- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
June 10, 2015 at 10:39 am #33455Zlati ZlatinovMember
Leaf Spy (за android) върши доста добра работа за тривиална ежедневна употреба…
June 10, 2015 at 1:37 pm #33458Петър СтойчевMemberМоже да ползваш Torque Pro с блутуут ODB2 джаджа. .. 7 евро от ибей.
June 10, 2015 at 8:31 pm #33464Николай ИвановMemberДнес включих новия кабел тип 2 и я оставих така час и 20 мин. Стартира зареждане на 52% и накрая беше 52% !!! Свети че зарежда,но всъщност нищо! Жалко,явно има някакъв проблем със станцията или нещо друго.
June 10, 2015 at 11:00 pm #33467Петър СтойчевMemberАха, значи не съм луд.. 🙂
Разликата е, че амперата дава грешка.. иначе и при мен си светеше станцията.
June 12, 2015 at 9:44 am #33475Николай ИвановMemberПри мен и колата изписва, че зарежда, но явно не зарежда. Говорих с Теди, другата седмица ще дойде да я погледне. Грехота е да имаме станция и да зареждаме от шуко…
Днес Нисан-а прави 1000 км! Да са му честити и скоро по 100! B) 😉 B)
Дайте акъл как да накарам колата да зарежда по-бързо у дома от обикновения контакт? Може би друг предпазител, или по-дебел кабел или….June 12, 2015 at 11:19 am #33481Zlati ZlatinovMemberимаш ли трифазен ток до вас?
мислил ли си и за вариант diy chademo.
почнаха да падат и цените на evse -тата level2. Поне на 32/40А да я зареждаш, то си е грехота на обикновен 16А токов кръг да се мъчиJune 12, 2015 at 2:54 pm #33487Николай ИвановMemberИмам трифазен ток вкъщи, ама може ли на трифазен?
И какво е това level 2 – може ли да ме светнеш?June 12, 2015 at 3:06 pm #33489Николай ИвановMemberДа споделя впечатления от първите 1000 км, ако искате разбира се. B)
Доста труден за управление електромобил. Има три режима на каране, всеки различен от другите като поведение при спиране и ускорение. За водача е доста трудно да се напасва като стил към всеки от тях, поне на мен ми е трудно. Имам впредвид следното:
При ускорение в режим В , D огромна разлика. Ако настъпваш еднакво педала ускорява различно. Отделно еко режима се комбинира и с В и D и става мазало. Общо взето се колебая между рязко ускорение с тласъци и влачене. Спирането чрез регенерация също е различно, усещането от спирачния педал също. За толкова км така и не можах да свикна с нея. Затова сега я карам в режим В в града, където така или иначе карам бавно и в D извънградско. Еко режима съм го игнорирал, не го намирам за нужен. И без него минавам 160-170 км с една батерия.June 12, 2015 at 3:12 pm #33495martin@ecars.bgKeymaster[quote=”nio” post=1902]Имам трифазен ток вкъщи, ама може ли на трифазен?
И какво е това level 2 – може ли да ме светнеш?[/quote]В щатите Level 1 е 110V, а Level 2 230V.
Може да ускориш до 3.3 кВт с обикновена зарядна станция (Теодор например може да ти изработи или да си купиш), на която ще си зареждаш с новия кабел Тип 1 към Тип 2 дето си си купил.
На 3.3 кВт ще става за около 5-6 часа пълното зареждане.Може и на 6.6 кВт, ако твоят LEAF е с такова зарядно (всъщност опцията е 2 х 3.3 кВт) и пак със стенна зарядна, с което сваляш времето за зареждане на около 3 часа. Мисля обаче, че си с 3.3 кВт бордово зарядно.
При LEAF се установява най-лесно като по време на зареждане погледнеш екрана: Ако има два реда един под друг:
6 kW
3 kWзначи имаш 6.6 кВт опцията.
June 13, 2015 at 6:34 am #33504Николай ИвановMemberКатегорично съм с 3,3 kW зарядно. Ще помоля Теодор за помощ – за нула време ще ми спретне една станция. Колкото до зарядното – оригиналното за шуко пише че поддържа зареждане level 2 – на 240 волта. Ама у дома явно зарежда на 16 А и затова е бавно. А ако сменя предпазителя на таблото с 32 А? Ще има ли промяна?
June 13, 2015 at 1:16 pm #33506martin@ecars.bgKeymasterТочно там е работата, че са ни 16А контактите, но реално зареждането става на 10А – 2 кВт.
Ако ставаше на 16А щеше да е 3.3 кВт, колкото ще ти даде стенното зарядно заради различния контакт (Тип 2). Теодор може да каже дали сините шуко контакти като на зарядната в Бургас ще поддържат 16А и ако е така да си сложиш такъв.
Иначе 32А за LEAF не ти вършат никаква работа, защото:
– или си на 3.3 кВт (колкото е мощността на бордовото зарядно);
– или на 50 кВт от бърза зарядна станция през CHAdeMO контакта.Средно положение няма.
Само при ZOE (и Model S) може да се възползваш от 32А (22 кВт стенно зарядно), защото ZOE е с 43 кВт бордово (първия модел) и сега от 2015 въпреки двойното намаление пак е с 22 кВт. Съответно Model S ако е с Dual charger (двойно бордово) 2 х 10 кВт ще поеме почти цялата мощност от 22 кВт стенно.
June 15, 2015 at 11:54 am #33513Rumen VelinovMemberИначе 32А за LEAF не ти вършат никаква работа, защото:
– или си на 3.3 кВт (колкото е мощността на бордовото зарядно);
– или на 50 кВт от бърза зарядна станция през CHAdeMO контакта.Освен ако Лийф-а не е с 6,6 кВ зарядно 🙂
June 15, 2015 at 11:58 am #33515Rumen VelinovMemberUps не съм прочеил предишните постове, съжалявам 🙂 Зарядното на Нио е 3.3 кВ.
June 15, 2015 at 12:08 pm #33518Илиян ЗвездоброевMemberАз бих препоръчал да се вземе (ако разбира се още няма) една ей такава джаджа, за която си говорихме преди:
Ватметър. Хем ще може да се види дали зарежда, щом няма адекватна индикация вътре, хем колко точно вата смуче в момента…..
Има и други приятни опции.
Но пак не ми се е избистрил въпроса от преди който дискутирахме, и който nio пита – как по дяволите бордовото зарядно преценява че ще дърпа
от шуко-то 2kw, а не 3kw.June 15, 2015 at 2:49 pm #33521martin trifonovMemberZdraveite,da popitam s Leaf’a parkirate li svobodno na sinq zona bezplatno i kakuv e danuka na kolata?Blagodarq i lek den!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.