130 км (както ние до Пловдив), след това няма как да се върнеш веднага, заради часовете зареждане.
December 8, 2013 at 10:28 am #21666Николай ИвановMemberИмаме сделка и за Канго. Засега само едно,пък ще видим. За съжаление все още не може да оформим документи и да си го вземем. Има неясноти относно наема на батерията и Рено реално не може да ти продаде Канго ZE дори и да искаш. Даже и в брой да искаш да го платиш пак не става.
December 8, 2013 at 10:31 am #21675Николай ИвановMemberВ момента съм в Германия и утре планирам да отида до Франкфурт да се разгледам в Tesla store. Може и един тест да направя ако са съгласни. 😉
Кога ли и в БГ гледка като тази долу ще стане обичайна!?!
December 8, 2013 at 12:37 pm #21691martin@ecars.bgKeymasterМа как няма да се съгласят бре 😆 Налазвай ги и се мятай в еската, ама после гледай да не караш след това друг електромобил, че ние направихме тази “грешка” в Мюнхен 😆
December 10, 2013 at 12:10 pm #21718Николай ИвановMemberОще няколко снимки, илюстриращи колко напред е Германия по отношение на електромобилите.
December 10, 2013 at 12:23 pm #21725martin@ecars.bgKeymasterАнтъй, браво на тях и благодарско за снимките – знаем, че и у нас много хора го искат и трябва да се надъхваме от такива примери, че да си осигурим и на нас такова развитие!
March 23, 2014 at 11:07 pm #25653Николай ИвановMemberДоговорихме се с Омникар да предоставят Канго ZE отново за тест, в реален за нашата работа маршрут. Много са отзивчиви, ще ми го дадат за няколко дни. Сега след като няколко месеца карат Туизи се надявам да получа по-висок пробег с едно зареждане. И ако това стане ще имаме основание за покупка.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.