- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
December 11, 2015 at 1:25 am #34330Николай ИвановMember
Ето и снимки от показанията при прибиране, както и от GPS tracker-а, записал данните от пътуването.
December 11, 2015 at 1:29 am #34331Николай ИвановMemberОткривам и странно разминаване между изминатите км според компютъра на колата – 184 и отчетените от тракера – 179. Нулирах ги едновременно преди тръгване.
December 11, 2015 at 1:38 am #34339Николай ИвановMemberОставям колата да се зарежда на базата и се прибирам – за жалост с дизелов бус . :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
И така стигаме до онази снимка с 203 км прогнозен пробег – това показваше на следващата сутрин след зареждането през нощта.
Дано съм заредил поне идин от вас с частица от моя ентусиазъм по електромобилите с тази история. И ако мислите, че са недостижимо скъпи, помислете пак и потърсете в мрежата. Пежо йон за 22 хил. лв с ДДС е много добра цена ….
P.S. Днес върнах в Нисан едната от семейните коли – Нисан X-Trail. Отличен автомобил, но дизелов. 🙁
Засега минаваме на ток с Лиифа и с едни бус за резерва. Дано съпругата ми да продължава да е така търпелива към щуротиите ми :dry: :unsure: :unsure: Ще я възнаградя еХтра !December 11, 2015 at 3:37 am #34342Пеньо ШилевMemberхахахха, браво!
Препотил си се с това приключение! 🙂
И с мен така се случи преди време заради 1 неработещо и 1 недостъпно зарядно. Дотътрих се с 30км/ч и вкочанен (вън беше 5 градуса) до трето зарядно, където си отдъхнах (и стоплих) хахаха…
Браво за куража да експериментираш!
Аз се замислих за 30-так. 24-ката е пушка, 18 000км за 9 месеца, но честите спирания за зареждане натоварват, особено, ако съм с бебока.
December 11, 2015 at 8:44 am #34346Николай ИвановMemberИ аз така, проверих и вече ги има на цени около 35 х. Е. Доставка януари 2016 г
December 11, 2015 at 8:51 am #34350martin@ecars.bgKeymasterАхаа, ето кой бил мераклията за 30-так. ОК, а иначе супер готина история, която отива в блога още днес :cheer:
December 11, 2015 at 1:09 pm #34353Илиян ЗвездоброевMemberШапка ти свалям nio, за ентусиазъма, експериментаторския дух, големия хъс, и за това че споделяш всичко това с нас. Зареждащо е за всички. Наистина надяваме се в скоро време електричките да имат 2х по-голям пробег. Поздрави и дерзай!
January 18, 2016 at 6:28 am #34440Пеньо ШилевMemberБях в един от местните дилъри. За да мина от 24квч на 30 квч Лийф искат да изтъргувам моята кола и да доплатя €6к. Обезценката на едногодишен автомобил е голяма, дилърът си прави сметка да направи печалба от продажбата на употребявания автомобил, нормално да е такава цената. При това преминаването от 24 на 30квч батерия е в промоция и е безплатно за притежатели на Лийф. Ако нямаш кола за размяна, струва €3к допълнително. Смятам, че удобството от 30квч батерия не си струва разходът. По-добре да изчакам втората генерация на Лийф и тогава да решавам за промяна, след като за изминати 21 000 км нямаме проблеми, освен споменатите неудобства…
February 14, 2016 at 8:42 am #34496Николай ИвановMemberИ аз реших същото като теб. Не си заслужава. По добре направо следващото поколение.
Моят Нисан вече мина 25000 км. Няма промяна в пробег с едно зареждане.May 12, 2016 at 7:03 pm #35121Пеньо ШилевMemberКак си, колега? Новини?
June 22, 2016 at 12:14 am #35299Николай ИвановMemberНовини? Ами нищо, скука. Нисана върви ли върви, вече е над 35000 км. Все едно вчера съм го купил. 150-170 км с един заряд, никакви проблеми. На 30000 км мина техн. обслужване, струваше 42 лв.
June 22, 2016 at 11:19 am #35304martin trifonovMemberЗдравейте,да попитам какво точно обслужване ви направиха на Лийфа,моят е на 31000км.,имам го от 8 месеца и тук в Нисан Пловдив ми казаха че след като не продават модела съответно не правят подръжка?!Хубав ден!
June 22, 2016 at 11:25 am #35307Николай ИвановMemberПроверка на компютъра за грешки – нямаше и смяна на филтър на купето. Проверка ниво на охлаждаща течност и спирачна такава.
Толкова.June 22, 2016 at 11:35 am #35310martin trifonovMemberПредполагам в Нисан го правиха това,а филтъра те ли го поръчаха?
October 19, 2016 at 10:40 am #35905cityelMemberЯ да сурна и аз 2 бързи въпроса..
1. Тази кола може ли да се ремонтира в България някъде в официален сервиз(прочетох нагоре, но не ми стана ясно)? Само “обслужване” или и по-сериозни неща като диагностика и ремонт правят? Къде? Това което, става обикновено тук в София – обажда ми се човек взел си кола от някъде(каквато се сетите) и иска да му я поправя.. Хубаво много пъти успявам, ама това нормално ли е? Обикновено идея си нямам с какво се захващам – нали си имат сервизи, нали са големи фирми..
2. Ако бавното зареждане не притеснява собственика, какво би могло да се окаже проблем ако си зарежда една десен волан “Лийф” у дома в шуко? В тубата един руснак показа един шкаф с 4 изгорели зарядни и каза, че си ги зареждали клиентите в домашни условия или с някакви самоделки на 220 волта(не съм добре с руския ) и така изгорели.. Заземяването също е важно, но не е проблем за заряда и никога не е било причина. Само от гледна точка на безопасност е супер важно. За българското заземяване да не говорим, че то обикновено не е никакво заземяване. Това изтъкваше човека като причина и липсата на някаква защита, при зареждане в къщи.
Тук на 19.55 е това за изгарянето на зарядните:
Малко офтопик:
Да кажа и за един странен проблем с логването в сайта, като се логвам през “Хрома” това малкото прозорче е на 80% извън екрана в ляво. Доста странно.. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.