• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 121 through 131 (of 131 total)
  • Author
    Posts
  • #35920
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ммм, според мен заземяването си е баш важно. Повечето електромобили тестват връзката и често като не харесат заземяването контролната електроника не позволява зареждане. Не се учудвам на изгорели зарядни заради кофти домашни електро мрежи или самоделни зареждачки.

    За Нисан, вероятно до края на годината Омникар Ауто като си отворят новия Нисан салон до Ринг мола ще предлагат официално обслужване за LEAF.

    Мисля че го оправихме това с логин бутона, ако не е наред прати една картинка да погледнем пак.

    #35939
    cityel
    Member

    Аз съм пробвал със заземяването да е махнато и никакви проблеми е нямало. Имало е проблеми, когато нулата и заземяването са заедно.
    Да не говорим, когато фазата е заземена, че и това се прави тука..

    Нещо за цени на диагностика знаете ли ? Из Европа примерно?

    Attachments:
    • NewBitmapImage3.jpg
    #35940
    cityel
    Member

    Аз съм пробвал със заземяването да е махнато и никакви проблеми е нямало. Имало е проблеми, когато нулата и заземяването са заедно.
    Да не говорим, когато фазата е заземена, че и това се прави тука..

    Нещо за цени на диагностика знаете ли ? Из Европа примерно?

    Attachments:
    • NewBitmapImage3.jpg
    #35944

    В Ирландия е от €100 до €150 в зависимост от сервиза и включва диагностика, цялостна проверка, поленов филтър и чистачки при някои…

    #35948
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Брех, с кой браузър и на какво устройство ти го дава така, че отдавна го оправихме и не би трябвало да се получава?

    #35950
    cityel
    Member

    100 евро не е лошо като цена!

    Проблема с логването е на Хром и 1280-1024 резолюзия (ако има значение, но не би трябвало). Нормално ПЦ. Горе махам снимката и писаниците извън темата.

    #35954
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Да и аз последно не по темата – чистил ли си кеша на хрома? Така беше преди корекцията и като че ли не ти я прихваща. Ето го как седи на 1280 px.
    login.jpg

    #35979
    cityel
    Member

    Чистих кеша не става – пак същото..

    #35983

    Значи при мене е следното с Chrome:

    Windows 10, 1920×1080 – 175% scalling – всичко е ОК
    Windows 7, 1680×1050 – същия проблем като cityel
    Windows 7, 1280×800 – същия проблем като cityel

    По някаква причина решава бутона за Вход да е на втори ред, първи, вместо последен на единствения първи ред.

    #35988
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Егати, не знам – скалирах, въртях, суках, симулирах – винаги е ОК при мен – ще тествам от друг компютър. Да го преместим това в темата за препоръки.

    #37129

    [quote=”nio” post=2200]И аз реших същото като теб. Не си заслужава. По добре направо следващото поколение.
    Моят Нисан вече мина 25000 км. Няма промяна в пробег с едно зареждане.[/quote]

    Здравей, колега
    След 46 000км пробег все пак реших и замених 24-ката с 30-так.
    Най-вече заради отворилата се възможност да взема едногодишна кола с отстътка, 10000км пробег, 6кВч вградено зарядно и е SVE модел.
    Вече навъртях 1000 км за седмица и мога да ти кажа, че си заслужава смяната.
    На бързо зарядно за 40мин зареди от10 до 94 процента, а точно преди 3 седмици 24-ката зарежда 45 минути, за да зареди от 17 до 84 проценто…
    Във вторник пропътувах, в много лошо време с насрещен вятър и дъжд, 170км и имах 2% в резервоара…

Viewing 11 posts - 121 through 131 (of 131 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.