- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
February 25, 2014 at 10:32 pm #24016Николай ИвановMember
Малко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.
February 25, 2014 at 11:19 pm #24032Plamen PetrovMemberТова е американския сайт/форум посветен на електрическите коли – там може да намериш за всички модели, не само за Тесла модел С или Родстъра:
PlugInAmerica
Има и още един, но той е посветен преди всичко на самостоятелно конвертираните електрички:
diyElectricCar
Успех!February 25, 2014 at 11:21 pm #24042martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=811]Малко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.[/quote]
За Model S мястото е http://www.teslamotorsclub.com – огромен форум с тонове теми, коментари, впечатления и каквото се сетиш за Tesla най-вече, както и за други електромобили. Иначе в България зная за 2 Model S, но засега нямам контакт със собствениците и нямам идея колко ще са склонни да дават рамо :whistle:
February 26, 2014 at 7:29 am #24067Николай ИвановMemberАми да ги предизвикаме. Да им сложим на стъклата по една листовка с описание на сайта и форума. Може пък да се заинтригуват. Аз знам за още една Тесла, която всеки момент ще пристигне в БГ.
February 26, 2014 at 7:29 am #24058Николай ИвановMemberАми да ги предизвикаме. Да им сложим на стъклата по една листовка с описание на сайта и форума. Може пък да се заинтригуват. Аз знам за още една Тесла, която всеки момент ще пристигне в БГ.
February 26, 2014 at 7:32 am #24075Николай ИвановMember[quote=”ivanjordanov78″ post=798]Поздравления и от мен за избора.
Надявам се, че ще публикувате непрекъснато информация относно всички отделни стъпки по поръчката, защото мисля, че ще е полезно за всички ни.
Иначе цената си цена…[/quote]
Самата поръчка няма нищо сложно, конфигурираш я в интернет, сключваш договор и превеждаш капарото. Сложното идва после. Например страха от дребни повреди. Или нежеланието за отпускане на лизинг от нашите лизингодатели. . До момента съм говорил с 3 такива – не искат и да чуят за Тесла!!! Има и още нещо – застрахователните компании изискват монтирането на GPS устройство за автомобили с цена над 70 хил. лв. Монтаж се извършва във фирмен сервиз. Тесла обаче не предлагат подобно устройство и със сигурност няма да монтират чуждо такова в техен автомобил. Това най-вероятно също ще бъде проблем.February 26, 2014 at 10:51 am #24085martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=816]Ами да ги предизвикаме. Да им сложим на стъклата по една листовка с описание на сайта и форума. Може пък да се заинтригуват. Аз знам за още една Тесла, която всеки момент ще пристигне в БГ.[/quote]
С човека, който взе първата си писах по фейсбук (знае за нас и за електромобилната асоциация), но от негова страна комуникацията се изрази в едно изречение и една 🙂 – това беше. С другия човек все още нямам контакт.
February 26, 2014 at 12:18 pm #24094Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=818][quote=”nio” post=816]Ами да ги предизвикаме. Да им сложим на стъклата по една листовка с описание на сайта и форума. Може пък да се заинтригуват. Аз знам за още една Тесла, която всеки момент ще пристигне в БГ.[/quote]
С човека, който взе първата си писах по фейсбук (знае за нас и за електромобилната асоциация), но от негова страна комуникацията се изрази в едно изречение и една 🙂 – това беше. С другия човек все още нямам контакт.[/quote]
Може ли да ми дадеш някакви данни за него, да се свържа аз, може да постигна по-голям успех. Важно е да научим всичко за автомобила от първа ръка, после ще разпространим това инфо и така хора като мен, които искат да си купят, но се чудят ще има какво да четатFebruary 27, 2014 at 12:42 am #24111Николай ИвановMemberЧета американския форум за Тесла и чак не ме се вярва. Почти няма хора, оплакващи се от проблеми със своите автомобили. 30-40-50 хил. мили и никакви проблеми. Само дреболии – неотварящи се огледала, скърцащи спирачки, едно оплакване за автомобил, който не се зарежда от суперчарджър и няколко други дреболии. Има само един сериозен дефект, който се повтаря при много автомобила. Проблемът с 12 волтовия акумулатор. Тесла го подменя с нов модел, и новия пак дава дефекти. Още не съм прочел целия форум, може би ще открия и други типични проблеми.
February 27, 2014 at 2:08 am #24130martin@ecars.bgKeymasterМхм, така са нещата, добре се справя засега колицата. При мен няма никакви притеснения, че няма сервиз наблизо, взимам я без никакво мислене при подсигуряване на парите – чудо е да имаш такава кола сега :).
March 3, 2014 at 5:30 pm #24408Интересен експеримент на братушките. При -30 по Целзий Model S има около 150-160 км пробег. Изрично подчертават, че не щадят батерията, карат неикономично и пускат отоплението на макс – на 10-а степен. Въпросът е, че те изкарват колата от гараж, а не стои на улицата, откъдето да я подкарат при -30. По едно време обсъждаха, че по принцип при такова каране на обикновена кола, имат разход около 20/100… :blink:
В същото време опитът от Норвегия е, че при -20 пробегът на Model S е над 350 км с едно зареждане, като дори стига и до 400.
[video width=853 height=280 type=youtube]jhxOW0CXNXE[/video]March 5, 2014 at 10:31 am #24464Plamen PetrovMemberОчаквайте скоро да се появи и модел С със задвижване на четирите колела 👿
Фенове са щракнали тестовия автомобил по улиците на Калифорния:March 5, 2014 at 10:52 am #24472martin@ecars.bgKeymasterМалко ми прилича на автономния тестов.
March 5, 2014 at 11:09 am #24493Plamen PetrovMemberДаже много, само дето има датчици и на предните колела 😛
March 5, 2014 at 3:57 pm #24513Николай ИвановMemberСпоред мен е тестово муле на бъдещия модел Х. Обърнете внимание на големия клирънс при предните колела, както и на товара на покрива. Този товар евентуално би могъл да симулира тежестта на механизма за отваряне на задните врати на бъдещия кросоувър.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.