BMW i3 чак след 2014-та у нас, казват от BMW България…

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #19003
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Благодаря предварително на всички, които биха изказали мнение по темата!

    Това научих в телефонен разговор на 20 март 2013.

    Няма условия (зарядна инфраструктура, данъчни облекчения и покупателна способност…

    Не че не може човек да си купи като го пуснат през ноември в някои от по-големите държави в Европа, но у нас няма да се предлага поддръжка.

    Кофти работа, и не са само BMW, и другите отлагат с предлагането в България, като изключим Opel (Ampera).

    Какво мислите, как може да се промени това? Ще си купите ли електро кола преди да е започнал официалния внос с всичките му атрибути на съответната марка у нас?

    Като изключим финансовия въпрос каква помощ или стимул са ви нужни?

    #22346

    Не знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
    Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
    Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
    WP_20140204_18_31_45_Pro.jpg

    WP_20140204_18_09_34_Pro.jpg

    #22364
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Е, браво, ние не се доредихме до i3 тест във Welt-а през октомври, но ето че вече е наред схемата.

    ZOE-то си го тествахме два часа, та добихме добра представа.

    Мисля си за тия неща със сервиза, ама ето на два Tesla Model S има вече у нас, намират се хора да се престрашат и без сервиз. Повечето хора обаче вероятно ще си искат да им е сигурно, особено предвид новата технология.

    Еми хайде, ще се радвам да разбера какво е избрало семейството.

    #22373
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=632]НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
    [/quote]

    Има един малко по-близък вариант (не и за теб обаче, понеже си в Бургас), да се сервизира при солунския дилър Трикалиотис – посочен е на страницата на BMW като i-дилър, въпреки че от 3 месеца питам дали са получили i3, но нещо няма или кола или отговор :lol:.

    #22382
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Иначе за вас, с 4 деца, може би Nissan e-NV200 ще пасне, ако си падате по минииванове – може и да се появи на пазара до края на тази година, но по-вероятно е да е през 2015-та обаче, та още не е вариант.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.