- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
June 1, 2015 at 1:56 pm #33355Илиян ЗвездоброевMember
Днес се мярна един Chevrolet Volt, в центъра паркиран до театъра Иван Вазов.
Беше черен. Само на 20-30 метра от Aixam-а на k.i.June 2, 2015 at 6:12 pm #33365КонстантинMemberмда виждал съм го из Софето … явно е почнал да се навърта еептем наблизо 😆
October 1, 2016 at 1:19 am #35713Иван ДобревMemberПрез 2016 е излязал новият модел на Волт в САЩ. Модела от 2017 е леко обновен спрямо 2016.
http://www.caranddriver.com/chevrolet/volt
http://www.thecarconnection.com/overview/chevrolet_volt_2017
https://www.cnet.com/roadshow/auto/2017-chevrolet-volt/review/
Колата е естествено продължение на модела от 2012 година. Батерията е увеличена до 18,4квч, без проблем правят 53 мили с едно зареждане.
Според някои медии се очаква да излезе и Опел Ампера плуг-ин на база на Волта.
http://www.caradvice.com.au/413356/2017-opel-ampera-spied-for-europe-holden-ampera-to-follow/
http://www.caradvice.com.au/413356/2017-opel-ampera-spied-for-europe-holden-ampera-to-follow/photos/October 1, 2016 at 11:37 am #35716martin@ecars.bgKeymasterХм, ново ми е това за връщане на Амперата на база на Волт-а дето е, благодарско за инфото. Ще видя материала да пуснем един блог по въпроса.
Единствено не разбирам защо продължават така плахо с батерията – оставят и огромен буфер, за да я запазят за повече години. Но защо да пазиш една батерия 15 години или 20 – не е ДВГ – технологиите се променят толкова бързо при батериите, че след още 5 години ще са вероятно много по-добри от сегашните. Другите авто марки не оставят такива големи буфери като GM между общия и използваемия капацитет. Това за Volt/Ampera де – при Bolt/Ampera-e не е така.
October 1, 2016 at 1:28 pm #35728Иван ДобревMemberАз не знам колко е достоверна тази информация. Просто има някакви снимки , като отпред изглежда че е кръгла емблемата. Дали ще стане няма официално потвърждение. Засега само Амперата Е на базата на Болта е потвърдена. Дали ще има Ампера Плуг-ин не е ясно , но е логично си мисля. Колата е добра, има електрически пробег 50-65 мили. Бензиновият Двигател е нов алуминиев, 100 коня. Батерията също е олекотена. Използваеми са 14,4 квч от батерията. Другото е буфер. Колата беше изпреварила времето си още през 2012. Дори и сега малко плугин коли могат да се мерят със стария волт. А новия казват е дори по-добър.
October 1, 2016 at 1:44 pm #35732martin@ecars.bgKeymasterАбсолютно вярно е това, че беше изпреварила времето си, но сега си идва на мястото наистина дори и първият Волт/Ампера. Не се бях заглеждал в новия използваем капацитет – значи сега е по-малък буферът, което по се приближава към общия метод на работа.
October 1, 2016 at 2:11 pm #35738Иван ДобревMemberАми при първият Волт буфера е бил около 6 квч(16,5 минус 10,8 използваем) , сега е 4 квч(18,4 минус 14,4) . За тия собственици Волта си е изпълнил предназначението:
“Great Job Ari C ! We have a 2012 Volt too , My wife set our record at 54 miles in real world driving, we are up to 47 thousand ev miles and 3000 on gas , this car is amazing!! 495 mpg:)Ari Colin
May 30, 2014 at 8:37 am
Thanks! Yes it truly is amazing. I’m at 52,000 EV miles and 139 gas miles. My engine still is not broken in yet!”Десетки електрически мили при под хиляда бензинови мили.
October 3, 2016 at 8:57 pm #35766Петър СтойчевMemberНовината за Ампера 2 е чудесна ако е вярна..
От известно време се чудя с какво бих заменил Амперата.. и засега май само с Тесла 3..
На първо място беше идеята за Ампера 2 от Щатите, но не ме кефеше, защото ако се наложи гаранционен сервиз би било кофти..
Аз на моята “стара” ампера правя 82-3 км без проблем с нормални скорости.. на новата с още 4.4 квч ще могат да се правят над 100-110 км без проблем.
Ето статистиката ми от вчера.. : цък
Attachments:October 3, 2016 at 9:24 pm #35771Иван ДобревMemberОтличен резултат от 106 км. Как го постигна? На теб нова Ампера не ти трябва, с тези резултати. Твоята батерия е от по-големите.
October 3, 2016 at 9:59 pm #35773Петър СтойчевMemberМоята батерия е от най-малките.. с чисти 10 квч използваем капацитет
Това е по маршрут Несебър – Бургас – с. Младежко и обратно.. с около 90-100 км/ч.
В случая малко чийтвах.. 🙂
1. Имаше 20тина мин дозареждане (което дава около 5-6 km)
2. Част е от пускане по няколко надолнища на батерия.. и по нагорнищата на двигател 🙂 така леко се лъже статистиката.. за сметка на чисто бензиновия разход, който ако се разделят бензиновите км на литрите в случая става към 6.6 л/100), а иначе би бил към 5/100.
3. Другия момент е, че като се ходи надалеч, се ползва батерията при по-ниските скорости (примерно в града и по третокласната отбивка за селото, където така или иначе се кара с 60-70км/ч)Иначе да.. нямам зор за новата Ампера.. тази смятам още дълго време да я търкалям.. или в краен случай да мине у друг член на семейството, а аз да си взема новата..
October 5, 2016 at 5:10 pm #35792Иван ДобревMemberЕдно сравнение между новият и старият Волт:
http://drwattsonev.blogspot.bg/2015/10/gm-canada-volt-trip-day-1.html66км срещу 112км постигнати от новият модел.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.