• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 94 total)
  • Author
    Posts
  • #28852
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Все се каня да го добавя това и ето сега се сетих:

    Когато скоростта падне под 15 км/ч регенерирането спира (стрелката насочена към батерията изчезва). Иначе казано няма смисъл да оставяш колата да спре сама, а може да й помогнеш с крачната спирачка, най-малкото за да не дразниш шофьорите отзад.

    #28934

    Вчера и аз доживях да видя Туизито на ecars.bg :silly: Само че твърде късно, видях му само гърба , след моста на влюбените на НДК по Фритьоф Нансен. Бях около автобусната спирка на 94 😛
    Интересно ако се спускаш по наклон, при рекуперация какво е чувството. Например аз като освободя от скорост, натискам спирачката за да ограничавам скоростта да не е прекалено висока от засилката, и като наближи завой намалявам доста, за да взема завоя. При електрото как е ? Има ли освобождаване от предавка? И по-скоро сигурно като си по нанадолнище не се юрва колата надолу защото рекуперира и това я задържа? Само при натискане на спирачката ли рекуперира?
    Знам , че сме ги коментирали тея неща, но още не мога да си го представя….

    #28896

    Вчера и аз доживях да видя Туизито на ecars.bg :silly: Само че твърде късно, видях му само гърба , след моста на влюбените на НДК по Фритьоф Нансен. Бях около автобусната спирка на 94 😛
    Интересно ако се спускаш по наклон, при рекуперация какво е чувството. Например аз като освободя от скорост, натискам спирачката за да ограничавам скоростта да не е прекалено висока от засилката, и като наближи завой намалявам доста, за да взема завоя. При електрото как е ? Има ли освобождаване от предавка? И по-скоро сигурно като си по нанадолнище не се юрва колата надолу защото рекуперира и това я задържа? Само при натискане на спирачката ли рекуперира?
    Знам , че сме ги коментирали тея неща, но още не мога да си го представя….

    #28951
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Различно е, зависи как е настроена – при Туизи е слабичка (6%), при е-Канго е много силна – пускаш го стръмно надолу и пак ще забие бързо носа. Туизито се носи повече като по инерция, намалява доста бавно като го пуснеш надолу и си има специфичен звук, защото не е обезшумено. При големите електромобили почти не се усеща.

    Много са различни нещата и мога да те повозя на Туизи (това имаме) да добиеш представа :).

    #28906
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Различно е, зависи как е настроена – при Туизи е слабичка (6%), при е-Канго е много силна – пускаш го стръмно надолу и пак ще забие бързо носа. Туизито се носи повече като по инерция, намалява доста бавно като го пуснеш надолу и си има специфичен звук, защото не е обезшумено. При големите електромобили почти не се усеща.

    Много са различни нещата и мога да те повозя на Туизи (това имаме) да добиеш представа :).

    #28963

    Регенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.

    #28916

    Регенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.

    #28974

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    #29047

    Е, не беше целта да си изпрося поредната возия на вересия … 😆 Но ако пак организирате някакво събитие ще гледам да дойда, че миналата година не бях много в час. Иска ми се да направят нещо с размерите на Peugeot 206, Suzuki Swift, и да изминава 300-400 км с едно зареждане.

    Тея дни видях да зареждат Peugeot iOn на Стамболийски, изглежда много яко!

    #29101
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Досега не се беше случвало да сме с Туизито навън в проливен дъжд, но одеве като взимах сина ми от училище ни пра хубавичко по пътя. Припомних си моментите от тест драйва, който водихме за Рено България миналата година, защото се возех отзад и леко завихря и пръска. Но сега синът ми остана абсолютно сух отзад с изключение на леко навлажняване на десния крачол на панталона над обувката. Карах на моменти с максимална скорост точно за да тествам какво ще се получи. Кой знае как са ни гледали хората от другите в задръстването по България, докато си валеше, а ние без прозорци 😆

    #29116

    Ами и аз съм забелязал такова нещо. При дъжд колкото по-бързо се движиш, толкова по-малко вали вътре. Много добре е направена аеродинамиката на колата, мисля че е заради това. И аз махнах прозорците вече, че е доста горещо, а трудно се отварят. Освен това и двата ципа се развалиха, тези прозорци са доста некачествени. Сега ще им сменя циповете с други, по-стабилни.

    #29674
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Туизи вече е на 5600 км и от юни започнах да забелязвам нещо, което ни харесва – окачването стана някак по-меко и колата вече не тресе така, както като в началото, когато беше на около 3000 км. Просто вози по-приятно, като все пак окачването си остава твърдо, но вече не друса като преди.

    Има и още едно наблюдение – не е някакъв особен проблем чак. Като си вадиш ръката от жабката и пластмасовите куки на капачетата, в които влиза заключващото палче, понеже са с остри ръбове и понякога се усещат неприятно на ръката. Трябва да се загладят леко, а най-вече трябва Рено да направят промени, за да не предизвиква това дискомфорт. Използвам постоянно лявата жабка и ако я направят с две странични куки, вместо една отпред би се получило по-добре.

    #29699
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Седим си на терасата на вилата с val4o89, благодарение на когото сега на вилата си имам електро табло с автоматични предпазители и зареждането на Туизи си върви идеално.

    Не щеш ли по улицата пред вилата профучава Туизи и само бипна, а дори не го видях, че бях с гръб – Вальо ми каза. Тичам по стълбите от терасата надолу и на улицата, едвам го видях в далечината. Бреее, викам си, как е възможно да минеш с Туизи през българско село, да видиш друго Туизи и да не спреш :lol:.

    Не се върна наобратно още час и като се зареди нашия потеглихме към софето, ама егати случката!

    #29714

    След тази стихия живо ли е Туизито, mumojem? Стискам палци да му се е разминало 🙂

    #29725
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”firesword” post=1385]След тази стихия живо ли е Туизито, mumojem? Стискам палци да му се е разминало :)[/quote]

    Охооо, точно свалям видеото :cheer:

    Одеве ни хвана пред президенството, смаза ни, после минахме през потопа, а Туизи БЕЗ НИКАКВИ ГРИЖИ. Правя блог.

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 94 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.