- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
July 4, 2014 at 1:08 am #29697martin@ecars.bgKeymaster
Туизи вече е на 5600 км и от юни започнах да забелязвам нещо, което ни харесва – окачването стана някак по-меко и колата вече не тресе така, както като в началото, когато беше на около 3000 км. Просто вози по-приятно, като все пак окачването си остава твърдо, но вече не друса като преди.
Има и още едно наблюдение – не е някакъв особен проблем чак. Като си вадиш ръката от жабката и пластмасовите куки на капачетата, в които влиза заключващото палче, понеже са с остри ръбове и понякога се усещат неприятно на ръката. Трябва да се загладят леко, а най-вече трябва Рено да направят промени, за да не предизвиква това дискомфорт. Използвам постоянно лявата жабка и ако я направят с две странични куки, вместо една отпред би се получило по-добре.
July 4, 2014 at 1:08 am #29675martin@ecars.bgKeymasterТуизи вече е на 5600 км и от юни започнах да забелязвам нещо, което ни харесва – окачването стана някак по-меко и колата вече не тресе така, както като в началото, когато беше на около 3000 км. Просто вози по-приятно, като все пак окачването си остава твърдо, но вече не друса като преди.
Има и още едно наблюдение – не е някакъв особен проблем чак. Като си вадиш ръката от жабката и пластмасовите куки на капачетата, в които влиза заключващото палче, понеже са с остри ръбове и понякога се усещат неприятно на ръката. Трябва да се загладят леко, а най-вече трябва Рено да направят промени, за да не предизвиква това дискомфорт. Използвам постоянно лявата жабка и ако я направят с две странични куки, вместо една отпред би се получило по-добре.
July 5, 2014 at 11:36 pm #29719martin@ecars.bgKeymasterСедим си на терасата на вилата с val4o89, благодарение на когото сега на вилата си имам електро табло с автоматични предпазители и зареждането на Туизи си върви идеално.
Не щеш ли по улицата пред вилата профучава Туизи и само бипна, а дори не го видях, че бях с гръб – Вальо ми каза. Тичам по стълбите от терасата надолу и на улицата, едвам го видях в далечината. Бреее, викам си, как е възможно да минеш с Туизи през българско село, да видиш друго Туизи и да не спреш :lol:.
Не се върна наобратно още час и като се зареди нашия потеглихме към софето, ама егати случката!
July 8, 2014 at 9:59 pm #29731Илиян ЗвездоброевMemberСлед тази стихия живо ли е Туизито, mumojem? Стискам палци да му се е разминало 🙂
July 8, 2014 at 10:52 pm #29741martin@ecars.bgKeymaster[quote=”firesword” post=1385]След тази стихия живо ли е Туизито, mumojem? Стискам палци да му се е разминало :)[/quote]
Охооо, точно свалям видеото :cheer:
Одеве ни хвана пред президенството, смаза ни, после минахме през потопа, а Туизи БЕЗ НИКАКВИ ГРИЖИ. Правя блог.
July 9, 2014 at 11:37 am #29751martin@ecars.bgKeymasterЛеле, какъв неочакван тест се получи с Туизито… сгушени вътре двамата с Ангел от БАЕПС точно пред президентството, а тая адска работа плющеше около нас като луда – нереална градушка и много продължителна.
После през потопа яко ток и без никакви грижи до Оборище. Всичко е в блога – http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/651-renault-twizy-gradushka-sofia
[video width=640 height=360 type=youtube]TTT_ZfsUm7k[/video]July 9, 2014 at 12:21 pm #29762Илиян ЗвездоброевMemberХааа! Жестоко видео, mumojem! Като прибавиме и Prodigy – върхът. Ситуацията в колата ми напомни как се чувствах в Софияленд, когато работеше, имаше една водна пързалка, където като се пуснеш те окъпва целия с вода долу 😛
July 9, 2014 at 12:24 pm #29773martin@ecars.bgKeymasterЖалко че на телефона батерията нещо изписка и аз викам айде ще го спра и не заснех как минаваме по Оборище над канала, където водата беше много високо, но и това че успяхме да снимаме е супер да се види преживяването :cheer:
October 1, 2014 at 9:05 pm #31124martin@ecars.bgKeymasterХубава засечка се получи в късния следобед с Юли от Омникар на зарядната на Фулчарджър до Александър Невски. И веднага бърза Kangoo ZE и Twizy фото сесийка :cheer:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.