• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 131 total)
  • Author
    Posts
  • #34330

    Ето и снимки от показанията при прибиране, както и от GPS tracker-а, записал данните от пътуването.

    rps20151210_231035.jpg

    rps20151210_231109.jpg

    #34331

    rps20151210_231241.jpg

    rps20151210_231125.jpg

    Откривам и странно разминаване между изминатите км според компютъра на колата – 184 и отчетените от тракера – 179. Нулирах ги едновременно преди тръгване.

    #34339

    Оставям колата да се зарежда на базата и се прибирам – за жалост с дизелов бус . :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

    И така стигаме до онази снимка с 203 км прогнозен пробег – това показваше на следващата сутрин след зареждането през нощта.

    Дано съм заредил поне идин от вас с частица от моя ентусиазъм по електромобилите с тази история. И ако мислите, че са недостижимо скъпи, помислете пак и потърсете в мрежата. Пежо йон за 22 хил. лв с ДДС е много добра цена ….

    P.S. Днес върнах в Нисан едната от семейните коли – Нисан X-Trail. Отличен автомобил, но дизелов. 🙁
    Засега минаваме на ток с Лиифа и с едни бус за резерва. Дано съпругата ми да продължава да е така търпелива към щуротиите ми :dry: :unsure: :unsure: Ще я възнаградя еХтра !

    rps20151210_231326.jpg

    #34342

    хахахха, браво!

    Препотил си се с това приключение! 🙂

    И с мен така се случи преди време заради 1 неработещо и 1 недостъпно зарядно. Дотътрих се с 30км/ч и вкочанен (вън беше 5 градуса) до трето зарядно, където си отдъхнах (и стоплих) хахаха…

    Браво за куража да експериментираш!

    Аз се замислих за 30-так. 24-ката е пушка, 18 000км за 9 месеца, но честите спирания за зареждане натоварват, особено, ако съм с бебока.

    #34346

    И аз така, проверих и вече ги има на цени около 35 х. Е. Доставка януари 2016 г

    #34350
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ахаа, ето кой бил мераклията за 30-так. ОК, а иначе супер готина история, която отива в блога още днес :cheer:

    #34353

    Шапка ти свалям nio, за ентусиазъма, експериментаторския дух, големия хъс, и за това че споделяш всичко това с нас. Зареждащо е за всички. Наистина надяваме се в скоро време електричките да имат 2х по-голям пробег. Поздрави и дерзай!

    #34440

    Бях в един от местните дилъри. За да мина от 24квч на 30 квч Лийф искат да изтъргувам моята кола и да доплатя €6к. Обезценката на едногодишен автомобил е голяма, дилърът си прави сметка да направи печалба от продажбата на употребявания автомобил, нормално да е такава цената. При това преминаването от 24 на 30квч батерия е в промоция и е безплатно за притежатели на Лийф. Ако нямаш кола за размяна, струва €3к допълнително. Смятам, че удобството от 30квч батерия не си струва разходът. По-добре да изчакам втората генерация на Лийф и тогава да решавам за промяна, след като за изминати 21 000 км нямаме проблеми, освен споменатите неудобства…

    #34496

    И аз реших същото като теб. Не си заслужава. По добре направо следващото поколение.
    Моят Нисан вече мина 25000 км. Няма промяна в пробег с едно зареждане.

    #35121

    Как си, колега? Новини?

    #35299

    Новини? Ами нищо, скука. Нисана върви ли върви, вече е над 35000 км. Все едно вчера съм го купил. 150-170 км с един заряд, никакви проблеми. На 30000 км мина техн. обслужване, струваше 42 лв.

    #35304

    Здравейте,да попитам какво точно обслужване ви направиха на Лийфа,моят е на 31000км.,имам го от 8 месеца и тук в Нисан Пловдив ми казаха че след като не продават модела съответно не правят подръжка?!Хубав ден!

    #35307

    Проверка на компютъра за грешки – нямаше и смяна на филтър на купето. Проверка ниво на охлаждаща течност и спирачна такава.
    Толкова.

    #35310

    Предполагам в Нисан го правиха това,а филтъра те ли го поръчаха?

    #35905
    cityel
    Member

    Я да сурна и аз 2 бързи въпроса..

    1. Тази кола може ли да се ремонтира в България някъде в официален сервиз(прочетох нагоре, но не ми стана ясно)? Само “обслужване” или и по-сериозни неща като диагностика и ремонт правят? Къде? Това което, става обикновено тук в София – обажда ми се човек взел си кола от някъде(каквато се сетите) и иска да му я поправя.. Хубаво много пъти успявам, ама това нормално ли е? Обикновено идея си нямам с какво се захващам – нали си имат сервизи, нали са големи фирми..

    2. Ако бавното зареждане не притеснява собственика, какво би могло да се окаже проблем ако си зарежда една десен волан “Лийф” у дома в шуко? В тубата един руснак показа един шкаф с 4 изгорели зарядни и каза, че си ги зареждали клиентите в домашни условия или с някакви самоделки на 220 волта(не съм добре с руския ) и така изгорели.. Заземяването също е важно, но не е проблем за заряда и никога не е било причина. Само от гледна точка на безопасност е супер важно. За българското заземяване да не говорим, че то обикновено не е никакво заземяване. Това изтъкваше човека като причина и липсата на някаква защита, при зареждане в къщи.

    Тук на 19.55 е това за изгарянето на зарядните:

    Малко офтопик:
    Да кажа и за един странен проблем с логването в сайта, като се логвам през “Хрома” това малкото прозорче е на 80% извън екрана в ляво. Доста странно..

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 131 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.