• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 135 total)
  • Author
    Posts
  • #24020

    Това е американския сайт/форум посветен на електрическите коли – там може да намериш за всички модели, не само за Тесла модел С или Родстъра:
    PlugInAmerica
    Има и още един, но той е посветен преди всичко на самостоятелно конвертираните електрички:
    diyElectricCar
    Успех!

    #24029
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=811]Малко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.[/quote]

    За Model S мястото е http://www.teslamotorsclub.com – огромен форум с тонове теми, коментари, впечатления и каквото се сетиш за Tesla най-вече, както и за други електромобили. Иначе в България зная за 2 Model S, но засега нямам контакт със собствениците и нямам идея колко ще са склонни да дават рамо :whistle:

    #24044

    Ами да ги предизвикаме. Да им сложим на стъклата по една листовка с описание на сайта и форума. Може пък да се заинтригуват. Аз знам за още една Тесла, която всеки момент ще пристигне в БГ.

    #24053

    [quote=”ivanjordanov78″ post=798]Поздравления и от мен за избора.
    Надявам се, че ще публикувате непрекъснато информация относно всички отделни стъпки по поръчката, защото мисля, че ще е полезно за всички ни.
    Иначе цената си цена…[/quote]
    Самата поръчка няма нищо сложно, конфигурираш я в интернет, сключваш договор и превеждаш капарото. Сложното идва после. Например страха от дребни повреди. Или нежеланието за отпускане на лизинг от нашите лизингодатели. . До момента съм говорил с 3 такива – не искат и да чуят за Тесла!!! Има и още нещо – застрахователните компании изискват монтирането на GPS устройство за автомобили с цена над 70 хил. лв. Монтаж се извършва във фирмен сервиз. Тесла обаче не предлагат подобно устройство и със сигурност няма да монтират чуждо такова в техен автомобил. Това най-вероятно също ще бъде проблем.

    #24065
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=816]Ами да ги предизвикаме. Да им сложим на стъклата по една листовка с описание на сайта и форума. Може пък да се заинтригуват. Аз знам за още една Тесла, която всеки момент ще пристигне в БГ.[/quote]

    С човека, който взе първата си писах по фейсбук (знае за нас и за електромобилната асоциация), но от негова страна комуникацията се изрази в едно изречение и една 🙂 – това беше. С другия човек все още нямам контакт.

    #24074

    [quote=”mumojem” post=818][quote=”nio” post=816]Ами да ги предизвикаме. Да им сложим на стъклата по една листовка с описание на сайта и форума. Може пък да се заинтригуват. Аз знам за още една Тесла, която всеки момент ще пристигне в БГ.[/quote]

    С човека, който взе първата си писах по фейсбук (знае за нас и за електромобилната асоциация), но от негова страна комуникацията се изрази в едно изречение и една 🙂 – това беше. С другия човек все още нямам контакт.[/quote]
    Може ли да ми дадеш някакви данни за него, да се свържа аз, може да постигна по-голям успех. Важно е да научим всичко за автомобила от първа ръка, после ще разпространим това инфо и така хора като мен, които искат да си купят, но се чудят ще има какво да четат

    #24093

    Чета американския форум за Тесла и чак не ме се вярва. Почти няма хора, оплакващи се от проблеми със своите автомобили. 30-40-50 хил. мили и никакви проблеми. Само дреболии – неотварящи се огледала, скърцащи спирачки, едно оплакване за автомобил, който не се зарежда от суперчарджър и няколко други дреболии. Има само един сериозен дефект, който се повтаря при много автомобила. Проблемът с 12 волтовия акумулатор. Тесла го подменя с нов модел, и новия пак дава дефекти. Още не съм прочел целия форум, може би ще открия и други типични проблеми.

    #24112
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Мхм, така са нещата, добре се справя засега колицата. При мен няма никакви притеснения, че няма сервиз наблизо, взимам я без никакво мислене при подсигуряване на парите – чудо е да имаш такава кола сега :).

    #24381

    Интересен експеримент на братушките. При -30 по Целзий Model S има около 150-160 км пробег. Изрично подчертават, че не щадят батерията, карат неикономично и пускат отоплението на макс – на 10-а степен. Въпросът е, че те изкарват колата от гараж, а не стои на улицата, откъдето да я подкарат при -30. По едно време обсъждаха, че по принцип при такова каране на обикновена кола, имат разход около 20/100… :blink:

    В същото време опитът от Норвегия е, че при -20 пробегът на Model S е над 350 км с едно зареждане, като дори стига и до 400.
    [video width=853 height=280 type=youtube]jhxOW0CXNXE[/video]

    #24448

    Очаквайте скоро да се появи и модел С със задвижване на четирите колела 👿
    Фенове са щракнали тестовия автомобил по улиците на Калифорния:

    tesla-model-s-all-wheel-drive-prototype-testing-in-california-march-2014_01.jpg

    #24457
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Малко ми прилича на автономния тестов.

    #24471

    Даже много, само дето има датчици и на предните колела 😛

    #24490

    Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.

    #24536

    [quote=”nio” post=867]Според мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.[/quote]
    Не съм убеден, че този мой коментар е правилен. Защото открих едно интервю на Elon Musk от миналия месец в Норвегия. Там той казва, че AWD Model S ще дойде , може би по същото време като Model X . А за Model X посочва април 2015 като дата за начало на масовото производство. И още интересни неща – в момента Тесла инсталират по около 5 Supercharger станции седмично и ще запазят това темпо през цялата 2014 г.Това означава че ще бъдат инсталирани още около 180 нови станции на територията на Северна Америка и Европа. А скоро максималната мощност на станциите ще бъде повишена до впечатляващите 135 кВт, но това ще бъде максимума. По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.
    Новата GIGA-фабрика за батерии ще намали разходите с най-малко 30 на сто, в идеалния случай 40 процента. Не става ясно дали това ще доведе в промяна цените на автомобилите на Тесла.
    За подобряване на комфорта, ще има промяна на разположението на шофьорската седалка.
    Станцията за смяна на акумулаторната батерия между Лос Анджелис и Сан Франциско /първата такава в света/ трябва да бъде готова след няколко месеца.

    #24547
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=873]По-голема батерия може да бъде предложена за модел S още следващата година.[/quote]

    Опаа, това съм го пропуснал с по-голямата батерия, дай повече инфо, ако имаш.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 135 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.