• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 127 total)
  • Author
    Posts
  • #34340

    И аз така, проверих и вече ги има на цени около 35 х. Е. Доставка януари 2016 г

    #34343
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ахаа, ето кой бил мераклията за 30-так. ОК, а иначе супер готина история, която отива в блога още днес :cheer:

    #34347

    Шапка ти свалям nio, за ентусиазъма, експериментаторския дух, големия хъс, и за това че споделяш всичко това с нас. Зареждащо е за всички. Наистина надяваме се в скоро време електричките да имат 2х по-голям пробег. Поздрави и дерзай!

    #34427

    Бях в един от местните дилъри. За да мина от 24квч на 30 квч Лийф искат да изтъргувам моята кола и да доплатя €6к. Обезценката на едногодишен автомобил е голяма, дилърът си прави сметка да направи печалба от продажбата на употребявания автомобил, нормално да е такава цената. При това преминаването от 24 на 30квч батерия е в промоция и е безплатно за притежатели на Лийф. Ако нямаш кола за размяна, струва €3к допълнително. Смятам, че удобството от 30квч батерия не си струва разходът. По-добре да изчакам втората генерация на Лийф и тогава да решавам за промяна, след като за изминати 21 000 км нямаме проблеми, освен споменатите неудобства…

    #34492

    И аз реших същото като теб. Не си заслужава. По добре направо следващото поколение.
    Моят Нисан вече мина 25000 км. Няма промяна в пробег с едно зареждане.

    #35122

    Как си, колега? Новини?

    #35308

    Новини? Ами нищо, скука. Нисана върви ли върви, вече е над 35000 км. Все едно вчера съм го купил. 150-170 км с един заряд, никакви проблеми. На 30000 км мина техн. обслужване, струваше 42 лв.

    #35311

    Здравейте,да попитам какво точно обслужване ви направиха на Лийфа,моят е на 31000км.,имам го от 8 месеца и тук в Нисан Пловдив ми казаха че след като не продават модела съответно не правят подръжка?!Хубав ден!

    #35316

    Проверка на компютъра за грешки – нямаше и смяна на филтър на купето. Проверка ниво на охлаждаща течност и спирачна такава.
    Толкова.

    #35318

    Предполагам в Нисан го правиха това,а филтъра те ли го поръчаха?

    #35900
    cityel
    Member

    Я да сурна и аз 2 бързи въпроса..

    1. Тази кола може ли да се ремонтира в България някъде в официален сервиз(прочетох нагоре, но не ми стана ясно)? Само “обслужване” или и по-сериозни неща като диагностика и ремонт правят? Къде? Това което, става обикновено тук в София – обажда ми се човек взел си кола от някъде(каквато се сетите) и иска да му я поправя.. Хубаво много пъти успявам, ама това нормално ли е? Обикновено идея си нямам с какво се захващам – нали си имат сервизи, нали са големи фирми..

    2. Ако бавното зареждане не притеснява собственика, какво би могло да се окаже проблем ако си зарежда една десен волан “Лийф” у дома в шуко? В тубата един руснак показа един шкаф с 4 изгорели зарядни и каза, че си ги зареждали клиентите в домашни условия или с някакви самоделки на 220 волта(не съм добре с руския ) и така изгорели.. Заземяването също е важно, но не е проблем за заряда и никога не е било причина. Само от гледна точка на безопасност е супер важно. За българското заземяване да не говорим, че то обикновено не е никакво заземяване. Това изтъкваше човека като причина и липсата на някаква защита, при зареждане в къщи.

    Тук на 19.55 е това за изгарянето на зарядните:

    Малко офтопик:
    Да кажа и за един странен проблем с логването в сайта, като се логвам през “Хрома” това малкото прозорче е на 80% извън екрана в ляво. Доста странно..

    #35915
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ммм, според мен заземяването си е баш важно. Повечето електромобили тестват връзката и често като не харесат заземяването контролната електроника не позволява зареждане. Не се учудвам на изгорели зарядни заради кофти домашни електро мрежи или самоделни зареждачки.

    За Нисан, вероятно до края на годината Омникар Ауто като си отворят новия Нисан салон до Ринг мола ще предлагат официално обслужване за LEAF.

    Мисля че го оправихме това с логин бутона, ако не е наред прати една картинка да погледнем пак.

    #35933
    cityel
    Member

    Аз съм пробвал със заземяването да е махнато и никакви проблеми е нямало. Имало е проблеми, когато нулата и заземяването са заедно.
    Да не говорим, когато фазата е заземена, че и това се прави тука..

    Нещо за цени на диагностика знаете ли ? Из Европа примерно?

    Attachments:
    • NewBitmapImage3.jpg
    #35935

    В Ирландия е от €100 до €150 в зависимост от сервиза и включва диагностика, цялостна проверка, поленов филтър и чистачки при някои…

    #35937
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Брех, с кой браузър и на какво устройство ти го дава така, че отдавна го оправихме и не би трябвало да се получава?

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 127 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.