5500 лв за Пежо 106 Електрик

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #17851

    BMS – Battery Management System

    литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.

    но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂

    #17860
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Само ще добавя, че когато А1 Еко показват своите конверсии по изложения в България, на техния щанд обикновено е и един кадърен момък, който предлага BMS собствена разработка, така че има у нас откъде да се купи такова чудо без проблем :whistle:

    #17870
    cityel
    Member

    Над батериите CALB на тази страница http://cityel.alle.bg/%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8/ надолу има едни платки.
    Това са БМС-ите на въпросното момъче и с него ги тестваме и донастройваме 😉
    И дефакто карам с такъв БМС.
    Просто Литиева батерия без БМС не може – тази платка е част от батерията.. Иначе все едно муха без глава.
    Ето ви за по-лесно:
    http://cdn2.alle.bg/lcd.alle.bg-e81595f9-960-315-ups-ri-hleym8s2gy.jpg
    Разгледайте сайта има и китайски БМС, и с него карам и съм доволен също – той е капацитивен, но е скъп.

    😛

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.