• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 142 total)
  • Author
    Posts
  • #28660
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=1257]За какво ти е такси като имаш Туизи?!? Колкото до разхода на ток, при мен се движи около 15-18 лв месечно, но все пак зареждам ежедневно, дори в събота и неделя и почти винаги от празна батерия. Иначе и аз си купих таймер и зареждам само на нощна тарифа.[/quote]

    Не ми трябва, но ако се наложи и просто споделям как ми се е променило мисленето. Дори ми правят впечатление неща като това, че 6л вода в магазинчето под нас е 2 лв, а в Карфур 1.75 лв. Но тези 25 ст. за мен са дневното ми каране на Туизито 😆

    #28720
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    С тоя дъжд дето ни е заперкал тия дни понякога не мога да изкарвам туизито, но онзи ден нещо ми направи впечатление.

    На един светофар не зная защо бях натиснал десния педал, че дори показваше две черти на датчика за консумация и като светна зелено и пуснах спирачката, потеглих по-пъргаво и по-бързо. Тогава не се замислих много и не го тествах повече, но определено ще го направя при първа възможност. От една страна е логично вероятно, като при колите с ДВГ като вдигнеш обороти на място и тръгваш по-бързо, но това е електромобил все пак и не вдигаш никакви обороти :lol:. Интересно е и като пробвам, ще пиша.

    #28479
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    С тоя дъжд дето ни е заперкал тия дни понякога не мога да изкарвам туизито, но онзи ден нещо ми направи впечатление.

    На един светофар не зная защо бях натиснал десния педал, че дори показваше две черти на датчика за консумация и като светна зелено и пуснах спирачката, потеглих по-пъргаво и по-бързо. Тогава не се замислих много и не го тествах повече, но определено ще го направя при първа възможност. От една страна е логично вероятно, като при колите с ДВГ като вдигнеш обороти на място и тръгваш по-бързо, но това е електромобил все пак и не вдигаш никакви обороти :lol:. Интересно е и като пробвам, ще пиша.

    #29070
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Все се каня да го добавя това и ето сега се сетих:

    Когато скоростта падне под 15 км/ч регенерирането спира (стрелката насочена към батерията изчезва). Иначе казано няма смисъл да оставяш колата да спре сама, а може да й помогнеш с крачната спирачка, най-малкото за да не дразниш шофьорите отзад.

    #28873
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Все се каня да го добавя това и ето сега се сетих:

    Когато скоростта падне под 15 км/ч регенерирането спира (стрелката насочена към батерията изчезва). Иначе казано няма смисъл да оставяш колата да спре сама, а може да й помогнеш с крачната спирачка, най-малкото за да не дразниш шофьорите отзад.

    #29103

    Вчера и аз доживях да видя Туизито на ecars.bg :silly: Само че твърде късно, видях му само гърба , след моста на влюбените на НДК по Фритьоф Нансен. Бях около автобусната спирка на 94 😛
    Интересно ако се спускаш по наклон, при рекуперация какво е чувството. Например аз като освободя от скорост, натискам спирачката за да ограничавам скоростта да не е прекалено висока от засилката, и като наближи завой намалявам доста, за да взема завоя. При електрото как е ? Има ли освобождаване от предавка? И по-скоро сигурно като си по нанадолнище не се юрва колата надолу защото рекуперира и това я задържа? Само при натискане на спирачката ли рекуперира?
    Знам , че сме ги коментирали тея неща, но още не мога да си го представя….

    #28899

    Вчера и аз доживях да видя Туизито на ecars.bg :silly: Само че твърде късно, видях му само гърба , след моста на влюбените на НДК по Фритьоф Нансен. Бях около автобусната спирка на 94 😛
    Интересно ако се спускаш по наклон, при рекуперация какво е чувството. Например аз като освободя от скорост, натискам спирачката за да ограничавам скоростта да не е прекалено висока от засилката, и като наближи завой намалявам доста, за да взема завоя. При електрото как е ? Има ли освобождаване от предавка? И по-скоро сигурно като си по нанадолнище не се юрва колата надолу защото рекуперира и това я задържа? Само при натискане на спирачката ли рекуперира?
    Знам , че сме ги коментирали тея неща, но още не мога да си го представя….

    #29118
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Различно е, зависи как е настроена – при Туизи е слабичка (6%), при е-Канго е много силна – пускаш го стръмно надолу и пак ще забие бързо носа. Туизито се носи повече като по инерция, намалява доста бавно като го пуснеш надолу и си има специфичен звук, защото не е обезшумено. При големите електромобили почти не се усеща.

    Много са различни нещата и мога да те повозя на Туизи (това имаме) да добиеш представа :).

    #28907
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Различно е, зависи как е настроена – при Туизи е слабичка (6%), при е-Канго е много силна – пускаш го стръмно надолу и пак ще забие бързо носа. Туизито се носи повече като по инерция, намалява доста бавно като го пуснеш надолу и си има специфичен звук, защото не е обезшумено. При големите електромобили почти не се усеща.

    Много са различни нещата и мога да те повозя на Туизи (това имаме) да добиеш представа :).

    #29135

    Регенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.

    #28917

    Регенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.

    #28929

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    #29151

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    #29230

    Е, не беше целта да си изпрося поредната возия на вересия … 😆 Но ако пак организирате някакво събитие ще гледам да дойда, че миналата година не бях много в час. Иска ми се да направят нещо с размерите на Peugeot 206, Suzuki Swift, и да изминава 300-400 км с едно зареждане.

    Тея дни видях да зареждат Peugeot iOn на Стамболийски, изглежда много яко!

    #28994

    Е, не беше целта да си изпрося поредната возия на вересия … 😆 Но ако пак организирате някакво събитие ще гледам да дойда, че миналата година не бях много в час. Иска ми се да направят нещо с размерите на Peugeot 206, Suzuki Swift, и да изминава 300-400 км с едно зареждане.

    Тея дни видях да зареждат Peugeot iOn на Стамболийски, изглежда много яко!

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 142 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.