- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
April 4, 2014 at 11:28 am #26817martin@ecars.bgKeymaster
Вчера си взех новото дистанционно за блутуут и вече мога да си слушам музичка, та си припомних, че колонките на Туизи не са от най-добрите откъм звук. А и нали взех дистанционното от АВАЛ, при които има Pioneer, Parrot (такава е блутуут системата на Туизи) и други разни марки и като гледах там колонки разни май ще проверя какво може да се направи за по-добър звук.
April 4, 2014 at 11:54 pm #26851Николай ИвановMemberПреди седмица смених моите тонколони с такива на Херц, 10 сантиметрови, двулентови. Оригиналните са доста обикновени, новите свирят значително по-добре, и доста по-силно. Но има още какво да се желае, заради разположението им звука не е супер. Скоро ще сложа още две на друго място в купето и ще пиша какви са отзивите.
По въпроса с индикатора за оставащ пробег ще дам следния съвет. Пускате си навигацията на телефона или таблета, задавате крайната цел и карате. Трябва така да шофирате, че оставащия пробег винаги да е поне колкото оставащия път до целта. Ако видите, че пробега намалява, връщате газта докато цифрите се изравнят. С този метод не съм закъсвал никога до сега, а при мен почти всяко второ пътуване е с изпразване на батерията до край.
Днес имах възможност да покарам малко едно чисто ново Туизи, нерегистрирано. Потвърждавам, че луфта, който описах по-горе при подаване, отнемане на газта, като луфт между предавателната кутия и полуосите, както е описал администратора, го има и при чисто новото. Явно това е заводски луфт. Също така няма разлика и в звука при движение, независимо от скоростта и режима. С други думи моята кола не е показала никакво износване за тези 6500 км, въобразявал съм си. 😛 Това естествено супер много ме зарадва.April 5, 2014 at 12:02 am #26857martin@ecars.bgKeymasterАнтъй, сега знаеш, че туизакито си е здраво отвсякъде ;). Идеално, че си имал възможност да сравниш. То си е било малко като да си припомниш какво е било в онези моменти на първа еуфория, в които грам не си обръщал внимание на луфтове, шумове и такива неща 🙂
April 5, 2014 at 8:07 pm #26947martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=1106]Преди седмица смених моите тонколони с такива на Херц, 10 сантиметрови, двулентови. Оригиналните са доста обикновени, новите свирят значително по-добре, и доста по-силно. Но има още какво да се желае, заради разположението им звука не е супер. Скоро ще сложа още две на друго място в купето и ще пиша какви са отзивите.[/quote]
Метни малко повече инфо за колонките, не съм гледал как се демонтира пластмасата на тавана около тях, само някъде видях, че се развиват два винта и после се дърпа силно да излезе от щипките, което точно ме притеснява, че не искам да счупя нещо.
Определено искам да вкарам други колонки и предполагам, че друго няма за смяна, защото би трябвало да са активни?!?
April 6, 2014 at 8:33 am #26954Николай ИвановMemberДа,точно така става смяната. Но трябва да си купиш и нови кабелни обувки, стандартно широки, оригиналните са с доста малки клеми и трябва да се отреже кабела и да се сложат новите. Няма опасност да счупиш пластмасата, здрава е, но иска силно дърпане за да излезе, при това като свалиш винтовете се дърпа надолу, не напред.
April 7, 2014 at 10:32 pm #27110martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=1119]Да,точно така става смяната. Но трябва да си купиш и нови кабелни обувки, стандартно широки, оригиналните са с доста малки клеми и трябва да се отреже кабела и да се сложат новите. Няма опасност да счупиш пластмасата, здрава е, но иска силно дърпане за да излезе, при това като свалиш винтовете се дърпа надолу, не напред.[/quote]
Сети ли се да снимаш при монтажа? Или ако пазиш оригиналните метни някоя снимка да ги видя как изглеждат да не разглабям само за това :). Голям тиган са, просто няма как да не ги смениш егати.
April 8, 2014 at 12:03 am #27142Николай ИвановMemberНе съм снимал, но по магазините няма колони с такива малки клеми. Всички колони, които намерих, са с нормални. 10 сантиметрови са, препоръчвам ти да си вземеш само такива, които си чул как свирят. Потърси модел, който да има по-силни бас и средни, защото при движение основно се чуват високите честоти. Иначе не ти трябва предварително разглобяване, вземи си нормални клеми като за новите колони, клещи, изолирбанд и за 10 минути си готов.
April 8, 2014 at 12:18 am #27168martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=1139]Не съм снимал, но по магазините няма колони с такива малки клеми. Всички колони, които намерих, са с нормални. 10 сантиметрови са, препоръчвам ти да си вземеш само такива, които си чул как свирят. Потърси модел, който да има по-силни бас и средни, защото при движение основно се чуват високите честоти. Иначе не ти трябва предварително разглобяване, вземи си нормални клеми като за новите колони, клещи, изолирбанд и за 10 минути си готов.[/quote]
А старите пазиш ли ги, на тях да ми пратиш снимка?
April 8, 2014 at 1:06 am #27176Николай ИвановMemberИзхвърлих ги незабавно в боклука, толкова са зле. 🙁
April 8, 2014 at 1:07 am #27183Николай ИвановMemberАма ти какво се притесняваш, няма нищо сложно в разглобяването, два болта и пластмасата е долу, колоните са захванати с по четири самонарезни винта и това е всичко. Кабела е достатъчно дълъг, след като го отрежеш пак има накъде да го опънеш и монтираш.
April 8, 2014 at 1:22 am #27203martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=1144]Ама ти какво се притесняваш, няма нищо сложно в разглобяването, два болта и пластмасата е долу, колоните са захванати с по четири самонарезни винта и това е всичко. Кабела е достатъчно дълъг, след като го отрежеш пак има накъде да го опънеш и монтираш.[/quote]
Нищичко, по-скоро е въпрос на заделяне на време, не че трябва много 😆
April 10, 2014 at 12:18 am #27481martin@ecars.bgKeymasterДнес през деня нали си беше топличко, та реших да правя първа проба анти-подмокряне 😆
Сложих една хавлия върху гумената седалка. Ефект – среден. Хавлията си се навлажнява, както и предполагах, защото гумата отдолу като не позволява дишане ефектът не е като да си на плюшена седалка. Продължавам с пробите – следващата може да е от тези неща с дървените топчета 😆
April 10, 2014 at 12:18 am #27291martin@ecars.bgKeymasterДнес през деня нали си беше топличко, та реших да правя първа проба анти-подмокряне 😆
Сложих една хавлия върху гумената седалка. Ефект – среден. Хавлията си се навлажнява, както и предполагах, защото гумата отдолу като не позволява дишане ефектът не е като да си на плюшена седалка. Продължавам с пробите – следващата може да е от тези неща с дървените топчета 😆
April 10, 2014 at 10:42 pm #27520martin@ecars.bgKeymasterВчера и днес малко разваляне на настроението – първо един самозабравил се мутрьо ми се яви в насрещното в нашата улица, че как ще чака наглия на опашка да се включи на булеварда и при моето негодувание започна да ми обяснява как щял да ме прати на другия край на София, ако ме чукнел само.
Днес пък ме засече лошо черна кола, избегнах удара, но натиснах клаксона и после се появи на друга улица след мен, свети отзад и обикаля нервно на зиг заг с мръсна газ между колите.
За над 3 месеца каране за първи път се случва, като цяло доста нямам грижи, но и не се афектирам нещо чак. Викам си бреййй нещо мъника го взеха на подбив 😆
April 10, 2014 at 10:42 pm #27328martin@ecars.bgKeymasterВчера и днес малко разваляне на настроението – първо един самозабравил се мутрьо ми се яви в насрещното в нашата улица, че как ще чака наглия на опашка да се включи на булеварда и при моето негодувание започна да ми обяснява как щял да ме прати на другия край на София, ако ме чукнел само.
Днес пък ме засече лошо черна кола, избегнах удара, но натиснах клаксона и после се появи на друга улица след мен, свети отзад и обикаля нервно на зиг заг с мръсна газ между колите.
За над 3 месеца каране за първи път се случва, като цяло доста нямам грижи, но и не се афектирам нещо чак. Викам си бреййй нещо мъника го взеха на подбив 😆
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.