- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
February 11, 2014 at 4:35 pm #22592КонстантинMember
Гаранция, че в малко курортно градче, ще се чувства по-добре, то и аз съм така … :cheer:
не е като на лек автомобил, но и туизито не е такъв …
За това казах, че е това, което е просто …Кво да не те е страх да не изпаднеш 😆
Не се пада споко 😉February 11, 2014 at 4:44 pm #22627martin@ecars.bgKeymaster[quote=”k.i.” post=652]
пп2. що така тихомълком некой хора се сдобиват с Туизита :whistle: :lol:[/quote]Пуу как ме изпорти 😆 😆 😆 Ще свиркам скоро официално 😉
February 11, 2014 at 4:49 pm #22638КонстантинMemberда бе аз те изпортих 😆
[quote=”mumojem” post=628]Взех и нашето, но седи в гаража, не съм слагал зимни гуми още, че работя по новия сайт за обявите и гълта времето :lol:.Няма и винилови прозорци, още не са пристигнали.
Това с офроуд и катереното е супер. Още не съм го пробвал, но ми направи силно впечатление в подземния паркинг на мола в квартала, който е на 3-4 нива надолу и изкачванията между тях са доста стъмни – взима ги с минимално натискане на педала, само една чертичка за разход на енергия и просто пъпли без никакви усилия сякаш нагоре :).
Ще почна да споделям скоро и редовно ;)[/quote]
ай чИстито, много безаварийни км и електро усмивки 🙂February 11, 2014 at 4:56 pm #22673martin@ecars.bgKeymasterНищо де аз лекинко да пробвам да те наклепем така ако мине 😆
ОК ще му перкам надписите тия дни и ще извъртим некоя историйка, па както се и стопли и се почна употребата и записките почнаха и няма къде да ходя да не давам инфо, че ти ме водиш яко в тая работа.
February 11, 2014 at 4:58 pm #22699Ivan JordanovMember[quote=”k.i.” post=655]
Кво да не те е страх да не изпаднеш 😆
Не се пада споко ;)[/quote]:woohoo:
Хаха, не просто не го виждал като семейна кола, а по-скоро като количка за голф един вид. В големия град трафикът е такъв, че според мен ще се губи удоволствието от управлението на такъв малък електромобил. Но аз нямам Туизи, вие ще кажете. 🙂February 11, 2014 at 5:05 pm #22717КонстантинMemberЕ стига де … семеен автомобил 😆
Туизи и аз нямам … само малко съм карал …
Но моя опит с подобно макар и по-нисок технологично МПС
показва, че в трафика всички сме равни … независимо от размера 🙂[quote=”mumojem” post=664]Нищо де аз лекинко да пробвам да те наклепем така ако мине 😆 .[/quote]
е не минА 😆February 20, 2014 at 1:40 pm #23321Георги РусиновMember[quote=”nio” post=539]Цената на Туизи е 28090 лв. с ДДС с батерията…
…първоначална вноска е 1755 лв, и после 45 месеца по около 585 лв с ДДС, като има и остатъчна стойност 7022 лв. Това обаче е с включени всички застраховки за периода от четири години, както и с обслужването на автомобила за целия период. Реалното оскъпяване е около 11%. за тези четири години.[/quote]Здравейте!
От няколко месеца съм запален по темата Twizi и планирам покупка на такъв електромобил. На този етап, обаче, не мога да получа точна и ясна цена. При запитване през септември миналата година, получих отговор от дилъра 18 600 лева с ДДС за най-скъпата версия с всички екстри (врати, парктроник и т.н.). Останах учуден, че в България липсва условието за лизинговата батерия. На тест-драйв в края на ноември, дилърът съобщи, че се предвижда подобна схема.
В крайна сметка имам следния въпрос:
Каква е цената на Twizi, ако го купувам кеш?Имам въпроси и към цитата на колегата: Цитираната сума от над 28 000 лева крайна ли е? Тя с включени разходи по кредита ли е или не (лихви). Какво означава цитираната остатъчна стойност? Лихвата от 11% сумарна за целия срок на лизинга ли е или е годишна?
Предварително благодаря!
February 20, 2014 at 1:40 pm #23332Георги РусиновMember[quote=”nio” post=539]Цената на Туизи е 28090 лв. с ДДС с батерията…
…първоначална вноска е 1755 лв, и после 45 месеца по около 585 лв с ДДС, като има и остатъчна стойност 7022 лв. Това обаче е с включени всички застраховки за периода от четири години, както и с обслужването на автомобила за целия период. Реалното оскъпяване е около 11%. за тези четири години.[/quote]Здравейте!
От няколко месеца съм запален по темата Twizi и планирам покупка на такъв електромобил. На този етап, обаче, не мога да получа точна и ясна цена. При запитване през септември миналата година, получих отговор от дилъра 18 600 лева с ДДС за най-скъпата версия с всички екстри (врати, парктроник и т.н.). Останах учуден, че в България липсва условието за лизинговата батерия. На тест-драйв в края на ноември, дилърът съобщи, че се предвижда подобна схема.
В крайна сметка имам следния въпрос:
Каква е цената на Twizi, ако го купувам кеш?Имам въпроси и към цитата на колегата: Цитираната сума от над 28 000 лева крайна ли е? Тя с включени разходи по кредита ли е или не (лихви). Какво означава цитираната остатъчна стойност? Лихвата от 11% сумарна за целия срок на лизинга ли е или е годишна?
Предварително благодаря!
February 20, 2014 at 1:56 pm #23325martin@ecars.bgKeymasterПривет, радвам се да чуя, че си фен на Туизи.
Цената от 28 хил. лв трябва да проверя дали включва лихвите, а преди се обявяваше 18 хил, защото идеята беше да си е с отделен наем на батерията, като в други държави. Не може да стане в България (поне засега и затова се бави стартът на продажбите), защото лизинговата компания няма представителство у нас. Съответно се работи по вариант за продажба с батерията (на оперативен лизинг), за покупка в брой не зная – ще звънна да питам и ще пиша.
February 20, 2014 at 1:56 pm #23339martin@ecars.bgKeymasterПривет, радвам се да чуя, че си фен на Туизи.
Цената от 28 хил. лв трябва да проверя дали включва лихвите, а преди се обявяваше 18 хил, защото идеята беше да си е с отделен наем на батерията, като в други държави. Не може да стане в България (поне засега и затова се бави стартът на продажбите), защото лизинговата компания няма представителство у нас. Съответно се работи по вариант за продажба с батерията (на оперативен лизинг), за покупка в брой не зная – ще звънна да питам и ще пиша.
February 20, 2014 at 7:11 pm #23342Николай ИвановMember[quote=”ivanjordanov78″ post=667][quote=”k.i.” post=655]
Кво да не те е страх да не изпаднеш 😆
Не се пада споко ;)[/quote]:woohoo:
Хаха, не просто не го виждал като семейна кола, а по-скоро като количка за голф един вид. В големия град трафикът е такъв, че според мен ще се губи удоволствието от управлението на такъв малък електромобил. Но аз нямам Туизи, вие ще кажете. :)[/quote]
Странно е мнението ви за Туизи, за хора пишещи в този форум.
За да разбереш концепцията на това Рено е необходимо да имаш напредничаво мислене. Това е кола за друг тип хора, за такива които с удоволствие биха отишли на работа с градския транспорт, ако той беше нормален както в Германия, Австрия и т.н., за хора, които биха отишли на работа с велосипед, ако имаше вело алеи както в по-горните страни…. За хора с мислене 15 години напред както казва моята съпруга. Ще ви дам пример:
Сутрин с Туизи-то водя децата на градина – на 3 и 5 години, сядат отзад, слагам колана и готово. Малко е тясно, но те са слабички, а до градината е само 2 км, при това почти извънградски маршрут. Не е необходимо повече. Нямам нужда от парно, купих си поларено одеало за краката. Като човек изминал стотици хиляди километри на мотоциклет за повече от 10 години не ми е чуждо да управлявам превозно средство без отопление в зимни условия. Колкото до репликата количка за голф – грешите много. Не ми е известно да има количка за голф, която вдига 85 км/ч . Това е напълно достатъчна скорост за движение, при положение че ограничението за пътищата в БГ е 90 км/ч. Изключвам магистралите. Не зная за количка за голф, която с няколко зареждания може да измине над 300 км за един ден. И не на последно място – количките за голф при челен удар с 60 км/ч се разпадат. Какво се случва с Туизи и хората в него може да видите в You tube. Не виждам смисъл да пътувам с петместен автомобил, при положение, че в 99% от времето пътувам сам. Не ми трябва багажник, нося лаптоп, папка с документи и чанта с покупки вечер. Замислете се вие, които горите по 8-10 литра/100 км, за да пътувате сами и без багаж. Замислете се за това дали наистина ви е необходимо. Не се оправдавайте с трафика, в града ограничението е 50 км/ч и Туизи ги постига за 5-6 секунди. Не приемам хора, които ходят на работа с коли с по 300 к.с., които дават газ от светофар до светофар, състезавайки се с други подобни индивиди. Не харесвам такива, които не признават ограниченията и не спазват правилата. За тези хора Туизи е количка за голф. За всички останали е автомобил, изпреварил времето, отлично средство за индивидуален транспорт, предостатъчно за един съвременен човек.February 20, 2014 at 8:37 pm #23352martin@ecars.bgKeymasterОдеве си карах с 85 по бул. България Туизито, а вчера на светофара на НДК една жена се изправи през люка на една кола през една лента да ме снима. Мъж й вика “Вчера видях едно такова в Бургас” (твоето, nio). Казах му “Това е второто” :lol:.
Нещо има греда с тази тема откакто я преместих, както firesword забеляза. Някои коментари не се виждат, пък се виждат само от регистрирани. Ще я проверявам нещо барем я оправя.
February 20, 2014 at 8:47 pm #23356martin@ecars.bgKeymasterКато че се оправи темата – в базата данни гледам й се показаха някои липсващи елементи 😆 – ако някой забележи грижи да свирка :whistle:
February 20, 2014 at 10:10 pm #23367RumenMemberКакво ви е мнението за “туизитата” от mobile.de?
February 20, 2014 at 10:28 pm #23373martin@ecars.bgKeymaster[quote=”Riko” post=742]Какво ви е мнението за “туизитата” от mobile.de?[/quote]
Оферти има вече доста прилични –
5-6к6-7к Евро (с врати и 13кВ имам предвид, не без врати и 7кВ 😆 ). Все се чудя как точно може да се купи – дали ще искат да продават на хора извън Германия, че всичките тези цени са толкова ниски, защото при тях батериите са само с отделен наем. Та идеята е дали ще искат да прехвърлят договора за наема, съответно как ще се плаща, ще е съгласна ли лизинговата компания в Германия. Въобще има си неизвестни за мен, но много ми се иска да научи отговорите.Ето тази офертичка е приятна – €6.9k с прозорци (приличат ми на ELIA, които струват €500) и от €50 на месец за батерията.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.