• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 131 total)
  • Author
    Posts
  • #34178
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ей на това му викам кратко и ясно 😆

    #34276

    ?

    Attachments:
    • 20151209_111000.jpg
    #34278
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ако питанката ти е за 203-те км пробег, това е още по-добро :cheer:

    leaf-probeg.jpg

    Ако не е за това, какво друго се питаш?

    А откъде е снимката?

    #34281

    Снимката е от моя Лииф. Има си и предистория … 😉

    #34283
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ъммм значи ти се каниш да я споделиш, нал :cheer: и?

    #34287

    Нио, това твоя Лийф ли е?

    Уф, току що прочетох…. Хахаха

    Впечатлен съм!

    Очаквам предисторията, защото много ме заинтригува!

    В момента, в лошото време и с пуснато парно и климатик, съм със среден разход 17.6/100 :blink:

    #34292

    Нио, това твоя Лийф ли е?

    Уф, току що прочетох…. Хахаха

    Впечатлен съм!

    Очаквам предисторията, защото много ме заинтригува!

    В момента, в лошото време и с пуснато парно и климатик, съм със среден разход 17.6/100 :blink:

    #34290

    Първо на колегата peposhi – в момента, с пуснато отопление и моя разход е висок над 15-16 на 100.

    Колкото до снимката – ето предисторията.
    Преди два дни трябваше да пътувам до обект, намиращ се на няколко км от Стралджа. Справка с GMaps показа че до там са 85 км. Тоест работата е на кантар ако ще пътувам с Лииф-а…

    Screenshot_2015-12-10-22-23-28.png

    Обекта е старо сметище край селата, което се закрива в момента. Лошото е , че там няма електрозахранване, тоест ако отивам с електричката, ще трябва да ми стигне батерията и да се върна.

    #34294

    Първо на колегата peposhi – в момента, с пуснато отопление и моя разход е висок над 15-16 на 100.

    Колкото до снимката – ето предисторията.
    Преди два дни трябваше да пътувам до обект, намиращ се на няколко км от Стралджа. Справка с GMaps показа че до там са 85 км. Тоест работата е на кантар ако ще пътувам с Лииф-а…

    Screenshot_2015-12-10-22-23-28.png

    Обекта е старо сметище край селата, което се закрива в момента. Лошото е , че там няма електрозахранване, тоест ако отивам с електричката, ще трябва да ми стигне батерията и да се върна.

    #34296

    Естествено, трябва да съм доста икономичен, за да се получи. Зареден е ентусиазъм и подрепен от преданата ми съпруга решавам да опитам да го направя. Зареждам колата до 100 % с оригиналния кабел и около 13 часа на обяд потеглям.
    Никакво сериозно ускорение, никакви резки маневри, просто се плъзгам по пътя. Старая се на дисплея за разход на енергия да не светят повече от две точки, наясно съм че иначе батерията не би ми стигнала. Естествено прозорците затворени, парното изключено, радиото също. Без къси светлини, само на дневни. Малко съм притеснен от ниската околна температура – 10 градуса, които още повече намаляват капацитета на батерията, но съм тръгнал. Няма да се отказвам я!

    #34300

    rps20151210_224900.jpg

    Това е от началото на пътуването пред базата ми в Бургас.

    #34305

    По едно време на колата и свършиха елхичките, дето показват колко икономично шофираш B) :unsure: B)

    rps20151210_225145.jpg

    #34313

    След малко повече от два часа достигам до целта, но имам малък проблем – изминал съм почти 92 км и имам само 47% батерия за връщането. Данните за движението може да ги видите от снимките. Ето

    rps20151210_225255.jpg

    rps20151210_225630.jpg

    rps20151210_225658.jpg

    #34323

    rps20151210_225721.jpg

    Приличен среден разход за икономично шофиране, и все пак можеше още. На моменти се движех с над 75 км в час ! Все пак средната скорост е 42 км в час, минавал съм през населени места – Айтос, Карнобат, села, имаше и светофари, пешеходци…

    #34324

    След кратък оглед на обекта съм готов да тръгвам на обратно. Всичко изглежда наред, имам прогнозни 104 км за връщане, но има нещо по – важно от това, имам само 46% батерия. Тоест май няма да ми стигне да се върна … 😳

    Съпругата ми ме съветва по телефона да спра на някоя бензиностанция и да заредя за час, но аз не искам. Чопли ме да разбера ще стигне ли батерията до Бургас, при това до там, откъдето съм тръгнал – над 180 км !

    На няколко км след Карнобат светва жълтата лампа за слаба батерия – а имам още над 50 км до Бургас. В този момент осъзнавам, че няма да успея да се върна… :sick: 🙁 :sick:

    Намалям темпото, в опит да задържа положението, но бавно губя надежда. Няма да ми стигнат около 10 км.

    И тогава идва прозрение – преди Айтос има доста голям и дълъг наклон, засилвам се до около 70 км в час и изключвам от скорост. Колата тежи почти два тона и се засилва надолу. Развива 96 км в час, без регенерация, но и без разход на енергия. Минавам по инерция 11 км, почти до Шел преди Айтос. И този проблясък да изключа от скорост спасява положението. Прогнозния пробег се изравнява с оставащото разстояние! 😛 😉 😛
    Умирам си от кеф в този момент.
    След трийсетина минути в трафика на Бургас спестявам още малко енергия и даже правя едно завойче до центъра за букет цветя за най-търпеливата жена на света!
    След почти 5 часа шофиране съм в базата – с още по – нисък среден разход, но и с по-ниска средна скорост. Изминал съм 184 км с едно зареждане на батерията. И съм убеден, че това не е максимума. При по-висока околна температура и целенасочено шофиране са постижими и 200 км в името на рекорда.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 131 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.