• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 127 total)
  • Author
    Posts
  • #33453

    Leaf Spy (за android) върши доста добра работа за тривиална ежедневна употреба…

    #33457

    Може да ползваш Torque Pro с блутуут ODB2 джаджа. .. 7 евро от ибей.

    #33462

    Днес включих новия кабел тип 2 и я оставих така час и 20 мин. Стартира зареждане на 52% и накрая беше 52% !!! Свети че зарежда,но всъщност нищо! Жалко,явно има някакъв проблем със станцията или нещо друго.

    #33465

    Аха, значи не съм луд.. 🙂

    Разликата е, че амперата дава грешка.. иначе и при мен си светеше станцията.

    #33479

    При мен и колата изписва, че зарежда, но явно не зарежда. Говорих с Теди, другата седмица ще дойде да я погледне. Грехота е да имаме станция и да зареждаме от шуко…
    Днес Нисан-а прави 1000 км! Да са му честити и скоро по 100! B) 😉 B)
    Дайте акъл как да накарам колата да зарежда по-бързо у дома от обикновения контакт? Може би друг предпазител, или по-дебел кабел или….

    #33485

    имаш ли трифазен ток до вас?
    мислил ли си и за вариант diy chademo.
    почнаха да падат и цените на evse -тата level2. Поне на 32/40А да я зареждаш, то си е грехота на обикновен 16А токов кръг да се мъчи

    #33493

    Имам трифазен ток вкъщи, ама може ли на трифазен?
    И какво е това level 2 – може ли да ме светнеш?

    #33494

    Да споделя впечатления от първите 1000 км, ако искате разбира се. B)
    Доста труден за управление електромобил. Има три режима на каране, всеки различен от другите като поведение при спиране и ускорение. За водача е доста трудно да се напасва като стил към всеки от тях, поне на мен ми е трудно. Имам впредвид следното:
    При ускорение в режим В , D огромна разлика. Ако настъпваш еднакво педала ускорява различно. Отделно еко режима се комбинира и с В и D и става мазало. Общо взето се колебая между рязко ускорение с тласъци и влачене. Спирането чрез регенерация също е различно, усещането от спирачния педал също. За толкова км така и не можах да свикна с нея. Затова сега я карам в режим В в града, където така или иначе карам бавно и в D извънградско. Еко режима съм го игнорирал, не го намирам за нужен. И без него минавам 160-170 км с една батерия.

    #33496
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”nio” post=1902]Имам трифазен ток вкъщи, ама може ли на трифазен?
    И какво е това level 2 – може ли да ме светнеш?[/quote]

    В щатите Level 1 е 110V, а Level 2 230V.

    Може да ускориш до 3.3 кВт с обикновена зарядна станция (Теодор например може да ти изработи или да си купиш), на която ще си зареждаш с новия кабел Тип 1 към Тип 2 дето си си купил.
    На 3.3 кВт ще става за около 5-6 часа пълното зареждане.

    Може и на 6.6 кВт, ако твоят LEAF е с такова зарядно (всъщност опцията е 2 х 3.3 кВт) и пак със стенна зарядна, с което сваляш времето за зареждане на около 3 часа. Мисля обаче, че си с 3.3 кВт бордово зарядно.

    При LEAF се установява най-лесно като по време на зареждане погледнеш екрана: Ако има два реда един под друг:
    6 kW
    3 kW

    значи имаш 6.6 кВт опцията.

    Leaf-zarezhdane.jpg

    #33503

    Категорично съм с 3,3 kW зарядно. Ще помоля Теодор за помощ – за нула време ще ми спретне една станция. Колкото до зарядното – оригиналното за шуко пише че поддържа зареждане level 2 – на 240 волта. Ама у дома явно зарежда на 16 А и затова е бавно. А ако сменя предпазителя на таблото с 32 А? Ще има ли промяна?

    #33505
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Точно там е работата, че са ни 16А контактите, но реално зареждането става на 10А – 2 кВт.

    Ако ставаше на 16А щеше да е 3.3 кВт, колкото ще ти даде стенното зарядно заради различния контакт (Тип 2). Теодор може да каже дали сините шуко контакти като на зарядната в Бургас ще поддържат 16А и ако е така да си сложиш такъв.

    Иначе 32А за LEAF не ти вършат никаква работа, защото:

    – или си на 3.3 кВт (колкото е мощността на бордовото зарядно);
    – или на 50 кВт от бърза зарядна станция през CHAdeMO контакта.

    Средно положение няма.

    Само при ZOE (и Model S) може да се възползваш от 32А (22 кВт стенно зарядно), защото ZOE е с 43 кВт бордово (първия модел) и сега от 2015 въпреки двойното намаление пак е с 22 кВт. Съответно Model S ако е с Dual charger (двойно бордово) 2 х 10 кВт ще поеме почти цялата мощност от 22 кВт стенно.

    #33512

    Иначе 32А за LEAF не ти вършат никаква работа, защото:

    – или си на 3.3 кВт (колкото е мощността на бордовото зарядно);
    – или на 50 кВт от бърза зарядна станция през CHAdeMO контакта.

    Освен ако Лийф-а не е с 6,6 кВ зарядно 🙂

    #33516

    Ups не съм прочеил предишните постове, съжалявам 🙂 Зарядното на Нио е 3.3 кВ.

    #33519

    Аз бих препоръчал да се вземе (ако разбира се още няма) една ей такава джаджа, за която си говорихме преди:

    Ватметър. Хем ще може да се види дали зарежда, щом няма адекватна индикация вътре, хем колко точно вата смуче в момента…..
    Има и други приятни опции.
    Но пак не ми се е избистрил въпроса от преди който дискутирахме, и който nio пита – как по дяволите бордовото зарядно преценява че ще дърпа
    от шуко-то 2kw, а не 3kw.

    #33522

    Zdraveite,da popitam s Leaf’a parkirate li svobodno na sinq zona bezplatno i kakuv e danuka na kolata?Blagodarq i lek den!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 127 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.