• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 127 total)
  • Author
    Posts
  • #33624

    Малко интересно инфо. Преди няколко дни имах вызможност да направя едно по-продылжително пытуване с Лииф. При потегляне показа 164 км заряд, но напредване на километрите нещата се промениха. При половин батерия бях минал 90 км и оставаха още 94. При това обырнете внимание на средната скорост! След две междинни зареждания за по час-два успях да измина в този ден общо 245 км.

    Между другото днес става един месец от регистрацията и за това време сым изминал 4082 км.

    Attachments:
    • IMG_20150628_202357.jpg
    • IMG_20150628_121325.jpg
    • IMG_20150628_121216.jpg
    • IMG_20150628_121148.jpg
    #33625

    Впечатляващи резултати … и дневния и месечния!

    Браво!

    #33631
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Реееедим едно блогче за целта :cheer:

    [quote=”nio” post=1942]Малко интересно инфо. Преди няколко дни имах вызможност да направя едно по-продылжително пытуване с Лииф. При потегляне показа 164 км заряд, но напредване на километрите нещата се промениха. При половин батерия бях минал 90 км и оставаха още 94. При това обырнете внимание на средната скорост! След две междинни зареждания за по час-два успях да измина в този ден общо 245 км.

    Между другото днес става един месец от регистрацията и за това време сым изминал 4082 км.[/quote]

    #33634

    Мали 4000 км. за 1 месец. Аз за половин година правя толкова. Евала:)

    #33638

    Дам, човек като “джитка” почти без пари, върти повечко километри.

    #33640

    Това е само на електричката. Имаме и още една семейна кола – дизел.Нейния пробег е чувствително по-малък – 30 хил. годишно

    #33831

    Тази схема е достъпна само в САЩ. В България ще дойде, но ще е след време.

    П.С.
    Пропуснах да добавя цитат с коментара към който беше насочен моя коментар. На страница 3 беше, доколкото се сещам…

    #33833

    Опита ли да се свържеш чрез имейл с Каруингс? Според мен, докато автомобилът не започне да се предлага официално от Нисан дилъри, Каруингс няма да работи в страната…

    #33836

    [quote=”nio” post=1938]Имам нужда от помощ. Не мога да намеря начин да видя оставащото време за зареждане и процента на батерията по време на зареждане. Пробвах какво ли не, но всичко изисква колата да е отворена и на контакт. На Канго при зареждане се изписва на дисплея и свети постоянно. Едва ли Нисан са по-ограничени от Рено.
    Дайте едно рамо. :([/quote]

    Само 2 начина има:
    1. Физически да си в колата, стартираш и намираш с бутончето информацията на дисплея, която те интересува.
    2. Каруингс – активиран в колата и с инсталиран на телефона софтуер можеш да провериш информацията. Често се бъгва, но е готино. Също така с Каруингс можеш да си включиш климатика на колата дистанционно и лятото да ти е хладно, зимата да ти е топло като отиваш да вземеш колата.

    #33838

    Ш[quote=”nio” post=1942]Малко интересно инфо. Преди няколко дни имах вызможност да направя едно по-продылжително пытуване с Лииф. При потегляне показа 164 км заряд, но напредване на километрите нещата се промениха. При половин батерия бях минал 90 км и оставаха още 94. При това обырнете внимание на средната скорост! След две междинни зареждания за по час-два успях да измина в този ден общо 245 км.
    Между другото днес става един месец от регистрацията и за това време сым изминал 4082 км.[/quote]

    Човече, не знам как караш, ама такъв среден разход е мечта! Явно имаш МНОГО лек десен крак. 11.3кВч/100км… Аз едва ги докарвам до 15.1 :sick: хахаха… Е, нежната половинка също кара колата (при всеки удобен случай се мята на нея) и допринася за средния резултат. Сега не се учудвам от разстоянието изминато с 100% батерия, което си споменал в предишен коментар.

    #33841

    [quote=”nio” post=1906]Категорично съм с 3,3 kW зарядно. Ще помоля Теодор за помощ – за нула време ще ми спретне една станция. Колкото до зарядното – оригиналното за шуко пише че поддържа зареждане level 2 – на 240 волта. Ама у дома явно зарежда на 16 А и затова е бавно. А ако сменя предпазителя на таблото с 32 А? Ще има ли промяна?[/quote]
    http://evseupgrade.com/?main_page=products_all

    Тук се продават подобрени зарядни, които се включват в домашния контакт. Не искам да говоря наизуст, но мой познат има такъв с 20А и колата се зарежда за около 8 часа от 5 до 100%. “Бабешките” кабели, както ги наричат, отнемат 12-13 за същия заряд. Те са направени така, че да не създадат проблеми с домашното ел. захранване…

    #33847

    [quote=”peposhi” post=1998]Ш[quote=”nio” post=1942]Малко интересно инфо. Преди няколко дни имах вызможност да направя едно по-продылжително пытуване с Лииф. При потегляне показа 164 км заряд, но напредване на километрите нещата се промениха. При половин батерия бях минал 90 км и оставаха още 94. При това обырнете внимание на средната скорост! След две междинни зареждания за по час-два успях да измина в този ден общо 245 км.
    Между другото днес става един месец от регистрацията и за това време сым изминал 4082 км.[/quote]

    Човече, не знам как караш, ама такъв среден разход е мечта! Явно имаш МНОГО лек десен крак. 11.3кВч/100км… Аз едва ги докарвам до 15.1 :sick: хахаха… Е, нежната половинка също кара колата (при всеки удобен случай се мята на нея) и допринася за средния резултат. Сега не се учудвам от разстоянието изминато с 100% батерия, което си споменал в предишен коментар.[/quote]

    Амперата с 90 км/ч до Бургас и обратно прави 12-13 кВч/100 км 🙂 В никакъв случай не съм най-бавния на пътя 🙂 Има фъндък да го докарам и до 11 кВч без проблем, но нямам нерви да се влача с 80 км/ч 🙂
    Разбира се, като си карам в района на сл. бряг / несебър съм винаги на спорт и изобщо не гледам разхода на киловати 🙂

    #33850

    [quote=”earendil” post=2001]
    Амперата с 90 км/ч до Бургас и обратно прави 12-13 кВч/100 км 🙂 В никакъв случай не съм най-бавния на пътя 🙂 Има фъндък да го докарам и до 11 кВч без проблем, но нямам нерви да се влача с 80 км/ч 🙂
    Разбира се, като си карам в района на сл. бряг / несебър съм винаги на спорт и изобщо не гледам разхода на киловати :)[/quote]

    Хмм, предполагам по-високите средногодишни температури и климатът в България оказват влияние (освен човешкия фактор) специално при Нисан Лийф, защото батерията е без система за температурна регулация като i3, например. Тестовият ЕА беше със среден разход над 19кВч/100км, а има собственици на Лийф във местния фейсбук форум с 12/100, макар и единици.

    #33889

    Да питам – трябва ли контакта да е заземен за да се зарежда колата със зарядното за домашни контакти?

    #33898

    Задължително!

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 127 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.