• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 94 total)
  • Author
    Posts
  • #26741
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=1096]
    2. Не знам защо, но при никакви обстоятелства не може да вдигне повече от 85 км/ч. Засилване по наклон, пълна газ, стръмно спускане – не става. Може администратора да сподели при какви обстоятелства преви 95 км/ч.
    3. Пробег – при пълна газ и поддържане на 80-85 км/ч дори сега в топлото не издържа повече от 60 км. Зимата правеше около 50 км при такова каране. Но при градско каране с до 50 км/ч вече редовно надминавам 80-90 км.
    4. Борд компютър – има някои особености при отчитането на оставащия пробег, според мен най-важния показател. Например. Зареждам до горе, показва оставащи 86 км. Тръгвам, карам леко, градско. След 12 изминати км ми показва оставащи 81 км. Не казвам, че не показва вярно. Просто смята оставащия пробег според стила на шофиране и скоростта от няколко километра назад. И ако преди зареждане си карал бясно може да получиш странен резултат. Например. Зареждам и ми пиши оставащи 55 км, тръгвам и след 10 км вече показва оставащи 70 км.
    5. Направи ми впечатление следното – след зареждане през нощта – 7 часа в контакта батерията държи по-дълго, отколкото при зареждане през деня за 3 часа. И в двата случая зареждам до горе, докато колата сама изключи. Разликата е около 10 %, при еднакъв маршрут и еднакво каране. На какво се дължи това? Същия ефект съм го забелязал и при мобилния ми телефон. Ако е цяла нощ на зарядно – три дни без проблем, ако го заредя сутринта за час и половина до 100 % – два дни изкарва.
    6. И нещо неприятно – увеличи се шума от трансмисията на колата. Има един звук, който е като от износени зъбни колела, сякаш имат лек луфт и при частично натоварване ручат. Чува се ако си натиснал газта много леко и спускаш с ниска скорост – 20-25 км/ч. Тогава тя хем не ускорява, хем не регенерира. И тогава се чува шумът. Преди го нямаше, или не беше така силен. И още. При потегляне, ако подадеш газ и отнемеш, има нещо като тласък и тропане. Като луфт от разбит тампон на скоростна кутия се усеща, чукане. Предполагам че това е нормално износване, ще видим. Не е драматично, но има промяна. Когато с администратора ги срещнем двете Туизи-та можем да сравним. Да не забравяме , че моето се кара по всякакви пътища, някои доста разбити, също и по черни пътища. Също така зареждам когато и където ми трябва, без оглед колко е пълна батерията. Имам ли нужда от пробег – в контакта! Вероятно подобна експлоатация ще даде отражение. Ще видим. B)[/quote]

    2. Не съм правил нещо особено, ще видя следващия път като пробвам какви са обстоятелствата и по възможност ще снимам скоростомера.

    4. Така е, компютърът смята спрямо шофирането няколко километра назад. Може да иде нагоре, но това е по-условно – забелязал съм, че е по-добре да се разчита на самия индикатор с чертички на батерията – той за съжаление никога не отива нагоре обаче :lol:.

    5. Потвърждавам това – повече време на ток има значение после за пробега, но не съм мерил разлики засега.

    6. Тласъкът и тропането ги усетих още когато бяха нови, при тест драйв сесиите. Според мен е просто известен луфт в задвижващата система – някъде при връзката между полуоските и редуктора – не мисля, че е вследствие на употреба. Рученето също трябва да го чуя, за да сравня, като цяло има различни такива звуци в Туизи, но то пък и не е грам обезшумено.

    #26749
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Вчера си взех новото дистанционно за блутуут и вече мога да си слушам музичка, та си припомних, че колонките на Туизи не са от най-добрите откъм звук. А и нали взех дистанционното от АВАЛ, при които има Pioneer, Parrot (такава е блутуут системата на Туизи) и други разни марки и като гледах там колонки разни май ще проверя какво може да се направи за по-добър звук.

    #26787

    Преди седмица смених моите тонколони с такива на Херц, 10 сантиметрови, двулентови. Оригиналните са доста обикновени, новите свирят значително по-добре, и доста по-силно. Но има още какво да се желае, заради разположението им звука не е супер. Скоро ще сложа още две на друго място в купето и ще пиша какви са отзивите.
    По въпроса с индикатора за оставащ пробег ще дам следния съвет. Пускате си навигацията на телефона или таблета, задавате крайната цел и карате. Трябва така да шофирате, че оставащия пробег винаги да е поне колкото оставащия път до целта. Ако видите, че пробега намалява, връщате газта докато цифрите се изравнят. С този метод не съм закъсвал никога до сега, а при мен почти всяко второ пътуване е с изпразване на батерията до край.
    Днес имах възможност да покарам малко едно чисто ново Туизи, нерегистрирано. Потвърждавам, че луфта, който описах по-горе при подаване, отнемане на газта, като луфт между предавателната кутия и полуосите, както е описал администратора, го има и при чисто новото. Явно това е заводски луфт. Също така няма разлика и в звука при движение, независимо от скоростта и режима. С други думи моята кола не е показала никакво износване за тези 6500 км, въобразявал съм си. 😛 Това естествено супер много ме зарадва.

    #26796
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Антъй, сега знаеш, че туизакито си е здраво отвсякъде ;). Идеално, че си имал възможност да сравниш. То си е било малко като да си припомниш какво е било в онези моменти на първа еуфория, в които грам не си обръщал внимание на луфтове, шумове и такива неща 🙂

    #26938
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=1106]Преди седмица смених моите тонколони с такива на Херц, 10 сантиметрови, двулентови. Оригиналните са доста обикновени, новите свирят значително по-добре, и доста по-силно. Но има още какво да се желае, заради разположението им звука не е супер. Скоро ще сложа още две на друго място в купето и ще пиша какви са отзивите.[/quote]

    Метни малко повече инфо за колонките, не съм гледал как се демонтира пластмасата на тавана около тях, само някъде видях, че се развиват два винта и после се дърпа силно да излезе от щипките, което точно ме притеснява, че не искам да счупя нещо.

    Определено искам да вкарам други колонки и предполагам, че друго няма за смяна, защото би трябвало да са активни?!?

    #26943

    Да,точно така става смяната. Но трябва да си купиш и нови кабелни обувки, стандартно широки, оригиналните са с доста малки клеми и трябва да се отреже кабела и да се сложат новите. Няма опасност да счупиш пластмасата, здрава е, но иска силно дърпане за да излезе, при това като свалиш винтовете се дърпа надолу, не напред.

    #27084
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=1119]Да,точно така става смяната. Но трябва да си купиш и нови кабелни обувки, стандартно широки, оригиналните са с доста малки клеми и трябва да се отреже кабела и да се сложат новите. Няма опасност да счупиш пластмасата, здрава е, но иска силно дърпане за да излезе, при това като свалиш винтовете се дърпа надолу, не напред.[/quote]

    Сети ли се да снимаш при монтажа? Или ако пазиш оригиналните метни някоя снимка да ги видя как изглеждат да не разглабям само за това :). Голям тиган са, просто няма как да не ги смениш егати.

    #27120

    Не съм снимал, но по магазините няма колони с такива малки клеми. Всички колони, които намерих, са с нормални. 10 сантиметрови са, препоръчвам ти да си вземеш само такива, които си чул как свирят. Потърси модел, който да има по-силни бас и средни, защото при движение основно се чуват високите честоти. Иначе не ти трябва предварително разглобяване, вземи си нормални клеми като за новите колони, клещи, изолирбанд и за 10 минути си готов.

    #27152
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=1139]Не съм снимал, но по магазините няма колони с такива малки клеми. Всички колони, които намерих, са с нормални. 10 сантиметрови са, препоръчвам ти да си вземеш само такива, които си чул как свирят. Потърси модел, който да има по-силни бас и средни, защото при движение основно се чуват високите честоти. Иначе не ти трябва предварително разглобяване, вземи си нормални клеми като за новите колони, клещи, изолирбанд и за 10 минути си готов.[/quote]

    А старите пазиш ли ги, на тях да ми пратиш снимка?

    #27170
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=1139]Не съм снимал, но по магазините няма колони с такива малки клеми. Всички колони, които намерих, са с нормални. 10 сантиметрови са, препоръчвам ти да си вземеш само такива, които си чул как свирят. Потърси модел, който да има по-силни бас и средни, защото при движение основно се чуват високите честоти. Иначе не ти трябва предварително разглобяване, вземи си нормални клеми като за новите колони, клещи, изолирбанд и за 10 минути си готов.[/quote]

    А старите пазиш ли ги, на тях да ми пратиш снимка?

    #27175

    Изхвърлих ги незабавно в боклука, толкова са зле. 🙁

    #27180

    Ама ти какво се притесняваш, няма нищо сложно в разглобяването, два болта и пластмасата е долу, колоните са захванати с по четири самонарезни винта и това е всичко. Кабела е достатъчно дълъг, след като го отрежеш пак има накъде да го опънеш и монтираш.

    #27200
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=1144]Ама ти какво се притесняваш, няма нищо сложно в разглобяването, два болта и пластмасата е долу, колоните са захванати с по четири самонарезни винта и това е всичко. Кабела е достатъчно дълъг, след като го отрежеш пак има накъде да го опънеш и монтираш.[/quote]

    Нищичко, по-скоро е въпрос на заделяне на време, не че трябва много 😆

    #27281
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Днес през деня нали си беше топличко, та реших да правя първа проба анти-подмокряне 😆

    Сложих една хавлия върху гумената седалка. Ефект – среден. Хавлията си се навлажнява, както и предполагах, защото гумата отдолу като не позволява дишане ефектът не е като да си на плюшена седалка. Продължавам с пробите – следващата може да е от тези неща с дървените топчета 😆

    twizy_havlia.jpg

    #27315
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Вчера и днес малко разваляне на настроението – първо един самозабравил се мутрьо ми се яви в насрещното в нашата улица, че как ще чака наглия на опашка да се включи на булеварда и при моето негодувание започна да ми обяснява как щял да ме прати на другия край на София, ако ме чукнел само.

    Днес пък ме засече лошо черна кола, избегнах удара, но натиснах клаксона и после се появи на друга улица след мен, свети отзад и обикаля нервно на зиг заг с мръсна газ между колите.

    За над 3 месеца каране за първи път се случва, като цяло доста нямам грижи, но и не се афектирам нещо чак. Викам си бреййй нещо мъника го взеха на подбив 😆

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 94 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.