- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
December 18, 2013 at 11:04 am #21849Николай ИвановMember
Нова информация – гуми с размер 135/80 13 стават без проблеми отпред.
Скоро ще има още допълнителна информация относно експлоатацията на Туизи. За момента съм изминал само около 600 км с него и не мога още да конкретизирам всичко. Относно експлоатацията при ниски температури – аеродинамиката му е така изчислена, че на водача не духа дори и ако е без странични стъкла. С подходящо облекло го карам и при минус 5 градуса без проблеми. Но има завихряния в областта на коленете и глезените, което ме накара да обувам по-дебели чорапи и да ползвам покривало за краката. Даже сега си поръчах едно такова с подгряване от собствена батерия.
Пробег при температури около нулата – минимум 60 км при най-неикономично каране.December 18, 2013 at 11:11 am #21853martin@ecars.bgKeymasterИдеално, значи 135 отпред проверено стават.
За завихрянето си прав и точно се оглеждах вчера в едни чорапи от не знам каква си вълна в Sportdepot, а тези пластики около огледалата наистина пазят в движение. Мисля си за гумено уплътнение по целия долен ръб на вратата аз – надявам се с такова да се ограничи притока на въздуха, който предизвиква завихрянето. То е приятно през лятото, но не и сега.
За пробега – доста добре е на ръчка да се изкарват 60км зимата. Дано скоро да мога да пробвам :).
Свиркай за нови неща като има.
January 7, 2014 at 2:36 am #21892Николай ИвановMemberОт миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.January 7, 2014 at 10:55 am #21901martin@ecars.bgKeymasterЛеле, трепач 😆
Дори още не съм мислил по въпроса колко и какво може да събере. През лятото ходех на пазар до Била и две големи торби отстрани до седалката с човек отзад си беше абсолютно ОК. Ами ти утепваш рибата направо. Имам да догонвам 😆
January 7, 2014 at 11:36 am #21919КонстантинMember[quote=”nio” post=584]… събра без проблем …[/quote]
интересна трактовка на “без проблем” :cheer:
мен ако ме питаш тези методи на товарене, не са много удачни …
ама дет се вика всеки си знае как да си бие жената 😛иначе евала за ентусиазма, гледам и добре си го покарал щом си му врътнал 1000км
имаш ли винилови прозорци и изобщо как е положението в студено време?
някакви други впечатления от пробег батерия и тн.?January 19, 2014 at 9:27 pm #22104Николай ИвановMemberДа споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
Естествено вече открих и някои недостатъци:
1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.January 22, 2014 at 7:18 pm #22142martin@ecars.bgKeymasterЕхее 190 км за 1 ден си е супер – еваларка :woohoo: . Аз тия дни очаквам да си взема Туизито, но принципно планирам да го карам в диапазона 30-80% (ще видим дали ще се получи).
Когато го тествах преди няколко дена не съм карал повече от 15 км, та не се е стигало дотам електромоторът да започне да ме тормози – ще видим на по-дълго как ще е, че смятам да ходя до вилата – към 50 км от вкъщи.
Спирачките са келави, това е факт. Разбрах го още на първия тест, но аз така или иначе карам с един педал и регенерирам, та минимално ги използвам. При по-висока скорост обаче ако ти трябва рязко спиране е тегаво положението.
Окачването е супер твърдо и поне на мен много ми допада точно защото прави супер стабилна колата – на тест драйва малко попрекалих със скоростта в един завой и не можах да повярвам как това чудо влезе като ваденка – няма поднасяне, нищо.
Прозорците – така е с “придатъците” 😆 – концепцията нали не му е да има такива въобще.
February 1, 2014 at 11:05 am #22271Николай ИвановMemberЗдравейте!
Падна сняг и дойде време да изпробвам Туизи-то при тези условия. Първо за пробега – при – 8 градуса с едно зареждане издържа 50 км. при сериозно каране – 80-85 км/ч извънградско и с двама души на борда. При градско пробега е над 60 км при такава температура.
За сцеплението и управлението. Със зимните гуми Барум се държи отлично дори на заледен асфалт. Спирането също е безпроблемно. Все пак е важно да отбележа, че управлението му при зимни условия изисква опитен водач, все пак автомобила е без ABS и ESP и разпределител на спирачното усилие. В критична ситуация неопитен водач ще има сериозни проблеми, защото неправилното натискане на спирачката води до блокиране на колелата и едновременно с това силно занасяне.
По отношение на сцеплението няма проблеми – заради големия въртящ момент при почти нулеви обороти с бавна скорост се изкачва по заледени улици, където всички други автомобили не 4х4 не могат. Това е пробвано, жалко че нямам снимки. Още по интересно е, че автомобила е годен дори за лек офроуд в зимни условия. Без проблем катери сериозни възвишения, като заради късо междуосие и малка ширина е доста проходимо. Клиренсът е недостатъчен, но с повече опит и добър подход това също не е проблем. Нямам снимки, но скоро ще направя, даже и видео и ще ви покажа колко учудващо добро е офроуд.
Имаме и Инфинити FX с което сме ходили на доста места извън пътищата и при зимни условия и често казано бях изненадан от способностите на Туизи-то.February 1, 2014 at 11:11 am #22280Николай ИвановMemberИ още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.February 1, 2014 at 12:20 pm #22290martin@ecars.bgKeymasterВзех и нашето, но седи в гаража, не съм слагал зимни гуми още, че работя по новия сайт за обявите и гълта времето :lol:.
Няма и винилови прозорци, още не са пристигнали.
Това с офроуд и катереното е супер. Още не съм го пробвал, но ми направи силно впечатление в подземния паркинг на мола в квартала, който е на 3-4 нива надолу и изкачванията между тях са доста стъмни – взима ги с минимално натискане на педала, само една чертичка за разход на енергия и просто пъпли без никакви усилия сякаш нагоре :).
Ще почна да споделям скоро и редовно 😉
February 1, 2014 at 12:33 pm #22299martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=627]И още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.[/quote]Мъненкото моторче ли имаш предвид? Да не се е претоварило, ако ти е била замръзнала чистачката, че е слабинко и може да му се случи пръц като нищо.
February 1, 2014 at 12:44 pm #22308martin@ecars.bgKeymasterТука май те биха с товаренето 😆 😆
February 1, 2014 at 12:46 pm #22314martin@ecars.bgKeymasterЗа калъф, не че не може да ти изработят у нас, ма ето какво намерих:
https://www.facebook.com/TwizyParts
http://www.ebay.de/usr/ministromer
Мисля да си взимам дисплейчето (Ministromer) от тези пичове и чип за 10 км/ч 13 Нм повече, но като му дойде времето.
February 11, 2014 at 4:06 pm #22486Ivan JordanovMemberГледах ги наживо миналата година и ми се сториха тези возила много симпатични. Но като че ли сигурността при тях е на доста ниско ниво. Вие какво мислите?
February 11, 2014 at 4:06 pm #22495Ivan JordanovMemberГледах ги наживо миналата година и ми се сториха тези возила много симпатични. Но като че ли сигурността при тях е на доста ниско ниво. Вие какво мислите?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.