- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
June 1, 2015 at 1:56 pm #33376Илиян ЗвездоброевMember
Днес се мярна един Chevrolet Volt, в центъра паркиран до театъра Иван Вазов.
Беше черен. Само на 20-30 метра от Aixam-а на k.i.June 2, 2015 at 6:12 pm #33383КонстантинMemberмда виждал съм го из Софето … явно е почнал да се навърта еептем наблизо 😆
October 1, 2016 at 1:19 am #35691Иван ДобревMemberПрез 2016 е излязал новият модел на Волт в САЩ. Модела от 2017 е леко обновен спрямо 2016.
http://www.caranddriver.com/chevrolet/volt
http://www.thecarconnection.com/overview/chevrolet_volt_2017
https://www.cnet.com/roadshow/auto/2017-chevrolet-volt/review/
Колата е естествено продължение на модела от 2012 година. Батерията е увеличена до 18,4квч, без проблем правят 53 мили с едно зареждане.
Според някои медии се очаква да излезе и Опел Ампера плуг-ин на база на Волта.
http://www.caradvice.com.au/413356/2017-opel-ampera-spied-for-europe-holden-ampera-to-follow/
http://www.caradvice.com.au/413356/2017-opel-ampera-spied-for-europe-holden-ampera-to-follow/photos/October 1, 2016 at 11:37 am #35694martin@ecars.bgKeymasterХм, ново ми е това за връщане на Амперата на база на Волт-а дето е, благодарско за инфото. Ще видя материала да пуснем един блог по въпроса.
Единствено не разбирам защо продължават така плахо с батерията – оставят и огромен буфер, за да я запазят за повече години. Но защо да пазиш една батерия 15 години или 20 – не е ДВГ – технологиите се променят толкова бързо при батериите, че след още 5 години ще са вероятно много по-добри от сегашните. Другите авто марки не оставят такива големи буфери като GM между общия и използваемия капацитет. Това за Volt/Ampera де – при Bolt/Ampera-e не е така.
October 1, 2016 at 1:28 pm #35705Иван ДобревMemberАз не знам колко е достоверна тази информация. Просто има някакви снимки , като отпред изглежда че е кръгла емблемата. Дали ще стане няма официално потвърждение. Засега само Амперата Е на базата на Болта е потвърдена. Дали ще има Ампера Плуг-ин не е ясно , но е логично си мисля. Колата е добра, има електрически пробег 50-65 мили. Бензиновият Двигател е нов алуминиев, 100 коня. Батерията също е олекотена. Използваеми са 14,4 квч от батерията. Другото е буфер. Колата беше изпреварила времето си още през 2012. Дори и сега малко плугин коли могат да се мерят със стария волт. А новия казват е дори по-добър.
October 1, 2016 at 1:44 pm #35707martin@ecars.bgKeymasterАбсолютно вярно е това, че беше изпреварила времето си, но сега си идва на мястото наистина дори и първият Волт/Ампера. Не се бях заглеждал в новия използваем капацитет – значи сега е по-малък буферът, което по се приближава към общия метод на работа.
October 1, 2016 at 2:11 pm #35714Иван ДобревMemberАми при първият Волт буфера е бил около 6 квч(16,5 минус 10,8 използваем) , сега е 4 квч(18,4 минус 14,4) . За тия собственици Волта си е изпълнил предназначението:
“Great Job Ari C ! We have a 2012 Volt too , My wife set our record at 54 miles in real world driving, we are up to 47 thousand ev miles and 3000 on gas , this car is amazing!! 495 mpg:)Ari Colin
May 30, 2014 at 8:37 am
Thanks! Yes it truly is amazing. I’m at 52,000 EV miles and 139 gas miles. My engine still is not broken in yet!”Десетки електрически мили при под хиляда бензинови мили.
October 3, 2016 at 8:57 pm #35758Петър СтойчевMemberНовината за Ампера 2 е чудесна ако е вярна..
От известно време се чудя с какво бих заменил Амперата.. и засега май само с Тесла 3..
На първо място беше идеята за Ампера 2 от Щатите, но не ме кефеше, защото ако се наложи гаранционен сервиз би било кофти..
Аз на моята “стара” ампера правя 82-3 км без проблем с нормални скорости.. на новата с още 4.4 квч ще могат да се правят над 100-110 км без проблем.
Ето статистиката ми от вчера.. : цък
Attachments:October 3, 2016 at 9:24 pm #35762Иван ДобревMemberОтличен резултат от 106 км. Как го постигна? На теб нова Ампера не ти трябва, с тези резултати. Твоята батерия е от по-големите.
October 3, 2016 at 9:59 pm #35765Петър СтойчевMemberМоята батерия е от най-малките.. с чисти 10 квч използваем капацитет
Това е по маршрут Несебър – Бургас – с. Младежко и обратно.. с около 90-100 км/ч.
В случая малко чийтвах.. 🙂
1. Имаше 20тина мин дозареждане (което дава около 5-6 km)
2. Част е от пускане по няколко надолнища на батерия.. и по нагорнищата на двигател 🙂 така леко се лъже статистиката.. за сметка на чисто бензиновия разход, който ако се разделят бензиновите км на литрите в случая става към 6.6 л/100), а иначе би бил към 5/100.
3. Другия момент е, че като се ходи надалеч, се ползва батерията при по-ниските скорости (примерно в града и по третокласната отбивка за селото, където така или иначе се кара с 60-70км/ч)Иначе да.. нямам зор за новата Ампера.. тази смятам още дълго време да я търкалям.. или в краен случай да мине у друг член на семейството, а аз да си взема новата..
October 5, 2016 at 5:10 pm #35786Иван ДобревMemberЕдно сравнение между новият и старият Волт:
http://drwattsonev.blogspot.bg/2015/10/gm-canada-volt-trip-day-1.html66км срещу 112км постигнати от новият модел.
June 22, 2017 at 10:24 pm #37751Иван ДобревMemberДнес в Русе видях новият Волт 2017. Беше прясно внесен от САЩ. Имаше транзитни номера. Той официално не се продава в Европа. Много добре изглеждаше. Само не ми е ясно ако има проблем какво ще прави? И аз съм мисли за такова нещо, но липсата на сервиз ме спираше. На цвят беше тъмно сив, нещо такова. Отзад малко тесен ми се видя.
June 22, 2017 at 11:12 pm #37754martin@ecars.bgKeymasterАаа това е супер. Оглеждаме разни Ampera-e оферти из Европа, че има вече – та може скоро и такава да видим с БГ номера.
June 29, 2017 at 12:39 am #37807Иван ДобревMemberЗачудих се как ще регистрират в КАТ новият Волт( не Болт или Ампера Е) в България? Той няма европейска хомологация?
June 29, 2017 at 9:40 am #37809КонстантинMemberВероятно ще трябва да се минава Технотест, Декра или някой от другите лицензиране за подобни дейности преди да се стигне до КАТ
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.