- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
April 15, 2014 at 1:56 pm #27700Илиян ЗвездоброевMember
Значи mumojem има една теория за всемирната черна дупка. Не ти ли се е случвало да ти изчезне нещо и да не може да си го намериш никъде 😀 Може и хлебарките да попадат във време-пространствения континуум. Другата възможност е хлебарки-електротехници. В апартамента на баба ми преди си живееха в телевизора, радиото, малкия телевизор. Цели мезонети си бяха направили, докато въпросното нещо не направи някъде късо и айде на боклука 🙂 Топли им там, пък и явно са фенове на насоченото движение на електрони – така де на тока 🙂 Гледах в един филм, че Никола Тесла е вярвал, че електроните също имат душа и може да се разбереш с тях къде и какво да правят 😀
April 15, 2014 at 2:35 pm #27711martin@ecars.bgKeymasterАйде много те моля, ако обичаш, намери го бързинко този филм и пусни линк 👿
April 15, 2014 at 2:36 pm #27719martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=1195]Това е най-честия начин, по който паркирам. Браво, че и ти го правиш. Дори и да има места, пак така спирам и пестя едно парко място. :cheer:
Колкото до хлебарките, при мен няма, но за сметка на това не мога да се отърва от котките, спят вътре по цяла нощ, а денем отгоре на покрива. Цялото е изподрано от ноктите им. :([/quote]Точно това ми минава постоянно в такива сутиации през ума, че мога да спестя място. То и защото си представям нечия реакция от типа “Ский го тоя как я е пльоснал тая въшка и цяло място взима” 😆
April 29, 2014 at 1:29 am #28301martin@ecars.bgKeymasterНовата сметка за тока дойде – бях решил да зареждам само на нощна и има подобрение от почти 2.5 лв спрямо предния месец – сега за 28 дена имам 6.77 лв ток.
Само дето започва да ми се отразява зле откъм отпускане на кесията 😆 – с тоя разход за цял месец направо ми се свиди като се сетя, че ако ми притрябва такси ще се бръкна за няма и половин час возене сигурно с повече от това 😆
April 29, 2014 at 7:16 am #28341Николай ИвановMemberЗа какво ти е такси като имаш Туизи?!? Колкото до разхода на ток, при мен се движи около 15-18 лв месечно, но все пак зареждам ежедневно, дори в събота и неделя и почти винаги от празна батерия. Иначе и аз си купих таймер и зареждам само на нощна тарифа.
April 29, 2014 at 10:35 am #28395martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=1257]За какво ти е такси като имаш Туизи?!? Колкото до разхода на ток, при мен се движи около 15-18 лв месечно, но все пак зареждам ежедневно, дори в събота и неделя и почти винаги от празна батерия. Иначе и аз си купих таймер и зареждам само на нощна тарифа.[/quote]
Не ми трябва, но ако се наложи и просто споделям как ми се е променило мисленето. Дори ми правят впечатление неща като това, че 6л вода в магазинчето под нас е 2 лв, а в Карфур 1.75 лв. Но тези 25 ст. за мен са дневното ми каране на Туизито 😆
May 1, 2014 at 8:11 pm #28453martin@ecars.bgKeymasterС тоя дъжд дето ни е заперкал тия дни понякога не мога да изкарвам туизито, но онзи ден нещо ми направи впечатление.
На един светофар не зная защо бях натиснал десния педал, че дори показваше две черти на датчика за консумация и като светна зелено и пуснах спирачката, потеглих по-пъргаво и по-бързо. Тогава не се замислих много и не го тествах повече, но определено ще го направя при първа възможност. От една страна е логично вероятно, като при колите с ДВГ като вдигнеш обороти на място и тръгваш по-бързо, но това е електромобил все пак и не вдигаш никакви обороти :lol:. Интересно е и като пробвам, ще пиша.
May 10, 2014 at 3:10 pm #28861martin@ecars.bgKeymasterВсе се каня да го добавя това и ето сега се сетих:
Когато скоростта падне под 15 км/ч регенерирането спира (стрелката насочена към батерията изчезва). Иначе казано няма смисъл да оставяш колата да спре сама, а може да й помогнеш с крачната спирачка, най-малкото за да не дразниш шофьорите отзад.
May 10, 2014 at 9:24 pm #28884Илиян ЗвездоброевMemberВчера и аз доживях да видя Туизито на ecars.bg :silly: Само че твърде късно, видях му само гърба , след моста на влюбените на НДК по Фритьоф Нансен. Бях около автобусната спирка на 94 😛
Интересно ако се спускаш по наклон, при рекуперация какво е чувството. Например аз като освободя от скорост, натискам спирачката за да ограничавам скоростта да не е прекалено висока от засилката, и като наближи завой намалявам доста, за да взема завоя. При електрото как е ? Има ли освобождаване от предавка? И по-скоро сигурно като си по нанадолнище не се юрва колата надолу защото рекуперира и това я задържа? Само при натискане на спирачката ли рекуперира?
Знам , че сме ги коментирали тея неща, но още не мога да си го представя….May 10, 2014 at 11:13 pm #28897martin@ecars.bgKeymasterРазлично е, зависи как е настроена – при Туизи е слабичка (6%), при е-Канго е много силна – пускаш го стръмно надолу и пак ще забие бързо носа. Туизито се носи повече като по инерция, намалява доста бавно като го пуснеш надолу и си има специфичен звук, защото не е обезшумено. При големите електромобили почти не се усеща.
Много са различни нещата и мога да те повозя на Туизи (това имаме) да добиеш представа :).
May 11, 2014 at 7:40 am #28909Николай ИвановMemberРегенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
May 11, 2014 at 7:43 am #28920Николай ИвановMemberПриветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)
May 12, 2014 at 9:52 pm #28989Илиян ЗвездоброевMemberЕ, не беше целта да си изпрося поредната возия на вересия … 😆 Но ако пак организирате някакво събитие ще гледам да дойда, че миналата година не бях много в час. Иска ми се да направят нещо с размерите на Peugeot 206, Suzuki Swift, и да изминава 300-400 км с едно зареждане.
Тея дни видях да зареждат Peugeot iOn на Стамболийски, изглежда много яко!
May 14, 2014 at 12:00 am #29048martin@ecars.bgKeymasterДосега не се беше случвало да сме с Туизито навън в проливен дъжд, но одеве като взимах сина ми от училище ни пра хубавичко по пътя. Припомних си моментите от тест драйва, който водихме за Рено България миналата година, защото се возех отзад и леко завихря и пръска. Но сега синът ми остана абсолютно сух отзад с изключение на леко навлажняване на десния крачол на панталона над обувката. Карах на моменти с максимална скорост точно за да тествам какво ще се получи. Кой знае как са ни гледали хората от другите в задръстването по България, докато си валеше, а ние без прозорци 😆
May 14, 2014 at 7:14 am #29061Николай ИвановMemberАми и аз съм забелязал такова нещо. При дъжд колкото по-бързо се движиш, толкова по-малко вали вътре. Много добре е направена аеродинамиката на колата, мисля че е заради това. И аз махнах прозорците вече, че е доста горещо, а трудно се отварят. Освен това и двата ципа се развалиха, тези прозорци са доста некачествени. Сега ще им сменя циповете с други, по-стабилни.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.