- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
July 9, 2014 at 12:21 pm #29784Илиян ЗвездоброевMember
Хааа! Жестоко видео, mumojem! Като прибавиме и Prodigy – върхът. Ситуацията в колата ми напомни как се чувствах в Софияленд, когато работеше, имаше една водна пързалка, където като се пуснеш те окъпва целия с вода долу 😛
July 9, 2014 at 12:24 pm #29966martin@ecars.bgKeymasterЖалко че на телефона батерията нещо изписка и аз викам айде ще го спра и не заснех как минаваме по Оборище над канала, където водата беше много високо, но и това че успяхме да снимаме е супер да се види преживяването :cheer:
July 9, 2014 at 12:24 pm #29797martin@ecars.bgKeymasterЖалко че на телефона батерията нещо изписка и аз викам айде ще го спра и не заснех как минаваме по Оборище над канала, където водата беше много високо, но и това че успяхме да снимаме е супер да се види преживяването :cheer:
October 1, 2014 at 9:05 pm #31304martin@ecars.bgKeymasterХубава засечка се получи в късния следобед с Юли от Омникар на зарядната на Фулчарджър до Александър Невски. И веднага бърза Kangoo ZE и Twizy фото сесийка :cheer:
October 1, 2014 at 9:05 pm #31125martin@ecars.bgKeymasterХубава засечка се получи в късния следобед с Юли от Омникар на зарядната на Фулчарджър до Александър Невски. И веднага бърза Kangoo ZE и Twizy фото сесийка :cheer:
October 5, 2015 at 11:50 pm #33897martin@ecars.bgKeymasterАйде бре тоз форум… има ли електромобилисти тука или нема 😆
Така. Туизето навърте 10,000 км в моите ръчъчки (и малко други) и вече е на близо 13,500.
Продължава да предизвиква много внимание по улиците и постоянно летят въпроси отвсякъде.
Имаше една смята на чаркове в редуктора (по гаранция) заради дефектирал семеринг и явно поизтекло масълце. Другото е един сменен предпазител за къси светлини. Това е за година и 3/4.
Продължава да дава кеф на богато!
October 5, 2015 at 11:50 pm #33902martin@ecars.bgKeymasterАйде бре тоз форум… има ли електромобилисти тука или нема 😆
Така. Туизето навърте 10,000 км в моите ръчъчки (и малко други) и вече е на близо 13,500.
Продължава да предизвиква много внимание по улиците и постоянно летят въпроси отвсякъде.
Имаше една смята на чаркове в редуктора (по гаранция) заради дефектирал семеринг и явно поизтекло масълце. Другото е един сменен предпазител за къси светлини. Това е за година и 3/4.
Продължава да дава кеф на богато!
October 5, 2015 at 11:50 pm #33925martin@ecars.bgKeymasterАйде бре тоз форум… има ли електромобилисти тука или нема 😆
Така. Туизето навърте 10,000 км в моите ръчъчки (и малко други) и вече е на близо 13,500.
Продължава да предизвиква много внимание по улиците и постоянно летят въпроси отвсякъде.
Имаше една смята на чаркове в редуктора (по гаранция) заради дефектирал семеринг и явно поизтекло масълце. Другото е един сменен предпазител за къси светлини. Това е за година и 3/4.
Продължава да дава кеф на богато!
October 7, 2015 at 10:23 am #33901Илиян ЗвездоброевMemberАми дано все безпроблемно да е, и да пишеш пак така при 50 000, а защо не и при 100 000 🙂
Досега май нито един път не съм го засичал твойто Туизи по улиците, но пък съм виждал няколко други. Продължавай да навърташ километри всеки ден 🙂October 7, 2015 at 10:23 am #33905Илиян ЗвездоброевMemberАми дано все безпроблемно да е, и да пишеш пак така при 50 000, а защо не и при 100 000 🙂
Досега май нито един път не съм го засичал твойто Туизи по улиците, но пък съм виждал няколко други. Продължавай да навърташ километри всеки ден 🙂October 7, 2015 at 10:23 am #33930Илиян ЗвездоброевMemberАми дано все безпроблемно да е, и да пишеш пак така при 50 000, а защо не и при 100 000 🙂
Досега май нито един път не съм го засичал твойто Туизи по улиците, но пък съм виждал няколко други. Продължавай да навърташ километри всеки ден 🙂November 17, 2015 at 10:26 am #34059martin@ecars.bgKeymasterОблекчение – виновникът съм аз, не Туизи!
Напоследък все повече започна да ми прави впечатление, че пробегът намалява. Карам по един и същи 12 км маршрут (6 км в едната посока) всеки ден по два пъти и само на сутрешната “сесия” ми отиват по три черти от батерията.
В добавка, гумите скърцат много, завива по-трудно, иска повече ток (или хайде, газ), за да върви. Чак започнах да се притеснявам дали нещо не става с батерията.
Докато вчера на един светофар отдясно долетя едно “меки са ти гумите, брато”.
Не му обърнах много внимание, но после се загледах повече, хем че от известно време нещо ми хващаше погледа там, по колелата.
Отивам на ОМВ да проверя и напомпя и с ужас установявам, че гумите са с по атмосфера и малко, а трябва да са 2.3 предните и 2.0 задните. Помпи, помпи да ти дойде акъла.
И веднага се върна много по-осезаемото дръпване при ускорение, супер лесното маневриране и лесно влизане в завой с висока скорост (не че трябва да се прави).
(Веднага осъзнах и че това, което написах за окачването преди време, не е вярно. А то беше., че в един момент (след 5,000 км шофиране) окачването на Туизи е приятно омекнало. Явно още тогава гумите са започнали да пущат въздух. Туизи пак си вози твърдо, но всичко се подобри значително и съм щастлив.)
А тази сутрин! Отивам до центъра, връщам се – една черта от батерията :woohoo: И през цялото време, както в началото, прогнозният пробег се качваше заради активното рекупериране.
Е, хора, явно вашият електромобилен блогър се е отпуснал дотолкова, че да приравни “електромобилите искат малко с “електромобилите искат малко [color=#bb0000″>внимание“.
Това преживяване нека да е подсещащо за всеки, че елементарни неща като редовното преглеждане на гумите може да предизвика всичко това, за което става дума отгоре.
Електромобилът си е наред. А душицата ми грейка отвсякъде 😆
November 17, 2015 at 10:26 am #34060martin@ecars.bgKeymasterОблекчение – виновникът съм аз, не Туизи!
Напоследък все повече започна да ми прави впечатление, че пробегът намалява. Карам по един и същи 12 км маршрут (6 км в едната посока) всеки ден по два пъти и само на сутрешната “сесия” ми отиват по три черти от батерията.
В добавка, гумите скърцат много, завива по-трудно, иска повече ток (или хайде, газ), за да върви. Чак започнах да се притеснявам дали нещо не става с батерията.
Докато вчера на един светофар отдясно долетя едно “меки са ти гумите, брато”.
Не му обърнах много внимание, но после се загледах повече, хем че от известно време нещо ми хващаше погледа там, по колелата.
Отивам на ОМВ да проверя и напомпя и с ужас установявам, че гумите са с по атмосфера и малко, а трябва да са 2.3 предните и 2.0 задните. Помпи, помпи да ти дойде акъла.
И веднага се върна много по-осезаемото дръпване при ускорение, супер лесното маневриране и лесно влизане в завой с висока скорост (не че трябва да се прави).
(Веднага осъзнах и че това, което написах за окачването преди време, не е вярно. А то беше., че в един момент (след 5,000 км шофиране) окачването на Туизи е приятно омекнало. Явно още тогава гумите са започнали да пущат въздух. Туизи пак си вози твърдо, но всичко се подобри значително и съм щастлив.)
А тази сутрин! Отивам до центъра, връщам се – една черта от батерията :woohoo: И през цялото време, както в началото, прогнозният пробег се качваше заради активното рекупериране.
Е, хора, явно вашият електромобилен блогър се е отпуснал дотолкова, че да приравни “електромобилите искат малко с “електромобилите искат малко [color=#bb0000″>внимание“.
Това преживяване нека да е подсещащо за всеки, че елементарни неща като редовното преглеждане на гумите може да предизвика всичко това, за което става дума отгоре.
Електромобилът си е наред. А душицата ми грейка отвсякъде 😆
November 17, 2015 at 10:26 am #34066martin@ecars.bgKeymasterОблекчение – виновникът съм аз, не Туизи!
Напоследък все повече започна да ми прави впечатление, че пробегът намалява. Карам по един и същи 12 км маршрут (6 км в едната посока) всеки ден по два пъти и само на сутрешната “сесия” ми отиват по три черти от батерията.
В добавка, гумите скърцат много, завива по-трудно, иска повече ток (или хайде, газ), за да върви. Чак започнах да се притеснявам дали нещо не става с батерията.
Докато вчера на един светофар отдясно долетя едно “меки са ти гумите, брато”.
Не му обърнах много внимание, но после се загледах повече, хем че от известно време нещо ми хващаше погледа там, по колелата.
Отивам на ОМВ да проверя и напомпя и с ужас установявам, че гумите са с по атмосфера и малко, а трябва да са 2.3 предните и 2.0 задните. Помпи, помпи да ти дойде акъла.
И веднага се върна много по-осезаемото дръпване при ускорение, супер лесното маневриране и лесно влизане в завой с висока скорост (не че трябва да се прави).
(Веднага осъзнах и че това, което написах за окачването преди време, не е вярно. А то беше., че в един момент (след 5,000 км шофиране) окачването на Туизи е приятно омекнало. Явно още тогава гумите са започнали да пущат въздух. Туизи пак си вози твърдо, но всичко се подобри значително и съм щастлив.)
А тази сутрин! Отивам до центъра, връщам се – една черта от батерията :woohoo: И през цялото време, както в началото, прогнозният пробег се качваше заради активното рекупериране.
Е, хора, явно вашият електромобилен блогър се е отпуснал дотолкова, че да приравни “електромобилите искат малко с “електромобилите искат малко [color=#bb0000″>внимание“.
Това преживяване нека да е подсещащо за всеки, че елементарни неща като редовното преглеждане на гумите може да предизвика всичко това, за което става дума отгоре.
Електромобилът си е наред. А душицата ми грейка отвсякъде 😆
November 17, 2015 at 10:26 am #34067martin@ecars.bgKeymasterОблекчение – виновникът съм аз, не Туизи!
Напоследък все повече започна да ми прави впечатление, че пробегът намалява. Карам по един и същи 12 км маршрут (6 км в едната посока) всеки ден по два пъти и само на сутрешната “сесия” ми отиват по три черти от батерията.
В добавка, гумите скърцат много, завива по-трудно, иска повече ток (или хайде, газ), за да върви. Чак започнах да се притеснявам дали нещо не става с батерията.
Докато вчера на един светофар отдясно долетя едно “меки са ти гумите, брато”.
Не му обърнах много внимание, но после се загледах повече, хем че от известно време нещо ми хващаше погледа там, по колелата.
Отивам на ОМВ да проверя и напомпя и с ужас установявам, че гумите са с по атмосфера и малко, а трябва да са 2.3 предните и 2.0 задните. Помпи, помпи да ти дойде акъла.
И веднага се върна много по-осезаемото дръпване при ускорение, супер лесното маневриране и лесно влизане в завой с висока скорост (не че трябва да се прави).
(Веднага осъзнах и че това, което написах за окачването преди време, не е вярно. А то беше., че в един момент (след 5,000 км шофиране) окачването на Туизи е приятно омекнало. Явно още тогава гумите са започнали да пущат въздух. Туизи пак си вози твърдо, но всичко се подобри значително и съм щастлив.)
А тази сутрин! Отивам до центъра, връщам се – една черта от батерията :woohoo: И през цялото време, както в началото, прогнозният пробег се качваше заради активното рекупериране.
Е, хора, явно вашият електромобилен блогър се е отпуснал дотолкова, че да приравни “електромобилите искат малко с “електромобилите искат малко [color=#bb0000″>внимание“.
Това преживяване нека да е подсещащо за всеки, че елементарни неща като редовното преглеждане на гумите може да предизвика всичко това, за което става дума отгоре.
Електромобилът си е наред. А душицата ми грейка отвсякъде 😆
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.