- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
February 16, 2014 at 12:19 am #23097Илиян ЗвездоброевMember
Хах – като казахте за малък пазар, та скоро се сетих за един истински случай разказан ми от един приятел.
Поръчват фирма в БГ бая стока от Китай но получават все пак мейл в следния дух:
– Ама все пак защо поръчвате толкова малко
– Ами тук пазарът е малък, само 7 милиона сме
– Ами опитайте и в други градове ….:woohoo:
February 16, 2014 at 3:21 am #23105martin@ecars.bgKeymaster😆
February 17, 2014 at 11:59 am #23121Plamen PetrovMemberЕдно леко “чукване” отзад за Тесла… тотална щета за Опел:
Attachments:February 17, 2014 at 12:03 pm #23129martin@ecars.bgKeymasterХъъъ :blink:
February 22, 2014 at 8:56 pm #23511Николай ИвановMemberТова малко ме изненадва. Поне да се беше счупила задната броня.
Между другото взехме решение – купуваме Модел S. Като начало трябва да продам Инфинити-то. Лизинга е уточнен, застраховката също. До края на месеца ще преведа капаро, за да я пуснат за производство.February 22, 2014 at 9:02 pm #23518martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=759]Това малко ме изненадва. Поне да се беше счупила задната броня.
Между другото взехме решение – купуваме Модел S. Като начало трябва да продам Инфинити-то. Лизинга е уточнен, застраховката също. До края на месеца ще преведа капаро, за да я пуснат за производство.[/quote]Чудесно, честито, пожелания всичко да мине по план и да сте много щастливи с електромобила ). Ако е удобно ще споделиш ли коя лизингова се съгласи да финансира сделката, като и за застрахователя.
Всъщност в последния ти коментар в Туизи темата споменаваш, че и за Тесла лизинга важи, но това означава ли, че лизинг в Германия сте си уредили за Model S или в България?
February 23, 2014 at 9:18 am #23602Николай ИвановMemberСъс застраховката нещата се следните: при транспорта от Германия до тук ще направя застраховка на товара по проформа фактурата за колата. Когато дойде тук и й поставим БГ номера ще и направя пълно каско в HDI застраховане. Питах ги, съгласни са. За тях това е обикновен автомобил, с много нисък риск от кражба – екзотичен е, не е като ежедневно крадените БМВ например. За ремонт на каросерията в случай на щета ще се използва техен доверен сервиз. Същия в който ремонтират и Инфинити, Хюндай и др. Каросерийните детайли по поръчка от Швейцария. Уговорих си и допълнителна застраховка за заместващ автомобил. Ако стане нещо с колата ми, при ремонт за повече от 3 дни ползвам заместващ автомобил. Тази застраховка е около 1600 лв за три години, между другото Мото пфое също имат такава.
С лизинга е доста по-сложно. Първо автомобила трябва да се закупи от БГ фирма. След това да се достави в БГ, да се фактурира на лизинга, те да си го регистрират и да ми го дадат. Питах два-три лизинга, всички са навити щом колата е от БГ фирма. Даже може да използвам някой вносител на автомобили за доставката, ако е навит – сещам се за един. Но това не е важно. Важното е че колата трябва да се плати преди да я лизинговаме. А цената й е 85740 EUR 🙁 Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR.February 23, 2014 at 11:32 am #23638RumenMemberТова е по-малко от $3000. Да не би да има преференции за Европа?
February 23, 2014 at 11:39 am #23649RumenMemberВсеки българин работещ в САЩ /със собствена фирма/ би се съгласил да ти купи Тесла (печели $7500 данъчен кредит). Не е ли по изгодно да се поръча и купи в САЩ? Доставката е 2,5% от стойността на автомобила /стара информация/.
February 23, 2014 at 2:35 pm #23684martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=766]…. Каросерийните детайли по поръчка от Швейцария…. Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR.[/quote]
Добре си проучил нещата и благодаря за инфото. Само това с Швейцария ме озадачава. Очаквах частите да се изписват от Германия или Австрия (в Мюнхен бяхме в сервиза и останах с впечатление, че от там и части ще могат да се изписват).
В началото беше $5,000 депозита, после го намалиха, дори мисля че беше €2,500 за Европа и сега вече 2к.
Поглеждам от време на време офертите по mobile.de – намира се по някой и друг Model S, вече въпросът е дали наистина са налични, а пък и повечето са над 100 бона…
February 23, 2014 at 5:30 pm #23709Николай ИвановMemberИскам чисто нов, при 7-местната версия ще вземем и ДДС-то. Тези от Мобиле.de не са вариант за нас. От имейлите които получавам оставам с впечатление, че централата на Тесла за Европа е в Швейцария. Пиша на дилъра в Мюнхен, а получавам отговор от друг от Швейцария. Затова така си помислих.
Колкото до варианта от Америка не познавам никого от там, с документите е по-сложно, плаща се мито 10%, ДДС също, а и доставката с контейнер до Хамбург е около 10 хиляди долара. Като теглиш чертата става почти същото според мен. А и си мисля че когато е купена от дилър от Европа може да се обърнеш към него конкретно в случай на проблем. Според мен има значение кой е прибрал печалбата от сделката.
В момента имам друг проблем. Съпругата ми видя модел Х и много го хареса. Иска да вземем него. На мен обаче не ми се чака година, година и нещо. Сега писах на дилъра дали ако вземем модел С сега, после може да го сменим с модел Х.February 23, 2014 at 6:03 pm #23736martin@ecars.bgKeymasterЕвропейската централа е в Тилбург, Холандия. Там изградиха дистрибутивен център, където досглобяват евро вариантите и е склад за части. Много удобно място е, защото е близо до Ротердам и има пътни коридори към околните европейски страни. Странно ми е малко това да пишеш на германцен (в Мюнхен познаваме Герхард), а да те прехвърлят към Швейцария.
Някъде в периода 2000-2005 се занимавах с внос на авточасти и коли от Америка. Цените са се променили, но доставката до Хамбург не би трябвало да е повече от $2,500 сега. На мен ми караха нещата до Бремерхафен и от там на ход си докарвахме колите. Но си е разправия това с транспорта и после мито, ДДС, като има Евро вариант и аз определено го предпочитам!
Свирни като ти върнат отговор дали ще може да смениш S за X, това е много интересно.
February 24, 2014 at 5:38 am #23774Николай ИвановMemberИзвинете ме, не съм се изразил правилно. Писмата които получавам са от Тесла Швейцария наистина, но само официалните. Например как е минал теста, взел си съм решение, нови цени и т.н. А когато съм писал на дилъра, той ми е отговарял. Останал съм с грешно впечатление, понеже са идвали по едно и също време. Съжалявам.
February 24, 2014 at 11:36 am #23882Ivan JordanovMemberПоздравления и от мен за избора.
Надявам се, че ще публикувате непрекъснато информация относно всички отделни стъпки по поръчката, защото мисля, че ще е полезно за всички ни.
Иначе цената си цена…February 25, 2014 at 10:32 pm #24001Николай ИвановMemberМалко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.