- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
September 29, 2015 at 2:40 pm #33871Николай ИвановMember
Здравейте! Отдавна не съм се включвал, тук по морето лятото определено не е отпускарски сезон… 😉
От постовете по-горе се създава малко грешно впечатление за автомобила, който използвам. Този разход от 11 кВт на 100 км е най-ниския който мога да постигна, без да се влача и да създавам предпоставки за ПТП. Иначе нормалния ми разход през летния сезон се движи около 13-14 кВт за 100 км. Все пак в името на рекорда при много нежно шофиране по равнинен път съм падал и под 9 кВт за 100 км.
Между другото Лиифа вече е на повече от 12 х.км. Върви и върви и върви…. :cheer:September 30, 2015 at 7:37 pm #33885Петър СтойчевMemberВсичко това е чудесно.. само да помоля и теб да отделиш 10 мин, да отвориш куплунга и да снимаш къде и какво съпротивление е сложено…., че още не моге да ползвам зарядната на Гурко..
В бургаските молове успя ли да уредиш зареждане?October 1, 2015 at 12:06 am #33888Николай ИвановMemberНе мисля че снимката ще помогне. Разговарял съм с Теодор и когато идва в Бургас отново ще пипне и твоя кабел. За да стане му е необходима и колата. Моя го направиха на принципа проба грешка от 5-6 опита. Не е универсално решението според тях. Моя е пипнат, но сега като го включа в колата и индикира зареждане без дори да е включен в станцията.
Теодор ще идва следващата седмица тук. Ще ти звънна, пазя ти номера.
Колкото до моловете – питах. Не искат. Нямало как да се отчете консумацията. Но не е нужно и да ги молим. На автостанцията в кв. Изгрев точно срещу стария мол до месец ще има нова зарядна станция. Фундамента й е готов, Теодор я прави в момента. Мола да си гледа работата! :angry:October 1, 2015 at 12:18 am #33890Николай ИвановMemberИ още нещо – всеки работен ден съм в Бургас. Ако имаш път обади се да заредим Амперата с моя кабел. Да пробваме. Да видим какво ще стане. Да покараш Лиифа, а аз Амперата B)
Не оставай с впечатление че не искам да ти помогна, но решението при мен може да не работи при теб. :blink:October 1, 2015 at 11:13 am #33893Петър СтойчевMemberАз веднъж звънках, но беше след работно време.
Но ще се разходя тия дни специално след предварително обаждане.
Тъпо от страна на моловете, но ок 🙂 ще ги обсъдим като се видим 🙂October 12, 2015 at 12:16 pm #33907Rumen VelinovMember[quote=”nio” post=2021]Между другото Лиифа вече е на повече от 12 х.км. Върви и върви и върви…. :cheer:[/quote]
Със здраве да го караш. А капацитета на батерията мерил ли си? Ако да, колко е в момента?November 17, 2015 at 1:21 pm #34072Николай ИвановMemberТези дни имах интересна среща. Един познат внесъл от САЩ перлено бял Лииф и като свършила батерията се оказало, че не може да го зареди – 110 в зарядно. Та се свързаха с мен да помогна с някое кабелче. Отскочих до него и стана супер среща. Видяхме съществени разлики във външния вид на двигателни отсег, зарядното на 110 в е два пъти по-голямо по размери и тегло, неговата кола е с диодни къси светлини и т.н.
И понеже човека се занимава с внос на диоди от Китай, ми монтира светодиодни крушки вместо стандартните Н4. По форумите пише че светодиодните фарове не светят добре – с китайски крушки. Но това, което сложихме е по-силно и от ксенон. 😛
При това монтажа е мега лесен – на мястото на стандартните крушки, с преходен кабел. Сложиха ми и дневни светлини – и те с преходно кабелче на мястото на оригиналните. Сега в автоматичен режим си светят диодите, а като се включат късите и дневните угасват. И няколко снимки от срещата…November 17, 2015 at 7:20 pm #34087martin@ecars.bgKeymasterВреме е да ти сменим снимката на профила, та като прикачиш ще използвам (че нещо липсват в коментара отгоре).
Да започнат ЕМ срещите! :cheer:
November 17, 2015 at 11:21 pm #34105Николай ИвановMemberСнимките
November 17, 2015 at 11:21 pm #34111Николай ИвановMemberСнимките
November 17, 2015 at 11:34 pm #34107martin@ecars.bgKeymasterЕхеее ма те нищо общо нямат под капака – сякаш са различни коли, егати.
Твоят е с мотора без капак, нали? (третата снимка)
November 17, 2015 at 11:34 pm #34116martin@ecars.bgKeymasterЕхеее ма те нищо общо нямат под капака – сякаш са различни коли, егати.
Твоят е с мотора без капак, нали? (третата снимка)
November 19, 2015 at 6:17 pm #34123Николай ИвановMemberНе, това е щатския модел. Той между другото е японско производство, номера на рамата започва с J.
Моя е с по-големия капак на двигателя.
Между другото мисля да го продавам.November 22, 2015 at 12:32 pm #34138martin@ecars.bgKeymasterИиии какво ел. ще си купиш? :whistle:
November 29, 2015 at 11:50 pm #34173Николай ИвановMemberХ !
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.